اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802283688911213

تیم ایر، سامانه رزرواسیون فروش بلیط هواپیما

خرید بلیط ارزان هواپیما

کد: 139802283688911213

http://bit.ly/2Yzat8j

، (اخبار رسمی): تیم ایر، سامانه فروش و نمایش بلیط هواپیما است که امکاناتی از جمله خرید آنلاین و صدور بلیط در کلیه مسیرها، رزرو هتل‌ها و تورهای داخلی و خارجی، خدمات آنلاین گردشگری، فروش آنلاین خطوط هوایی را دارند.

خرید بلیط ارزان هواپیما
خرید بلیط ارزان هواپیما
خرید بلیط ارزان هواپیما
خرید بلیط ارزان هواپیما

تیم ایر بر این باور است که سفر یک ضرورت مطلق برای توسعه ذهن انسان است، زیرا باعث می‌شود تا به ایده‌های جدید و متفاوت دست یافت. نشست فرهنگ‌ها و شیوه‌های مختلف زندگی، یکی از بزرگ‌ترین تمدن‌های بشری است.

مجموعه تیم ایر در صنعت گردشگری در حال توسعه و فعالیت است و به گردشگران این اطمینان را می‌دهد که آنها بهترین و ثروتمندترین تجربه ممکن را در طول سفر خود با تیم ایر می‌توانند تجربه کنند.

گردشگرانی که به دنبال یک سامانه آنلاین با تعدد انتخاب از نظر زمان و ارزان‌ترین نرخ بلیط هواپیما هستند می‌توانند با ورود به سایت تیم ایر، مبداء و مقصد خود را به همراه زمان دلخواه خود انتخاب کنند. تیم ایر کلیه خطوط هوایی که با زمان کاربر خود مطابقت دارند را برای آنها به نمایش می‌گذارد.

این سامانه علاوه بر صدور بلیط، امکان رزرو هتل و تورهای داخلی و خارجی را نیز فراهم کرده است.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت تیم ایر به آدرس  teamairways.ir  مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تیم ایر

تیم ایر سامانه فروش و نمایش بلیط هواپیما با امکان خرید آنلاین و صدور بلیط در کلیه مسیرها،رزرو کلیه هتل ها و تورهای داخلی و خارجی،خدمات آنلاین گردشگری،فروش آنلاین کلیه خطوط هوایی متعلق به گروه تیم ایر می باشد که با هدف ارائه خدمات نوین در صنعت گردشگری،سیستم فروش پرواز و بلیط چارتری، راه اندازی گردیده است.تیم ایر بر این باور است که سفر یک ضرورت مطلق برای توسعه ذهن انسان است، زیرا باعث می شود تا به ایده های جدید و متفاوت دست یابد.نشست فرهنگ ها و شیوه های مختلف زندگی، یکی از بزرگ ترین تمدن ها ی بشری است مجموعه ما در صنعت گردشگری در حال توسعه و فعالیت می باشد و ما اطمینان می دهیم که گردشگران بهترین و ثروتمندترین تجربه ممکن را در طول سفر خود تجربه می کنند

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]