اطلاعات تماس
  • 091294*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712073515310919

چگونه نمونه کار خود را معرفی کنیم؟

کد: 139712073515310919

https://goo.gl/s6WPsK

، (اخبار رسمی): در کسب‌وکارهایی که به صورت پروژه محور فعالیت می‌کنند، معرفی نمونه کارها می‌تواند یکی از روش‌های بازاریابی و جذب مشتریان جدید باشد. انتخاب پیمانکار برای مشتری یکی از مهترین چالش‌های انجام پروژه است، پس با معرفی نمونه کارها سعی می‌شود تا حد بسیار زیادی اعتماد او جلب و سفارش کار اخذ شود.

چگونه نمونه کار خود را معرفی کنیم؟
چگونه نمونه کارهای خود را معرفی کنیم؟

مجموعه نمونه کارها می‌تواند در قالب یک آلبوم فیزیکی قرار گیرد و یا به صورت آنلاین منتشر شود. سایت، شبکه‌های اجتماعی و وب سایت‌هایی مانند پورتفیلی از جمله بسترهایی هستند که می‌توان از آنها برای درج نمونه کار استفاده کرد. اما جدا از بستر معرفی، چگونه می‌توان نمونه کارهای خود را به خوبی معرفی کرد؟

۱ – استفاده از تصاویر و ویدیو

همیشه باید سعی کرد  از پروژه‌های خود عکس و فیلم مناسب تهیه کرد. مشتریان جدید با دیدن تصاویر بیشتر تحت تاثیر قرار گرفته و احتمال اینکه سفارش‌های خود را به شما بسپارند بیشتر می‌شود. در صورت امکان باید سعی شود از افراد متخصص در زمینه عکاسی و فیلم برداری تبلیغاتی و صنعتی استفاده شود.

۲- بیانی ساده و رسا داشته باشید

با توضیحات مختصر و مفید باید سعی کرد اطلاعات اولیه مهمی به مشتری داد  و در صورتی که خواستار اطلاع از جزئیات پروژه شد در حد امکان این اطلاعات را در اختیار او قرار داد.

۳- معرفی مشتری پروژه

در صورتی که مشتری نمونه کار، از افراد یا کسب و کارهای معروف و معتبری است حتما نام آنها را باید ذکر کرد. بان این روش مشتریان جدید بیشتر اعتماد می‌کنند.

۴ – اطلاع از هزینه‌های اجرا

برای بسیاری از مشتریان جدید مهم است که پروژه‌های قبلی را با چه قیمتی انجام شده است در صورتی که این مسئله با سیاست‌های کاری در تضاد نیست، بهتر است مشتری را در جریان هزینه پروژه‌های قبلی قرار داد.

۵ – زمان اجرا
معمولا مشتریان عجله دارند! عجله دارند تا زودتر سفارش آنها انجام و قابل استفاده شود. با مشخص کردن زمان انجام پروژه‌های قبلی دید مناسبی را جهت اطلاع از زمان اجرای پروژه به آنها می‌توان داد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت پورتفیلی به آدرس portfili.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پورتفیلی

#پورتفیلی چیست؟ پورتفیلی یک استارتاپ جدید در حوزه معرفی کسب و کارهای پروژه محور می باشد به این صورت که کسب و کارهای پروژه محور می توانند با معرفی نمونه کارهای به اتمام رسیده یا در حال اجرا خود ضمن جلب اعتماد مشتریان سفارش های جدید را نیز دریافت نمایند

اطلاعات تماس
  • 091294*****
[نمایش اطلاعات]