اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712113526211213

خرید بلیط هواپیمای ارزان برای سفر نوروزی

تجربه یک سفر ارزان و راحت با تیم ایر

کد: 139712113526211213

https://goo.gl/9rZz4i

، (اخبار رسمی): بعد از یک سال کاری سخت، فقط یک سفر شگفت انگیز می‌تواند همه خستگی‌ها را از بین ببرد و روح و روان را آرام کند! سفری که از شروع تا پایانش با خاطره‌های خوش و به یاد‌ماندنی‌اش برای همیشه در ذهن ثبت شود.

تجربه یک سفر ارزان و راحت با تیم ایر
خرید بلیط هواپیمای ارزان

وب سایت تیم ایر با امکان خرید آنلاین و صدور آنلاین بلیت در همه مسیرها، رزرو تور و هتل‌های داخلی و خارجی می‌تواند بهترین سفر را برای مسافران رقم زند.

سفر از همان لحظه اول شروع می‌شود، لحظه‌ای که با آرامش مقصد، مشخص می‌شود می‌توان به راحتی با تیم ایر به سفر رفت. زیرا تیم ایر با تخصص و تجربه‌ای که دارد از ابتدا تا انتهای سفر را مهیا می‌کند.

سفر همیشه سخت است و کلی برنامه‌ریزی می‌خواهد اما با تیم ایر راحتی و آسایش سفر به ارمغان می‌آید.

افرادی که برای سفر کردن قاعده و چارچوب خاصی ندارند و به محضی که اراده کنند سه سوته چمدان را می‌بندند به آنها پیشنهاد می‌شود که به باشگاه لحظه آخری‌های تیم ایر بپیوندند.

با عضویت در کانال پروازهای لحظه آخری تیم ایر می‌توان با قیمت بسیار ارزان و با خیال راحت تجربه‌های خاص، مقتصدانه و بی نظیری را کنار دوستان تجربه کرد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس t.me/teamair4u مراجعه کنند و عضو شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تیم ایر

تیم ایر سامانه فروش و نمایش بلیط هواپیما با امکان خرید آنلاین و صدور بلیط در کلیه مسیرها،رزرو کلیه هتل ها و تورهای داخلی و خارجی،خدمات آنلاین گردشگری،فروش آنلاین کلیه خطوط هوایی متعلق به گروه تیم ایر می باشد که با هدف ارائه خدمات نوین در صنعت گردشگری،سیستم فروش پرواز و بلیط چارتری، راه اندازی گردیده است.تیم ایر بر این باور است که سفر یک ضرورت مطلق برای توسعه ذهن انسان است، زیرا باعث می شود تا به ایده های جدید و متفاوت دست یابد.نشست فرهنگ ها و شیوه های مختلف زندگی، یکی از بزرگ ترین تمدن ها ی بشری است مجموعه ما در صنعت گردشگری در حال توسعه و فعالیت می باشد و ما اطمینان می دهیم که گردشگران بهترین و ثروتمندترین تجربه ممکن را در طول سفر خود تجربه می کنند

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی