اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804233849611189

آرزوها از آنچه در ویشاتو می‌بینید به شما نزدیک‌ترند!

ویشاتو چطور کار می‌کند؟

کد: 139804233849611189

http://bit.ly/30s2paq

، تهران , (اخبار رسمی): اگر برای تهیه‌ی چیزی احتیاج به پول باشد اولین فکری که به ذهن می‌رسد چیست؟ جمع کردن، قرض گرفتن، اضافه کاری در ساعات غیر اداری. ویشاتو راهی بهتر از آن را سراغ دارد.

ویشاتو چطور کار می کند؟
www.wishato.com

حامی آرزوهای دیگران بودن و بعد از آن ثبت آرزو قدم‌های اول هستند، مهمترین عامل برای رسیدن به آرزو فعالیت مستمر و به اشتراک‌گذاری آرزوهاست

اگر کسی احتیاج به پول برای تهیه‌ی یک کالا یا انجام یک پروژه داشته باشد. راه‌های معمول مثل قرض گرفتن پول یا وام گرفتن از بانک بیش از اندازه دردسر‌ساز هستند. ویشاتو یک راه جایگزین خواهد بود. ویشیاتو بستری برای اعتماد به اجتماع برای دریافت حمایت است.

مراحل چیست؟

ابتدا باید در سایت ثبت نام کرد. ثبت نام کار سختی نیست! فقط یک شماره‌ی تلفن همراه لازم است. بعد باید میان آرزوهایی که قبلا توسط دیگران ثبت شده حسابی جست‌وجو کرد و به آن‌هایی که توجه را جلب می‌کند به اندازه‌ی 10 درصد از مبلغ خواسته‌ی خود را کمک کند. یعنی شخص ابتدا باید ثابت کند که خودش حاضر به حمایت از اجتماع است. با این روش ویشاتو تبدیل به یک بستر یک‌طرفه برای درخواست‌کنندگان نخواهد شد.

در این مرحله شخص می‌تواند خواسته‌ی خود را دقیقا طبق روال ویشاتو به ثبت برساند و با به اشتراک‌گذاری و فعالیت مستمر به خواسته‌اش برسد. 

نکته‌ی مهمی که اینجا باید مطرح شود این است که آرزو باید طوری نوشته شود که توجه حامیان احتمالی را جلب کند. باید مرحله‌ی قبل را به خاطر آورد: جست و جو در میان آرزوهای موجود به شخص در این مرحله کمک بسیاری می‌کند. در این مرحله باید از خود بپرسد چه دلیلی باعث شده است که او از میان آن همه آرزو، آن موارد خاص را حمایت کند؟ حتما توانسته تا حدی با آن‌ها احساس یکی‌بودن و همذات‌پنداری کند یا به هر دلیل ویژه‌ی دیگری آن‌ها را انتخاب کند. پس موقع نوشتن حتما باید حواس خود را به شیوه‌ی ارائه‌ی خواسته معطوف کرد. بهتر است خود را به جای حامی خود قرار داده و ببیند چه چیزی می‌تواند علاقه‌مندش کند. 

تعامل، نگاه کردن از منظر دیگران و خواست تحقق رویاهای آن‌ها: همه‌ی اجزای ویشاتو در اساسی‌ترین رده با هم مرتبط و در پیوند هستند.

4 نکته برای این که آرزوها را بتوان بهتر ثبت کرد

یک آرزوی خوب انگیزه‌ی شخص را به خوبی مشخص می کند، خواننده را مجاب می‌کند تا همه‌ی ماجرا را بخواند و در عین حال باید از صمیم قلب مطرح شده باشد.

برای این که همه‌ی چیزهایی که خوانندگان آرزو، می‌خواهند بدانند در نظر گرفته شود پیشنهاد می‌شود مراحل زیر در هنگام نگارش آرزو لحاظ شود!

خردش کنید

پاراگراف‌های کوتاه‌تر کمک می‌کنند تا ماجرا، راحت‌تر خوانده و فهمیده شود. افرادی که دقیقا نمی‌دانند چه زمانی باید پاراگرافشان را تمام کنند، حداقل هر پنج یا شش جمله یک بار باید دکمه‌ی اینتر را فشار دهند.

برای بهتر خوانده شدن آرزوها، باید توضیح داده شود که برای چه چیزی و چه کسی قرار است پول جمع شود. اگر برای فردی جز خود نویسنده آروز است، باید شخص توضیح دهد که او را چطور می‌شناسد. در این مرحله باید پیوندی شخصی و احساسی با خوانندگان ایجاد کرد. انگیزه‌ی خود را در میان گذاشته و این که پول چطور قرار است خرج شود را مشخص کرد. حامیان آرزو دوست دارند جزئیات و هدف هزینه‌ شدن پول را بدانند. چرا این آرزو این قدر مهم است؟ حس قدردانی و سپاسگزاری خود را باید با حامیان احتمالی در میان گذاشت. خواننده را راهنمایی کرد که در صورت علاقه چطور آرزو را با دیگران به اشتراک بگذارد و امتیاز کسب کند. مثلا از طریق شبکه‌های اجتماعی دیگری مثل واتساپ و اینستاگرام.

به عنوان‌بندی‌ها دقت شود

میزان طولانی شدن توضیحات می‌تواند بر حامیان تاثیر بگذارد. پس مهم است که داستان آرزو را به طور موثر شکل‌بندی کرد. برای این کار از عناوینی مانند «ماجرای پشت آرزو»، «هزینه‌ها» و «چطور می‌توانید حامی من باشید» و ... استفاده شود.

از تصاویر و ویدیوها استفاده شود

استفاده از تصاویر و ویدیوهای مناسب می‌تواند کمک قابل توجهی به ظاهر آرزوی بکند. باید به خاطر داشت که اولین مواجهه‌ همیشه با ظاهر هر چیز است!

املای خود را باید چک کرد

باید مطمئن شد که از املای درست برای نوشتن آرزو استفاده شده باشد. بهتر است خوانندگان‌ حس کنند آن‌قدر برای آرزو اهمیت قائل بوده‌اند که پیش از انتشار حداقل یک بار از روی آن بخوانند.

آرزوی خوب و با کیفیت نتیجه‌ای مثبت و موثر خواهد داشت. علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به ویشاتو مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ویشاتو

ویشاتو یک استارتاپ نیست، یک سبک زندگی است. ویشاتو یک سرویس اشتراک گذاری آرزوها است، افراد می توانند در ویشاتو آرزوها و خواسته های خود را به اشتراک گذاشته و با استفاده از این بستر به آرزوهای خود برسند. ویشاتو هم اکنون در قالب وبسایت قابل دسترس است و اپلیکیشن آن هم به زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه