اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803263770411233

رونمایی از محصولات جدید سحرخیز در نمایشگاه آگروفود ۹۸

کد: 139803263770411233

http://bit.ly/2Rgn1yY

، تهران , (اخبار رسمی): در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذائی، ماشین آلات و صنایع وابسته، سحرخیز نیز حضور دارد. این مجموعه قصد دارد در این نمایشگاه از محصولات جدید خود رونمایی کند.

تیتر
رونمایی از محصولات جدید سحرخیز در نمایشگاه آگروفود ۹۸

سحرخیز تنها یک شرکت تجاری نیست، این مجموعه از حلقه‌ی اتحاد یک خانواده با اعتقاد بر ارائه محصولات با کیفیت و اصل احترام به مشتری از سال 1311پا به عرصه‌ی کسب و کار گذاشته است و از همان آغاز در اندیشه‌ی با هم بودن و با هم ماندن با حفظ ارزشمندترین سرمایه‌هایش یعنی حفظ اصالت و اعتماد مشتری بوده است.

سحرخیز طی هشتاد و هفت سال فعالیت در تهیه و فروش زعفران و دم نوش‌های گیاهی و دیگر محصولات مکمل، این ارزش‌ها را حفظ کرده است و همواره خود را ملزم به انجام اقدامات کنترلی و نظارتی دقیقی می‌داند که فرآیند پیچیده‌ای را از مزرعه تا مصرف در بر دارد.

سحرخیز در راستای برآوردن نیاز همراهانش به محصولی با کیفیت و مطابق با استانداردهای معتبر ملی و بین‌المللی، کلیه محصولات خود را پس از تایید واحد کنترل کیفیت در محیطی کاملا بهداشتی و با استفاده از فناوری‌های پیشرفته و بهره‌گیری از کارشناسان، متخصصین و کارکنان متعهد، تولید و بسته بندی می‌کند.

 در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذائی، ماشین آلات و صنایع وابسته، آگروفود 2019 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از تاریخ 28 تا 31 خرداد ماه سحرخیز میزبان همراهان همیشگی خود است. سحرخیز به رسم دیرینه، با حضور در این رویداد در کنار همراهان خود، از سبد محصولات جدید خود رونمایی می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سحرخیز

هر ایرانی در هرجای دنیا که باشد شاید بارها و بارها نام سحرخیز را شنیده است. سحرخیز نهالی بود که در سال 1311 کاشته شد و کم‌کم بالید و شاخ و برگ یافت و اکنون سال‌هاست که به بار نشسته است. سال‌هاست که میوه‌ی این درخت پربار پای سفره‌ هر ایرانی و غیرایرانی هست.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]