اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712123530310588

بهترین روغن برای ماساژ کودک و نوزاد چیست؟

کد: 139712123530310588

https://goo.gl/YSHANv

، بهشهر , (اخبار رسمی): روغن بادام از دیر یکی از بهترین روغن‌ها برای بیماری‌های پوستی بوده است. روغن بادام حاوی پروتئین، پتاسیم، روی، سرشار از ویتامین E و اسید چرب است. روغن بادام در دو نوع روغن بادام تلخ و شیرین تولید می‌شود.

بهترین روغن برای ماساژ کودک و نوزاد چیست؟
بهترین روغن برای ماساژ کودک و نوزاد چیست؟

قیمت روغن بادام برای ماساژ را می‌توان از طریق سایت محصولات توسکا جویا شد. روغن بادام از دیر باز یکی از بهترین روغن‌ها تا به الان برای بیماری‌های پوستی است. روغن بادام حاوی پروتئین، پتاسیم، روی، سرشار از ویتامین E و اسید چرب است. روغن بادام در دو نوع روغن بادام تلخ و شیرین تولید می‌شود. نوع تلخ آن از بادام تلخ گرفته می‌شود و برای درمان آرتروز مفید است.

اما نوع شیرین آن منحصرا از بادام خوراکی به دست می‌آید و برای درمان بیماری‌های پوستی و ماساژ بدن علی‌الخصوص ماساژ بدن کودک و نوزاد بسیار مفید است. چرا که این روغن به دلیل طبیعی بودن فاقد هرگونه ماده شیمیایی است و حساسیت‌زا نبوده و برای ماساژ بدن کودک یکی از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود. این روغن بهترین کرم برای ماساژ بدن نوزاد پس از استحمام است و به طور کامل جذب بدن نوزاد می‌شود و به این ترتیب از بروز خشکی و حتی اگزمای پوستی در نوزاد جلوگیری می‌کند.

مهم ترین خواص روغن بادام:

پوست را از آسیب اشعه UV خورشید مصون نگه می‌دارد.

از ایجاد چین و چروک جلوگیری می‌کند.

یکی از بهترین نرم کننده‌ها برای مو است.

از بهترین روغن‌ها برای پاک‌سازی عمیق پوست صورت و بدن است.

از بین برنده اگزما و التهابات پوستی است.

از بین برنده التهابات کشاله ران نوزادان است.

از بین برنده سیاهی دور چشم است.

درمان درد عضلات و گرفتگی مفاصل زانو است

در درمان ریزش موی سر و تحریک فولیکول‌سازی مو‌ها موثر است

سایت محصولات توسکا نمایندگی فروش انواع روغن‌ها از جمله روغن بادام و روغن ماساژ نارگیل را بر عهده دارد. علاقه‌مندان جهت سفارش و خرید می‌توانند به سایت این شرکت به آدرس violetoil.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

محصولات گیاهی توسکا

برای خرید و مشاوره در مور محصولات می توانید با شماره های 09023396980 و 09179396980 تماس حاصل نمایید. محصولات شرکت شامل: پکیج ضد لک 8 کاره شمعدانی، پکیج ضد جوش 10 کاره شمعدانی، کرم زیبایی چند منظوره روبینا گلد و روبینا سیلور شمعدانی، روغن ضد ریزش و تقویت مو کویین، روغن خراطین و زالو گامنو، شیافت ماریانا دکتر آز شمعدانی، صمغ عربی با اسانس متفاوت، انواع روغن گیاهی شامل روغن بنفشه، روغن بابونه، روغن گلسرخ، روغن جوانه گندم و..... می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی