اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971208351886094

قیمت آنتی ویروس‌های وبروت، کسپرسکی، نود32 و ترندمیکرو در اسفند 1397

جدیدترین مقایسه قیمت آنتی ویروس‌های اصلی در ایران

کد: 13971208351886094

https://goo.gl/3S864c

، تهران , (اخبار رسمی): جدیدترین قیمت آنتی ویروس‌های اصلی و اورژینال در ایران از جمله وبروت، ترندمیکرو، آویرا، کسپرسکی، بیت دیفندر، نود32، سایمنتک نورتون و اف-سکیور به همراه نام گارانتی‌ها و توزیع‌کنندگان اصلی منتشر شد.

 جدیدترین مقایسه قیمت آنتی ویروس های اصلی و اورژینال در ایران
قیمت آنتی ویروس های اورجینال و معتبر

یافتن فروشندگان نسخه‌های اصلی و معتبر نرم افزارهای آنتی ویروس، همواره یکی از دغدغه‌های کاربران و شرکت‌های خریدار آنتی ویروس در ایران بوده است

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، انتخاب و خرید لایسنس و نرم افزارهای آنتی ویروس معتبر و اصلی از جمله دغدغه‌های کاربران و شرکت‌های ایرانی است.

در این یادداشت، نام محصولات آنتی ویروس خانگی که در ایران ارائه می‌شوند، به همراه نام شرکت یا شرکت‌ها و وب سایت‌های معتبر توزیع‌کننده آنها نام برده می‌شود تا بتوان با خیال راحت نسبت به خرید آنتی ویروس اقدام کرد.

نام و مشخصات کامل توزیع کنندگان اصلی نسخه‌های معتبر و اورجینال آنتی ویروس‌های شامل شرکت‌های ترندمیکرو (پی سی سیلین) (Trend Micro)، کسپرسکی (Kaspersky)، بیت دیفندر (Bitdefender)، آویرا (Avira)، سایمنتک (نورتون) (Symantec Norton)، اف-سکیور (F-Secure)، پاندا سکیوریتی (Panda Security)، ام سی سافت (emsisoft)، دکتر وب (Dr.Web)، وبروت (Webroot: سبک‌ترین و کم حجم‌ترین آنتی ویروس دنیا)، کوییک هیل (QuickHeal)، ایست (نود32) (ESET NOD32)، پادویش (Pandvish)، بولگارد (BullGuard)، جی دیتا (G-Data) و ای اسکن (eScan) است.

استفاده و خرید آنتی ویروس‌های نامعتبر و ضد ویروس‌های جعلی، به شکل مستقیم و غیر مستقیم، خسارت بسیار زیادی به کاربران و شرکت‌های ایرانی وارد می‌کند که از جمله آنها می‌توان به کلاهبرداری از کاربران با استفاده از فروش آنتی ویروس‌ها و لایسنس‌های جعلی، تقلبی و سرقتی و از دست دادن اطلاعات و فایل‌ها با استفاده از ساده‌ترین ویروس‌ها و حملات سایبری، اشاره کرد.

استفاده از نسخه‌های اصلی و معتبر آنتی ویروس‌ها نه تنها به سلامت سیستم‌های کامپیوتری، موبایل و شبکه و تامین امنیت اطلاعات و فایل‌ها کمک می‌کند، بلکه باعث جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]