اطلاعات تماس
  • 041366***** - 093602*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807194119411170

ارائه خدمات ترجمه‌ی تخصصی مقالات

کد: 139807194119411170

http://bit.ly/2VDfuwg

، تبریز , (اخبار رسمی): گروه ترجمه ترنسمی در زمینه ترجمه عربی، ترجمه فرانسوی، ترجمه ترکی استانبولی و ترجمه روسی آماده‌ی ارائه خدمات ترجمه تخصصی به مشتریان است. ترجمه این مجموعه تیم بزرگی از مترجمان دارد که در زبان‌های مختلف با ترنسمی همکاری دارند.

ترجمه ی تخصصی مقالات
ارائه خدمات ترجمه‌ی تخصصی مقالات

در واقع یکی از خدمات اصلی ترنسمی، ارائه ترجمه تخصصی است. در این باره باید توجه داشت که صرف معنای تخصصی در ترجمه کافی نیست و در واقع به کارگیری مترجمان تخصصی که علاوه بر آشنایی کامل با اصول و مبانی ترجمه با مبانی زمینه تخصصی متن آشنایی داشته و یا رشته دانشگاهی آنان باشد،  در نهایت منجر به ترجمه‌ای تخصصی و علمی خواهد شد. گروه ترجمه‌ی تخصصی ترنسمی در چند گروه زبانی مختلف و زمینه‌های مختلف دانشگاهی از سراسر کشور  خدمات زیر را فراهم اورده است.

 ترجمه تخصصی انگلیسی

یکی از زبان‌های مورد تدریس در مدارس و آموزشگاه‌های خصوصی زبان انگلیسی است. همچنین زبان انگلیسی  با یدک کشیدن عنوان اولین زبان بین المللی نقش بسزایی در ارتباطات اجتماعی و روزمره ایفا می‌کند ودر واقع بیشتر حجم سفارش‌های ترجمه در ترنسمی نیز به زبان انگلیسی است. بیش از نیمی از سفارش‌های ثبت شده از سوی مشتریان محترم از زبان انگلیسی به فارسی و بالاعکس است. خدمات ترجمه انگلیسی به فارسی، ترجمه فارسی به انگلیسی، ترجمه‌های شرکتی و بازرگانی، ترجمه مقاله، ترجمه کتاب، ترجمه متون، ترجمه دانشگاهی و دانشجویی، ترجمه پایان‌نامه، ویراستاری مقاله انگلیسی در سایت ترجمه تخصصی ترنسمی با همکاری تیم های تخصصی در دپارتمان‌های مختلف انجام می‌شود.

ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی

در مراکز دانشگاهی و علمی داخلی و خارجی انتشار آثار علمی اغلب به زبان انگلیسی صورت می‌گیرد و از این رو در داخل کشور نیاز به ترجمه تخصصی انگلیسی روز به روز بیشتر می‌شود. اما فرآیند ترجمه تخصصی از انگلیسی به فارسی نیاز به تخصص کافی در ترجمه و هم‌چنین تسلط کافی به زمینه‌ی علمی متون  دارد.

 از این رو سایت ترنسمی آماده ارائه خدمات ترجمه انگلیسی به فارسی مقاله، ترجمه کتاب، ترجمه برای تهیه پایان‌نامه و رساله دانشگاهی، ترجمه متون در رشته‌های مختلف دانشگاهی را به صورت آنلاین فراهم آورده است.

ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی

برای ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی صرف نظر از اینکه مترجم باید به این دو زبان مسلط باشد باید به روال ترجمه مقالات علمی و سبک و سیاق ترجمه برای ژورنال‌ها و مجلات علمی نظیر ISI تسلط کافی داشته باشد. در واقع دارا بودن تجربه و علم کافی در زمینه‌‌ی ترجمه‌ی مقالات ISI تخصص جدایی را برای سپردن ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات ISI به او می‌طلبد.

سایت ترجمه تخصصی ترنسمی با به کارگیری مترجمینی که تجربه کافی در زمینه تهیه مقالات ISI و تسلط کافی در ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی مقاله ISI دارند، آماده ارائه خدمات است. کیفیت متون ترجمه شده دائما توسط تیم ارزیاب و سنجش کیفیت ترجمه مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، کیفیت ترجمه تضمین شده خواهد بود. اما برای اطمینان خاطر مشتریان عزیز، خدمات پشتیبانی و ضمانت ویرایش، بازنگری تا زمان اعلام نظر داوران برای مشتریان گرامی امکان پذیر است و خدمات ترجمه برای مقالات ISI تا زمان اعلام نظر داوران دارای گارانتی بازنگری است.

ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی

ویراستاری و ویرایش فنی مهمترین اقدامی است که قبل از انتشار یک متن علمی و یا بازرگانی باید صورت گیرد و چشم پوشی از این موضوع می‌تواند جایگاه علمی یک مقاله را به کلی زیر سوال ببرد و یا به اعتبار شرکت‌های تجاری و بین المللی و یا سازمان‌ها لطمه‌ی جدی وارد کند. تیم ویراستاری ترنسمی امکان ویرایش مقالات و متون تجاری و علمی را فراهم آورده و اماده همکاری با موسسات و سازمان‌های خصوصی و دولتی است.

ترجمه تخصصی شرکتی و سازمانی

ارایه خدمات به شرکت‌‌ها و سازمان‌های داخلی یکی از افتخارات ترنسمی است. ارایه خدماتی نظیر ترجمه تخصصی وب‌سایت‌ها، ترجمه اسناد حقوقی و اداری، ترجمه کاتالوگ و بروشور، ترجمه پروپزال، ترجمه امکان‌سنجی و دستورالعمل‌ها، ترجمه طرح کسب و کار و ... از مهم ترین خدماتی‌ است که در این زمینه ارائه می‌شود.

ترجمه تخصصی کتاب

فرایند ترجمه کتاب مشکلات و پیچیدگی‌های خاص خود را دارد. باید توجه داشت که به علت حجم زیاد ترجمه در ترجمه کتاب مترجم باید دقت و تجربه کافی را در این زمینه داشته باشد. ‍پیوستگی کار و هماهنگی بین فصل‌های مختلف کتاب، رعایت اصول و بحت‌های ویراستاری و .. نقش بسزایی در کیفیت ترجمه کتاب ایفا می‌کند. تیم ترجمه ترنسمی با در اختیار داشتن هزاران مترجم  امادگی خود را برای ترجمه کتاب برای مشتریان و انتشارات درسراسر کشور اعلام می‌دارد.

ترجمه تخصصی زبان‌های دیگر

با توجه به تیم بزرگی از مترجمینی که در زبان‌های مختلف با ترنسمی همکاری دارند و نیاز مشتریان به خدمات ترجمه زبان‌های خارجی دیگر، گروه ترجمه ترنسمی در زمینه ترجمه عربی، ترجمه فرانسوی، ترجمه ترکی استانبولی و ترجمه روسی آماده‌ی ارائه خدمات ترجمه تخصصی به مشتریان است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه ترجمه ترنسمی

دارالترجمه رسمی ترنسمی این افتخار را دارد که به همکاری مترجمین رسمی خدمات ترجمه رسمی را برای مشتریان عزیر فراهم آورد. این سرویس در شهر تبریز به صورت ارسال پیک انجام می شود و در صورت نیاز به ترجمه رسمی هر گونه مدرک و یا سندی تنها کافیست با ثبت نام در سایت گزینه ی ترجمه رسمی را انتخاب و فایل خود را بارگذاری نمایید. همکاران ما برای انجام هماهنگی های لازم با شما در کوتاه ترین زمان ممکن تماس خواهند گرفت. از انجا که تایید ترجمه ها تنها با ارایه سند اصلی امکان بذیر می باشد همکاران ما با هماهنگی به شما مشتریان عزیر مدارک شما را از محل کار یا منزل شما با ارایه رسید تحویل و بس از انجام مراحل قانونی به همراه ترجمه مدارک از طریق پیک برای شما ارسال خواهند نمود. هزینه ترجمه ی هر کدام از مدارک و اسناد بر اساس لیست قیمت اداره ی مترجمین رسمی قوه ی قضاییه می باشد و تمامی هزینه های مربوط به ارسال پیک و تحویل مدارک رایگان خواهد بود. ​

اطلاعات تماس
  • 041366***** - 093602*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | علم و آموزش