اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971202349425904

معرفی بهترین پرینترهای سال 2019

کد: 13971202349425904

https://goo.gl/WQwQBn

، تهران , (اخبار رسمی): اگر به فروشگاه لوازم اداری سری زده شود، دیده می‌شود که پرینترها تنوع فراوانی دارند و به این دلیل، خریداران غالبا در خرید پرینتر سردرگم می‌شوند. در این مقاله لیستی از بهترین پرینترهای 2019 معرفی شده است تا خریدار در کمترین زمان بیشترین رضایت را از خرید داشته باشد.

 معرفی بهترین پرینترهای سال 2019
بهترین پرینترهای سال 2019

بهترین پرینترهای جوهرافشان: Epson WorkForce Pro WF-4630

پرینتر Epson WorkForce Pro WF-4630 یک چاپگر مقرون به صرفه برای چاپ با تعداد بالا است.

چاپگر اپسون مدل 4630-WorkForce Pro WF یک دستگاه محکم است که برای شرکت‌ها و کارگاه‌های کوچک بسیار مناسب است. این چاپگر سریع کیفیت چاپ بالایی نیز دارد و از گزینه‌های remote و scanning نیز برخوردار است.

در معرفی این پرینتر جوهر افشان می‌توان گفت از کارتریج‌های بزرگ xl استفاده می‌کند و در مقایسه با پرینترهای لیزری در تعداد چاپ بالا هزینه کمتری می‌برد.

بهترین پرینترهای لیزری: Samsung M2885FW Multifunction Xpress

پرینتر لیزری Samsung M2885FW Multifunction Xpress یک چاپگر چند کاره با قابلیت چاپ عکس با کیفیت عالی، اتصال پیشرفته و منعطف در قیمت است.

این پرینتر سامسونگ با داشتن اتصالات سیمی (اترنت / USB) و اتصالات بی سیم (Wi-Fi / NFC)، چاپ دوطرفه، تنظیمات سازگار با محیط زیست و پشتیبانی از طیف گسترده‌ای از رسانه‌ها عملکرد بسیار عالی ارایه می‌دهد.

بهترین پرینترهای جوهرافشان ارزان قیمت: HP Deskjet 3630

پرینتر HP Deskjet 3630 در اندازه کوچک و با طراحی هوشمندانه و کارآمد وارد بازار شد.

چاپگر اچ پی مدل 3630 Deskjet علاوه بر این که ارزان قیمت است، سرعت چاپ قابل قبولی دارد و به راحتی و بدون اختلال به گوشی همراه متصل می‌شود. کارتریج جوهر این محصول دقیقا به کیفیت محصولات گران قیمت اچ پی نیست اما با توجه به قیمتی که دارد گزینه مناسبی برای خرید است.

بهترین پرینترهای لیزری رنگی ارزان قیمت: Dell C1760NW

پرینتر دل Dell C1760NW یک چاپگر لیزری رنگی و ساده است. این دستگاه نسبتا کوچک است که به لطف طراحی شگفت‌آور آن روی میز بسیار جمع و جور است. چاپگر برای دفتر کار و یا کارگاه‌های کوچک طراحی و ساخته شده است و سرعت چاپ بالا با نرخ ppm 15 برای چاپ سیاه و سفید و رنگی دارد.

این دستگاه برای چاپ روزمره (جایی که خیلی به چاپ‌های رنگی نیازی نیست) یک گزینه خوب خواهد بود.

بهترین پرینترهای چند کاره: Epson EcoTank ET-4550

مصرف‌کنندگان حین خرید این چاپگر اپسون EcoTank ET-4550 با قیمت گران آن مواجه می‌شوند اما اپسون جوهر به میزان مصرف دو سال کاربر را درون جعبه این محصول قرار داده است که به این صورت هزینه‌ها را کاهش داده است.

بهترین پرینترهای خانگی: Canon Pixma TS8050

پرینتر Canon Pixma TS8050 یک پرینتر چندکاره با کیفیت چاپ بالا است.

این پرینتر کانن برای افرادی که دائما در سفر هستند و یا به یک پرینتر کوچک برای چاپ عکس و یا متن و حتی اسکن کردن برای مصارف خانگی نیاز دارند بسیار عالی است. شاید کمی گران قیمت به نظر بیاید اما انعطاف‌پذیری و کیفیت چاپ بسیار خوبی دارد.

بهترین پرینترها برای محیط  کار:  Samsung Xpress M2070W

پرینتر Samsung Xpress M2070W یک چاپگر مقرون به صرفه با سیستم اقتصادی هوشمندانه است.

با پرینتر سامسونگ مدل 2070Xpress M  که امکان چاپ NFC از گوشی‌های هوشمند، به اشتراک‌گذاری سند آنلاین و یک سیستم Eco هوشمندانه را فراهم می‌سازد، محل کسب‌وکار را می‌توان هدفمند و کارآمد کرد.

بهترین پرینترهای بی سیم: Canon PIXMA TS9150

پرینتر Canon PIXMA TS9150 دارای  کیفیت چاپ شگفت‌انگیز با قیمت مناسب است.

اگر به دنبال یک چاپگر فوق العاده عالی هستید که در کیفیت چاپ برای عکس‌ها کم نگذارد، این پرینتر کانن مدل Canon PIXMA TS9150، این خواسته‌ را برآورده می‌کند.

بهترین پرینترهای قابل حمل: Brother PocketJet 763MFi

چاپگر قابل حمل برادر مدل 763MFi این اجازه را می‌دهد ضمن اینکه فرد در سفر است بتواند اسناد و فایل‌های خود را در اندازه A4 چاپ کند. این دستگاه به اندازه کافی کوچک است تا بتوان به راحتی در کیف یا کوله پشتی قرار گیرد و همچنین از پروتکل MFI بلوتوث پشتیبانی می‌کند.

بنابراین یک انتخاب عالی برای چاپ بی سیم چه از گوشی هوشمند و چه از دستگاه اپل iOS محسوب می‌شود. همچنین پشتیبانی از 2.0USB  برای اتصال به کامپیوتر نیز وجود دارد. طول عمر و کیفیت باطری این دستگاه نیز بسیار مطلوب است و می‌توان با باتری قابل شارژ آن تا 600 برگ چاپ گرفت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی