اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712083519411233

اعطای جایزه ملی نشان تجاری برتر ایران به گروه‌ سحرخیز

کد: 139712083519411233

https://goo.gl/mxasM1

، تهران , (اخبار رسمی): مراسم دومین جایزه ملی نشان تجاری (برند) برتر ایران، با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان توسعه تجارت و مدیران‌عامل و صاحبان شرکت‌های بزرگ تجاری در نمایشگاه بین‌المللی تهران مورخ 7 اسفند 1397 برگزار شد و گروه سحرخیز، جایزه ملی نشان تجاری برتر را دریافت کرد.

اعطای جایزه ملی نشان تجاری (برند) برتر ایران به گروه‌ سحرخیز
اعطای جایزه ملی نشان تجاری برتر ایران به گروه‌ سحرخیز
اعطای جایزه ملی نشان تجاری (برند) برتر ایران به گروه‌ سحرخیز
اعطای جایزه ملی نشان تجاری برتر ایران به گروه‌ سحرخیز
اعطای جایزه ملی نشان تجاری (برند) برتر ایران به گروه‌ سحرخیز
اعطای جایزه ملی نشان تجاری برتر ایران به گروه‌ سحرخیز
اعطای جایزه ملی نشان تجاری برتر ایران به گروه‌ سحرخیز
اعطای جایزه ملی نشان تجاری برتر ایران به گروه‌ سحرخیز

 در این مراسم وزیر صنعت، معدن و تجارت، پیام رئیس‌جمهور را به مناسبت برگزاری دومین جایزه ملی نشان تجاری برتر ایران را قرائت کردند.

در متن پیام دکتر حسن روحانی آمده است: «تقارن مراسم اهدای جایزه ملی به منتخبان نشان‌های تجاری برتر کشور در سال ۱۳۹۷ را با میلاد با سعادت دخت پیامبر (ص)، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، به فال نیک گرفته و تبریکات صمیمانۀ خود را به تمام مادران بزرگ این سرزمین تقدیم می‌کنیم.

در چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، شاهد آنیم که دشمنان این کشور، اعتماد، باور و امید مردم ایران را هدف قرار داده‌اند، غافل از اینکه در این تقابل آشکار، ظرفیت‌های غنی و بیشمار فرهنگی و تمدنی، ارزش‌های مذهبی، دارایی‌های سرشار طبیعی و توان فنی، علمی و اقتصادی و نیروی جوان و با انگیزه به خوبی قادرند از داشته‌های این سرزمین حراست کنند.

ایران سرزمین سرمایه‌های بزرگ تاریخی، مادی و انسانی است. بسیار بجاست که این سرمایه عظیم را قدر دانسته و در مسیر گسترش امید به سوی ساختن ایرانی آبادتر حرکت کنیم. از این رو، ارج نهادن به مقولۀ نشان تجاری، اقدامی بسیار شایسته و کارآمد برای معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این کشور است.

بسیار خرسندم که در مراسم فاخر انتخاب نشان‌های تجاری برتر کشور که امروز با حضور بهترین‌های صنعت ایران در حال برگزاری است، به برگزیدگان شایستۀ این دوره تبریک بگویم و برایشان پیشرفت و سربلندی آرزو کنیم.»

در این مراسم گروه سحرخیز به عنوان تنها شرکت منتخب در صنعت زعفران طی ارزیابی سازمان توسعه تجارت موفق به دریافت جایزه ملی برند برتر ایران شد.

در طی این مراسم فرهاد سحرخیز، مدیرعامل گروه سحرخیز با حضور دکتر رحمانی وزیر محترم وزارت صنعت، معدن و تجارت مورد تقدیر قرار گرفته و تندیس ملی برند برتر را دریافت کرد.

طی نشست خبری برگزار شده با خبرنگاران، دکتر سحرخیز عوامل موفقیت برند سحرخیز را در مدت ۸۶ سال فعالیت درخشان خود، رعایت استانداردهای بین‌المللی و تولید محصولات خود از جمله زعفران، نبات زعفرانی، چای و دمنوش زعفرانی و ... با بالاترین سطح کیفیت دانسته و این عوامل را به عنوان علل اصلی حضور قوی برند سحرخیز در بازارهای جهانی ذکر کردند.

فرهاد سحرخیز افزودند: باید برندهای بخش خصوصی همگام با تکنولوژی‌های روز دنیا کالایی‌هایی تولید کنند تا بتوانند هم‌ردیف و حتی پیشروتر از رقبای بین‌المللی خود باشند و مورد استقبال مصرف‌کنندگان داخلی و خارجی قرار گیرند. لازمه‌ی این فعالیت در کنار اراده‌ قوی برندها، حمایت مستمر دولت از تولیدکنندگان بوده تا بتوانند در بازارهای بین‌المللی نیز جایگاه لازم را بدست آورند.

گروه سحرخیز با مدیریت به‌روز مدیران خود و تلاش بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر مدیران و پرسنل توانسته است در طول ۸۶ سال فعالیت خود به افتخارات و موفقیت‌های بسیاری دست یابد. سحرخیز همواره در تلاش بوده است که با حضور موثر در کنار خانواده مشتریان خود، کمکی قابل توجه به بالاتر بردن سطح سلامت جامعه کند و نگرش نوینی به هنر خوب زیستن در بین مردم ایران عزیز ایجاد کند.

برند سحرخیز با شناخت دقیق بازارهای بین‌المللی همواره در تلاش بوده که جایگاه زعفران ایرانی را در قالب بسته‌بندی‌های متنوع و شکیل در دنیا تثبیت کند و اصالت و کیفیت زعفران ایرانی را به تمام جهانیان نشان دهد.

از جمله موفقیت‌های حائز اهمیت برند سحرخیز می‌توان به دریافت عالی‌ترین نشان کیفیت انیسیتو بین‌المللی برترین طعم و کیفیت بلژیک ITQI در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ اشاره کرد.

سحرخیز با بررسی ۲۰۰ نفر از سرآشپزان و کارشناسان خبره ارزیابی حسی، موفق به کسب این نشان‌ عالی برای محصولات زعفران سحرخیز، چای زعفرانی سحرخیز، دمنوش زعفرانی سحرخیز، نبات زعفرانی سحرخیز، چای سبز سحرخیز، چای سیاه با دارچین سحرخیز و چای سیاه با افزونه هل سحرخیز شده است. گروه سحرخیز همواره در تلاش بوده است تا با عرضه محصولات خوراکی باکیفیت و مرغوب در بازارهای جهانی، به عنوان نماینده ایران، افتخار آفرینی کند تا تمام دنیا محصولات غذایی ایرانی را به خوش‌نامی بشناسند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سحرخیز

هر ایرانی در هرجای دنیا که باشد شاید بارها و بارها نام سحرخیز را شنیده است. سحرخیز نهالی بود که در سال 1311 کاشته شد و کم‌کم بالید و شاخ و برگ یافت و اکنون سال‌هاست که به بار نشسته است. سال‌هاست که میوه‌ی این درخت پربار پای سفره‌ هر ایرانی و غیرایرانی هست.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]