اطلاعات تماس
  • 041366***** - 093602*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712053509111170

جشنواره تخفیفات وِیژه خدمات آنلاین ترجمه ترنسمی به مناسبت روز مهندس و روز مادر 

تخفیف‌ بیست درصدی سفارشات ترجمه از چهارم اسفند

کد: 139712053509111170

https://goo.gl/vMrq9A

، تبریز , (اخبار رسمی):  جشنواره تخفیفات وِیژه خدمات آنلاین ترجمه ترنسمی به مناسبت روز مهندس و روز مادر از چهار اسفند آغاز و تا 10 اسفند ادامه دارد.

تخفیف‌ بیست درصدی سفارشات ترجمه از 97/12/04
تخفیف‌ بیست درصدی سفارشات ترجمه از چهارم اسفند

در مدت این جشنواره می‌توان ترجمه تخصصی مقالات، ترجمه کتاب، ویرایش و ادیت مقالات و تمامی سفارشات ترجمه غیر رسمی را از طریق وب‌سایت این شرکت به آدرس www.transme.ir و با بیست درصد تخفیف تهیه کرد

به گزارش روابط عمومی ترنسمی، جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات این شرکت با عنوان جشنواره جشنواره تخفیفات وِیژه خدمات آنلاین ترجمه ترنسمی به مناسبت روز مهندس و روز مادر و در دوره زمانی یک هفته برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند ترجمه تخصصی مقالات، ترجمه کتاب، ویرایش و ادیت مقالات و تمامی سفارشات ترجمه غیر رسمی را از طریق وبسایت این شرکت به آدرس www.transme.ir و با بیست درصد  تخفیف تهیه کنند.

هادی ولی محمدی مدیرعامل شرکت ترنسمی مشتری مداری و ارج نهادن به مقام مادر و مهندسان کشور را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود.

او به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد: امیدواریم این گونه جشنواره های تخفیف در آینده برای مناسبات دیگر نیز برگزار گردد و تمامی عوامل ما در این مجموعه از مترجمان تا ویراستاران در تلاش هستیم تا با ارایه خدمات نوین در صنعت ترجمه رضایت مشتریان عزیز را فراهم اوریم و نقش کوچکی در برآورد نبازمندی‌های این صنعت در حوزه خدمات آنلاین ترجمه داشته باشیم. مشتریان گرامی می توانند جهت بهره مندی از این تخفیف از کد transme-festival در هنگام پرداخت آنلاین وجه استفاده کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه ترجمه ترنسمی

دارالترجمه رسمی ترنسمی این افتخار را دارد که به همکاری مترجمین رسمی خدمات ترجمه رسمی را برای مشتریان عزیر فراهم آورد. این سرویس در شهر تبریز به صورت ارسال پیک انجام می شود و در صورت نیاز به ترجمه رسمی هر گونه مدرک و یا سندی تنها کافیست با ثبت نام در سایت گزینه ی ترجمه رسمی را انتخاب و فایل خود را بارگذاری نمایید. همکاران ما برای انجام هماهنگی های لازم با شما در کوتاه ترین زمان ممکن تماس خواهند گرفت. از انجا که تایید ترجمه ها تنها با ارایه سند اصلی امکان بذیر می باشد همکاران ما با هماهنگی به شما مشتریان عزیر مدارک شما را از محل کار یا منزل شما با ارایه رسید تحویل و بس از انجام مراحل قانونی به همراه ترجمه مدارک از طریق پیک برای شما ارسال خواهند نمود. هزینه ترجمه ی هر کدام از مدارک و اسناد بر اساس لیست قیمت اداره ی مترجمین رسمی قوه ی قضاییه می باشد و تمامی هزینه های مربوط به ارسال پیک و تحویل مدارک رایگان خواهد بود. ​

اطلاعات تماس
  • 041366***** - 093602*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | حراج و تخفیف