اطلاعات تماس
  • 041366***** - 093602*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712123526611170

استخدام مترجم زبان‌های خارجی

موسسه خدمات ترجمه تخصصی ترنسمی استخدام می‌کند

کد: 139712123526611170

https://goo.gl/ZWmyKD

، تبریز , (اخبار رسمی): موسسه خدمات ترجمه تخصصی ترنسمی برای تکمیل نیروی انسانی خود از میان واجدان شرایط برای سمت مترجم زبان‌های خارجی استخدام می‌کند.

موسسه خدمات ترجمه تخصصی ترنسمی استخدام می‌کند
موسسه خدمات ترجمه تخصصی ترنسمی استخدام می‌کند

موسسه خدمات ترجمه تخصصی ترنسمی با هدف ارتقا و بهبود توان موسسه در ترجمه به زبان‌های انگلیسی و غیرانگلیسی، از کلیه متخصصان در حوزه ترجمه دعوت به همکاری می‌کند

موسسه خدمات ترجمه تخصصی ترنسمی با هدف ارتقا و بهبود توان موسسه در ترجمه به زبان‌های انگلیسی و غیر انگلیسی، از کلیه متخصصان در حوزه ترجمه و واجدان شرایط که علاقه‌مند به فعالیت در زمینه ترجمه هستند دعوت می‌کند با مراجعه به وبسایت و پرکردن فرم حاوی اطلاعات فردی، نسبت به درخواست استخدام خود اقدام کنند.

مهارت‌های مورد نیاز برای مترجم زبان‌های خارجی:

1- تسلط به ترجمه متون تخصصی در زبان مورد تقاضا

2- آشنایی با اینترنت و تسلط به تایپ

3- تعهد و پایبندی به زمان در تحویل ترجمه

متقاضیان باید توجه داشته باشند که: 

  1. استخدام مترجمان براساس آزمون و تنها در صورت کسب نمره لازم انجام خواهد شد.
  2. تنها مترجمان با سابقه و مجرب برای همکاری انتخاب خواهند شد.
  3. صحت تمامی اطلاعات وارد شده در فرم‌ها توسط موسسه بررسی و در صورت عدم مطابقت یا هرگونه ایراد دیگر ثبت‌نام در هر مرحله‌ای لغو خواهد شد.
  4. پس از تکمیل فرم لازم است در آزمون‌های استخدامی شرکت کنند. 
  5. تیم آزمون موسسه با بررسی رزومه مترجمانی که شرایط و سوابق بالایی دارند را به عنوان مترجمان افتخاری در نظر خواهد گرفت و این افراد نیازی به شرکت در آزمون‌های استخدامی نخواهند داشت.
  6. مترجمین رسمی قوه قضاییه در صورت تمایل به همکاری با موسسه می‌توانند با تکمیل فرم استخدام مترجم و هماهنگی‌های لازم با موسسه به صورت دورکاری با موسسه همکاری داشته باشند. 

زمان برگزاری آزمون کتبی ترجمه که به صورت آنلاین برگزار می‌شود از طریق وبسایت این موسسه اعلام و اطلاع رسانی خواهد شد.

موسسه خدمات ترجمه تخصصی ترنسمی در زمینه خدمات ترجمه متون تخصصی و دارالترجمه رسمی در ایران فعال است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه ترجمه ترنسمی

دارالترجمه رسمی ترنسمی این افتخار را دارد که به همکاری مترجمین رسمی خدمات ترجمه رسمی را برای مشتریان عزیر فراهم آورد. این سرویس در شهر تبریز به صورت ارسال پیک انجام می شود و در صورت نیاز به ترجمه رسمی هر گونه مدرک و یا سندی تنها کافیست با ثبت نام در سایت گزینه ی ترجمه رسمی را انتخاب و فایل خود را بارگذاری نمایید. همکاران ما برای انجام هماهنگی های لازم با شما در کوتاه ترین زمان ممکن تماس خواهند گرفت. از انجا که تایید ترجمه ها تنها با ارایه سند اصلی امکان بذیر می باشد همکاران ما با هماهنگی به شما مشتریان عزیر مدارک شما را از محل کار یا منزل شما با ارایه رسید تحویل و بس از انجام مراحل قانونی به همراه ترجمه مدارک از طریق پیک برای شما ارسال خواهند نمود. هزینه ترجمه ی هر کدام از مدارک و اسناد بر اساس لیست قیمت اداره ی مترجمین رسمی قوه ی قضاییه می باشد و تمامی هزینه های مربوط به ارسال پیک و تحویل مدارک رایگان خواهد بود. ​

اطلاعات تماس
  • 041366***** - 093602*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام