اطلاعات تماس
  • 091294*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803013701410919

مصاحبه و معرفی استارتاپ پورتفیلی

کد: 139803013701410919

http://bit.ly/2WrlpYk

، (اخبار رسمی): طی مصاحبه‌ای استارتاپ پورتفیلی معرفی شد. در این مصاحبه مواردی چون شروع ایده، راه اندازی، سرمایه گذاری، چالش‌ها و … مورد بررسی قرار گرفت.

مصاحبه با هفته نامه شنبه و معرفی استارتاپ پورتفیلی
تیم پورتفیلی

استارتاپ پورتفیلی توسط رامین زردشتی بنیانگذاری شده که متولد کرج و ساکن سمنان است. او ۳۴ سال دارد و در رشته کامپیوتر تحصیل کرده است.

زردشتی می‌گوید: «من در یک شرکت صنعتی مشغول به کار بودم و به صورت پروژه‌ای هم طراحی سایت انجام می‌دادم ولی از شرایطی که داشتم راضی نبودم و تمایل داشتم برای خود کسب‌وکاری داشته باشم. لیستی از ایده‌ها را در سر داشتم. ولی به‌نظرم ایده‌ی پورتفیلی تازه بود و قبلاً در این حوزه کاری انجام نشده بود. ایده‌ی من این بود که بستری برای کسب‌وکارهای پروژه‌محور فراهم آورم تا از این طریق نمونه‌کارهایشان را به مشتریان خود نشان دهند.»

مهدی بینایی، امیر باصفا و بهزاد صفایی نیز هم بنیانگذاران پورتفیلی هستند.

پورتفیلی بستری است برای معرفی کسب‌وکارهای پروژه‌محور و نمایش نمونه کارها به مشتریان. به عبارت بهتر، کسب‌وکارها می‌توانند به‌منظور جلب اعتماد مشتریان جدید عضو سایت شوند و صفحه‌ی پروفایلی برای خود ایجاد کنند و نمونه‌کارهایِ در دست اجرا و اجرا‌ شده را معرفی کنند.

علاوه بر این، یک کسب و کار می‌تواند در چند رشته فعالیت داشته باشد و این تفاوت این سایت با سایت‌های مشابه است. یک کسب‌وکار می‌تواند در چند شهر فعالیت کند. کسب‌وکار می‌تواند در بخش معرفی پروژه‌ها نیز هزینه‌ی تمام‌شده‌ی هر پروژه، تاریخ اجرا، مکان آن و اطلاعات دیگر را ذکر کند تا مشتریان اطلاعات کاملی به دست آورند.

محدودیتی در مورد کسب و کارها وجود ندارد اما دسته‌بندی جامعی از فناوری اطلاعات، الکترونیک، مشاوره و غیره وجود دارد. تاکنون بیشتر کسب‌وکارهای ساختمانی از این خدمات استفاده کرده‌اند. ولی قرار است پراکندگی از نظر نوع کسب‌وکار و از حیث جغرافیایی ایجاد شود.

نیازی به آنلاین بودن کسب و کارها نیست و برخی از کسب‌وکارهایی که تاکنون از این خدمات استفاده کرده‌اند حتی سایت هم ندارند.

از وقتی که این سایت راه‌اندازی شده تقریباً ۹۰ کسب‌وکار و حدود ۱۱۰ پروژه و نمونه‌کار معرفی شده‌اند. می‌توان از طریق پیام‌هایی که ثبت شده است تعداد کاربران را تخمین زد. تاکنون حدود ۶۰ پیام توسط کاربران غیرعضو ثبت شده و برخی هم از طریق تماس تلفنی با کسب‌وکارها ارتباط گرفته‌اند. هنوز کمپین‌های بازاریابی شروع نشده‌اند اما به نظر می‌رسد که حدوداً ۲۰۰ بازدید روزانه وجود داشته باشد.

کسب و کارها می‌توانند به صورت نامحدود پروژه و نمونه‌کارهای خود را معرفی کنند. ولی برای اینکه در اولویت بالاتری قرار گیرند باید اعتبار خریداری کنند. نرخ هر اعتبار ۱۰ هزار تومان است و اولویت با کسب‌وکاری است که اعتبار بیشتری دارد. کسب‌وکارها آزادند که بر اساس نیاز اعتبار خریداری کنند تا به جایگاهی که می‌خواهند برسند؛ خرید اعتبار حالت رقابتی دارد.

زردشتی با سرمایه‌ای کمتر از ۳ میلیون تومان کار را شروع کرده و برای جذب سرمایه نیز مذاکراتی انجام داده است. حجم بازاری که این استارتاپ می‌تواند پوشش دهد به تلاش این مجموعه بستگی دارد ولی اگر نیمی از ۱۰۰۰ کسب‌وکاری که در سایت ثبت‌نام کرده‌اند پول بدهند حجم قابل قبولی از بازار به دست خواهد آمد.

زردشتی در پایان در مورد موانعی که با آن روبه رو بوده‌اند گفت که یکی از مهمترین مشکلات این بوده که برای گذران زندگی مجبور بوده‌ است جای دیگری کار کند و نتوانسته به صورت تمام‌وقت روی استارتاپ کار کند. مهمترین مشکل آنها سرمایه است، چون اگر مشکلی هم در بخش فنی وجود داشته باشد، قابل حل است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پورتفیلی

#پورتفیلی چیست؟ پورتفیلی یک استارتاپ جدید در حوزه معرفی کسب و کارهای پروژه محور می باشد به این صورت که کسب و کارهای پروژه محور می توانند با معرفی نمونه کارهای به اتمام رسیده یا در حال اجرا خود ضمن جلب اعتماد مشتریان سفارش های جدید را نیز دریافت نمایند

اطلاعات تماس
  • 091294*****
[نمایش اطلاعات]