اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712203555111189

ویشاتو، فرصتی برای رسیدن به آرزوها

کد: 139712203555111189

https://goo.gl/sSuCLL

، تهران , (اخبار رسمی): ویشاتو یک اتفاق بزرگ است. یک لذت در زندگی همه افراد است. ویشاتو این فرصت را به همه می‌دهد تا به نیازها، خواسته‌ها، مسافرت‌ها، لذت‌هایی که دوست دارند برسند.

ویشاتو، فرصتی برای رسیدن به آرزوها
ویشاتو، فرصتی برای رسیدن به آرزوها

در نوشتن آرزوها آزاد هستید. شاید یک وسیله خانگی، کادوی تولد، کالایی برای یک فرد نیازمند، دستگاهی الکترونیکی تا مسافرت‌های هیجان‌انگیز! همه و همه را می‌توان در ویشاتو آرزو کرد

خیلی وقت‌ها محدودیت‌های مالی میان افراد و خواسته‌های آنها فاصله انداخته است و گاهی وقت‌ها متاسفانه چنین به نظر می‌رسد که ظاهرا قرار نیست هیچ وقت به آن‌ها برسند ویشاتو می‌تواند آن اتفاق خوب، آن لحظه شیرین و حس خوب فرصتی باشد که به آن خواسته‌ها برسند.

ویشاتو یک بستر اجتماعی است که به همگان کمک می‌کند راحت‌تر به آرزوهای خود برسند. اما حقیقت این سرویس بیش از آنکه وسیله‌ای برای رسیدن به خواسته‌ها باشد بستری امن و مطمئن برای نهادینه کردن روحیه کمک به یکدیگر و مهربانی است. آن هم در روزگاری که هر کسی به فکر آن است تا گلیم خود را از آب بیرون بکشد و خیلی کسی به فکر کسی نیست.

در ویشاتو می‌توان صفحه شخصی خود را داشت و در زیر عکس و یا ویدئو مرتبط با آرزو متنی گذاشت و آرزوی خود را نوشت. افراد در نوشتن آرزوها آزاد آزاد هستند. شاید یک وسیله خانگی، کادویی برای تولد، کالایی برای یک فرد نیازمند، دستگاهی الکترونیکی که به تازگی خراب شده است تا مسافرت‌های هیجان انگیز! همه و همه را می‌توان در ویشاتو آرزو کرد. 

البته در این شبکه بزرگ اشخاص دیگری را هم می‌توان دید که آن‌ها هم آرزوهایی را برای برآورده شدن به اشتراک گذاشته‌اند. می‌توان برای رسیدن به آرزوهای خود به این افراد گفت: «من هستم! تا بتوانید به آرزوهای آن‌ها کمک کنید.» اینجا همان فلسفه و معنای اصلی ویشاتو است که اگر می‌خواهید آرزوی برآورده شود، به برآورده شدن آرزوهای دیگران کمک کنید. همه می‌توانند در این بستر با افرادی که علاقه‌مند هستند گفتگو کرده و آن‌ها و آرزوهایشان را دنبال کنند و شبکه آرزوهای خود را گسترش دهند. با این کار همه برای رسیدن به خواسته خود سرعت بخشیده‌اند و هم به آرزوی افرادی که برای‌شان مهم است کمک کرده‌اند. 

ویشاتو همه را دقیقا به همان آرزویی که دارند می‌رساند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ویشاتو

ویشاتو یک استارتاپ نیست، یک سبک زندگی است. ویشاتو یک سرویس اشتراک گذاری آرزوها است، افراد می توانند در ویشاتو آرزوها و خواسته های خود را به اشتراک گذاشته و با استفاده از این بستر به آرزوهای خود برسند. ویشاتو هم اکنون در قالب وبسایت قابل دسترس است و اپلیکیشن آن هم به زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی