اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971128348457477

ارزان‌ترین تور بالی در بهترین زمان

زمان‌هایی که نباید به بالی سفر کرد

کد: 13971128348457477

https://goo.gl/HEGHZB

، تهران , (اخبار رسمی): زمان‌هایی که نباید به بالی سفر کرد، سوالی است که در ذهن بسیاری از گردشگران است و همچنین از دغدغه‌های گردشگران کاهش هزینه‌های سفر به بالی است. در این مطلب به این سوال و کاهش دغدغه‌های سفر به بالی نکاتی ارائه شده است.

زمان هایی که نباید به بالی سفر کرد !
زمان‌هایی که نباید به بالی سفر کرد

بهترین زمان سفر به بالی از نظر کاهش هزینه‌های سفر، آب‌وهوای خوب، فصل خشک است که از آوریل آغاز (یعنی فروردین) ماه می (تا اواخر خرداد) و مجددا از اواخر سپتامبر (یعنی اوایل مهر) شروع می‌شود

بالی دارای آب و هوایی گرمسیری و آفتاب درخشان در طول سال و باران‌های موسمی است. این جزیره زیبا به دلیل وجود جاذبه و تفریحات بکر در سال‌های اخیر مورد استقبال گردشگران ایرانی نیز قرار گرفته است و به همین جهت در ایام عادی و تعطیلات نوروز  بسیاری از  مسافران ناخدای سفر متقاضی سفر به این بهشت زیبا هستند.

طبق آمار جهانی، جزیره زیبای بالی یکی از بهترین و محبوب‌ترین مقاصد گردشگری جهان محسوب می‌شود.

زمان مناسب سفر به بالی از نظر آب و هوا

صرف نظر از بارش باران‌های سیل آسای فصل زمستان، گردشگران در هر زمانی از سال می‌توانند به بالی سفر کنند. فصل بادهای موسمی در بالی مورد علاقه موج سواران است که همان فصل خشک سال است. به‌طور معمول، به معنای وجود باد به جای باران در ماه‌های آوریل تا اکتبر (۱۲ فروردین تا ۹ آبان) است. 

درجه حرارت بین 20-33 درجه سانتیگراد است. فصل بارندگی از اکتبر تا ماه مارس است که باران‌های شدید می‌بارد و رطوبت هوا بالا است. هر فصل از سال که باشد خورشید هر روز حوالی 6 بامداد در جزیره بالی طلوع می‌کند.

این جزیره کوچک و سرسبز اندونزی یکی از اماکن توریستی بسیار جذاب جهان و قاره آسیا و  تور بالی است که در هر زمانی از سال تعداد بسیار زیادی توریست به آن سفر می‌کنند. شالیزارهای پلکان در دامنه تپه‌ها و کوه‌های بالی یکی از جلوه‌های این جزیره است.

بهترین زمان سفر به این جزیره زیبا بر اساس محبوبیت و استقبال گردشگران، در ماه‌های ژوئن تا سپتامبر (۱۱ خرداد تا ۸ مهر) است. این محبوبیت و افزایش گردشگران به بالی به معنای افزایش قیمت هتل‌ها است.

بهترین زمان سفر به بالی در زمان کاهش هزینه‌های سفر، آب و هوای خوب، فصل خشک  است که از آوریل آغاز (یعنی فروردین) ماه می (تا اواخر خرداد) و مجددا از اواخر سپتامبر (یعنی اوایل مهر) شروع می‌شود. یکی از بهترین زمان‌ها برای سفر به بالی از نظر گردشگران ایرانی تعطیلات نوروز است.

در هر زمان سال که به بالی سفر کنید مطمئن باشید که به اندازه کافی لذت خواهید برد اما اگر باران و رطوبت شما را اذیت می‌کند باید بین ماه‌های آوریل و اکتبر به این جزیره زیبا سفر کنید.

بهترین  زمان سفر به بالی از نظر فصل

فصل بارانی: ماه‌های نوامبر تا مارچ (۱۰ آبان تا ۱۱ فروردین)

این فصل برای گردشگرانی که به دنبال هزینه‌های بسیار پایین سفر هستند بسیار مناسب است.

از ماه نوامبر تا مارچ، بالی با بارش‌های فراوان مواجه می‌شود. در حقیقت، می‌توان گفت ماه ژانویه (۱۱ دی تا ۱۱ بهمن) روزهای کمی را بدون نم نم باران می‌گذراند.

در واقع زمان گرانی بالی زمانی است که گردشگران بسیاری به این جزیره زیبا سفر می‌کنند و هزینه اقامت در هتل افزایش می‌یابد معمولا این زمان‌ها از جمله زمان‌هایی است که نباید به بالی سفر کرد.

فصل خشک: ماه‌های آپریل تا اکتبر

در این فصل لذت بخش، گردشگران بسیاری به بالی سفر می‌کنند و همچنین در این فصل هزینه سفر نسبت به فصل بارانی دارای افزایش است.

فصل خشک بالی، با آب و هوایی گرم، فاقد باران و رطوبت است. این فصل برای فعالیت‌ در فضای آزاد مانند هایکینگ، قایق‌رانی و حمام آفتاب، بسیار مناسب است.

ماه جولای و آگوست (۱۰ تیر تا ۹ شهریور) معمولا قیمت هتل‌ها افزایش می‌یابد، تیم رزرواسیون ناخدای سفر به مسافران توصیه می‌کند برای صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر، زودتر هتل خود را انتخاب و برای رزرو مستقیم هتل‌های بالی ناخدا سریع‌تر اقدام کنند.

ویزای بالی اندونزی

گردشگران ایرانی برای سفر به بالی نیاز به دریافت ویزای بالی اندونزی دارند، ویزای توریستی اندونزی یک ماه اعتبار دارد یعنی از زمان صدور ویزا گردشگران فقط یک ماه فرصت دارند تا به اندونزی سفر کنند و همچنین گردشگران پس از ورود به یکی از مرزهای اندونزی فقط می‌توانند 14 روز در این کشور بمانند.

علاوه بر ویزا مسافران برای داشتن سفری خاطره انگیز به بالی نیاز به رزرو بلیط و هتل با نرخ مناسب دارند.

گردشگران برای رزرو بلیط، هتل و تور تخفیف دار بالی و همچنین اخذ ویزای بالی می‌توانند از مشاوره رایگان تیم رزرواسیون ناخدای سفر بهرمند شوند و جهت کسب اطلاعات بیشتر به شماره 88984780-021 تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس مسافرتی ناخدای سفر

شرکت خدمات مسافرت هوایی ناخدای سفر با شماره مجوز رسمی 14123 – 902 از سازمان میراث فرهنگی و ، صنایع دستی و گردشگری  و سازمان هواپیمایی کشوری فعالیت می نماید . مجری تورهای اروپا به صورت گروهی و انفرادی ،مجری تورهای آسیایی و مجری تور کانادا کلیه خدمات اخذ ویزای شینگن ، کانادا و آسیایی انجام رزرواسیون هتل و بیمه مسافرتی صادرکننده کلیه پروازهای چارتری و سیستمی خارجی و داخلی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی