اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712133532111189

ویشاتو، جایی که آرزوها اتفاق می‌افتند

معرفی اولین سرویس اشتراک‌گذاری آرزوها

کد: 139712133532111189

https://goo.gl/ffH4t3

، تهران , (اخبار رسمی): ویشاتو یک سرویس برای رسیدن به آرزوها است، بستری برای همه افراد تا بتوانند در آن آرزوها، خواسته‌ها و نیازمندی‌های خود را به اشتراک گذاشته و در حالی که برای رسیدن به آرزوهای خود تلاش می‌کنند به آرزوهای دیگران هم کمک کنند. این سرویس به زودی در قالب وب‌سایت و اپلیکیشن در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

معرفی اولین سرویس اشتراک‌گذاری آرزوها
www.wishato.com

یا استفاده از این سرویس جدید، می توان محصول و یا کالای مورد نظر را با مبلغی خیلی کمتر از قیمت واقعی محصول خریداری کرد. نه قسطی، نه با تخفیف، نه مشابه چینی و نه دست دوم!

خیلی وقت‌ها شده که افراد کالایی یا محصولی را خواسته‌اند اما پولشان به آن نرسیده است، برای بیشتر افراد پیش آمده که با افزایش قیمت یک جنس از خرید آن منصرف شده‌اند. هر ماه پول جمع می‌کنند و سر یک اتفاق یا مورد اضطراری مجبور شده‌اند از روی اجبار پول را خرج کنند.

می‌توان با استفاده از یک سرویس جدید، محصول و یا کالای مورد نظر را با مبلغی خیلی کمتر از قیمت واقعی محصول خریداری کرد. نه قسطی، نه با تخفیف، نه مشابه چینی و نه دست دوم!

با این سرویس جدید همه می‌توانند دقیقا همان چیزی را که می‌خواهند آرزو کنند، هر چیزی که به آن نیاز دارند، به قول معروف از شیر مرغ تا جون آدمیزاد! فقط باید آرزوها و خواسته‌ها را به اشتراک بگذارند. 

فلسفه وجودی ویشاتو این است که کمک کنید تا به شما کمک شود! حالا یعنی چه!؟ خیلی ساده است، یعنی فقط کافی است یک دهم مبلغ آرزو را به هر کسی که دوست دارید کمک کنید تا او هم به آرزویش برسد، حالا می‌توان به یک نفر کمک کرد یا به صد نفر! مهم این است که یک دهم مبلغ آرزو را کمک کرد، حالا همه با هم به آرزوهایشان می‌رسند، دیگر نیاز نیست ماه‌ها پول جمع شود، در عوض برای رسیدن به آرزوها، دیگران را هم به آرزوهای‌شان می‌توان رساند.

در این سیستم اگر افراد بخواهند زودتر به آرزوهای خود برسند فقط کافی است آرزوهای نزدیکان و دوستان یا هر کسی که می‌خواهند را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند، به این ترتیب آرزوهای آنها به افراد بیشتری در ویشاتو نشان داده می‌شود و زودتر به خواسته‌های خود خواهند رسید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ویشاتو

ویشاتو یک استارتاپ نیست، یک سبک زندگی است. ویشاتو یک سرویس اشتراک گذاری آرزوها است، افراد می توانند در ویشاتو آرزوها و خواسته های خود را به اشتراک گذاشته و با استفاده از این بستر به آرزوهای خود برسند. ویشاتو هم اکنون در قالب وبسایت قابل دسترس است و اپلیکیشن آن هم به زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ