اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712083520911013

ارتقا و بهینه سازی سایت بیا 4 موزیک

کد: 139712083520911013

https://goo.gl/QBE9Tu

، آزاد شهر , (اخبار رسمی): بیا 4 موزیک وب سایتی در حوزه دانلود آهنگ جدید است که دارای یکی از بزرگترین آرشیوهای موسیقی ایرانی از تمام خوانندگان است. دانلود 100 آهنگ برتر سال و آرشیو تمام خوانندگان به فهرست وب‌سایت اضافه شده است.

ارتقا و بهینه سازی سایت بیا 4 موزیک
دانلود آهنگ جدید بیا 4 موزیک

به گزارش روابط عمومی بیا 4 موزیک؛ وب‌سایت این مجموعه فعال در حوزه‌ی دانلود آهنگ جدید از تاریخ 1397/12/06 به روز رسانی شده است و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس bia4music.ir در دسترس کاربران و علاقه‌مندان قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه‌ی وب‌سایت، بخش‌های دانلود آهنگ‌های برتر سال و آرشیو تمام خوانندگان به فهرست وب‌سایت اضافه شده است.

مدیر بیا 4 موزیک با اعلام این خبر گفت: به روز رسانی مرتب وب‌سایت با آهنگ‌های جدید ایرانی و پرطرفدار از خواننده‌های معروف، همه روزه انجام خواهد شد تا علاقه‌مندان از دنیای موسیقی بی خبر نمانید.

او همچنین افزود: بیا 4 موزیک وب سایت فعال در حوزه دانلود آهنگ جدید است که دارای یکی از بزرگترین آرشیوهای موسیقی ایرانی از تمام خوانندگان است.

همچنین دانلود آهنگ روز پدر نیز در قالب یک پست شامل برترین آهنگ‌های این مناسبت آماده شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیا 4 موزیک

وبسایت بیا 4 موزیک در حوضه نشر آثار فرهنگی و هنری مجاز هنرمندان کشور و در راستای ارتقا هر چه بیشتر کیفیت ارائه این آثار به هموطنان عزیز در حال فعالیت میباشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

موسیقی | سرگرمی و تفریح