اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971208351856094

وب سایت AV-TEST، برترین آنتی ویروس‌های سال 2018 را معرفی کرد

کد: 13971208351856094

https://goo.gl/fYYAec

، تهران , (اخبار رسمی): وب‌سایت AV-TEST، برترین آنتی ویروس‌های سال 2018 را معرفی کرد که در این میان نام شرکت‌های آنتی ویروسی مانند آویرا، ترندمیکرو، سایمنتک، کسپرسکی، بیت دیفندر و اف-سکیور در بین منتخبان دیده می‌شود.

 وب سایت AV-TEST ، برترین آنتی ویروس های سال 2018 را معرفی کرد.
وب سایت AV-TEST ، برترین آنتی ویروس های سال 2018 را معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، وب سایت AV-TEST یکی از ده‌ها وب سایت منتشر کننده تست و مقایسه آنتی ویروس‌ها است که مقر آن در کشور آلمان است.

این وب سایت گزارشی را با عنوان AV-TEST Best Protection 2018 Award منتشر کرده که برترین آنتی ویروس‌های خانگی و تحت شبکه در سال 2018 در آن معرفی شده‌اند و نام محصولات آنتی‌ویروس شرکت‌هایی مانند ترندمیکرو (Trend Micro)، کسپرسکی (Kaspersky)، بیت دیفندر (Bitdefender)، آویرا (Avira)، سایمنتک (Symantec)، اف-سکیور (F-Secure)، شرکت AhnLab، شرکت Sequrite و شرکت Avast دیده می‌شود.

شایان ذکر است که شرکت دورانتاش، نتایج تست‌ها و مقایسه‌های وب سایت‌ها را تایید نمی‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]