اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712263568111189

ما در ویشاتو، نه من!

کد: 139712263568111189

https://goo.gl/qtKDwa

، تهران , (اخبار رسمی): برای چراغ همسایه‌ات هم نور آرزو کن، بی شک حوالی‌ات روشن‌تر خواهد شد. به راستی در دنیای امروزی که زندگی می‌کنیم چقدر به این عبارت باور و اعتقاد داریم!؟ چگونه می‌توان در این روزمرگی‌ها و خستگی‌ها، در این گرفتاری‌هایی که همیشگی شده است، بتوان قدمی مثبت برای خود و دیگران برداشت!؟

ما در ویشاتو، نه من!
www.wishato.com

آیا هر آرزویی در ویشاتو برآورده می‌شود؟ واقعا آیا هیچ محدودیتی در کار نیست؟ این سوالی است که پاسخ آن نزد خود شخص است!

فکر کردن به این موضوعات شاید دیگر برای افراد پایتخت نشین خیلی سخت شده باشد و مشکلات متعدد را نه تنها از فکر دغدغه‌های دیگران بلکه حتی از خواسته‌ها و آرزوهای خود شخص هم دور کرده است. بسیاری از خواسته‌ها و نیازمندی‌های ساده را به بعد موکول می‌کنیم و این بعدها شاید آنقدر طولانی شود که دیگر لذت داشتن در زمان حال را با خود پاک کرده و زمانی اتفاق بیافتند که شور و هیجان‌اش دیگر خیلی کمرنگ شده باشد.

فکر آینده بودن امری منطقی است اما می‌توان از زمان حال خود و دیگران هم در کنار این دوراندیشی لذت برد. که این موضوع مستلزم وجود شبکه‌ای از افراد همسو و هم دل است که می‌خواهند در کنار رسیدن به خواسته‌های خود، شیرینی فعل داشتن را برای دیگران هم محقق کنند. ویشاتو فضائی است که در عین زنده کردن روحیه هم دلی و همراهی، این ویژگی‌های منحصر به فرد را در خود جای داده و در بستری ساده و با ساز و کاری شفاف، سرویس خلاقانه‌ای را برای رساندن افراد به خواسته‌هایشان ارائه می‌دهد. 

ویشاتو یک بستر برای ثبت و به اشتراک‌گذاری خواسته‌ها و آرزوها است، حال آیا هر آرزویی در ویشاتو برآورده می‌شود؟ واقعا آیا هیچ محدودیتی در کار نیست؟ این سوالی است که پاسخ آن نزد هر شخص است. چون تقریبا همه اعضا به نسبتی همدیگر را برای رسیدن به آرزوهایشان حمایت می‌کنند. البته باید دانست که میزان فعالیت و همچنین متن، عکس و ویدئوهایی که از خواسته خود در صفحه شخصی در ویشاتو به اشتراک می‌گذارند، تاثیر مستقیمی بر سرعت و برآورده شدن آرزو و خواسته دارد.

سرویس ویشاتو امکان ثبت و به اشتراک‌گذاری را فراهم کرده و همچنین ساز و کار رسیدن به آرزوها را تسهیل کرده است، حال آنکه چقدر به دنبال رسیدن به خواسته‌های خود هستند کاملا بستگی به خود شخص دارد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ویشاتو

ویشاتو یک استارتاپ نیست، یک سبک زندگی است. ویشاتو یک سرویس اشتراک گذاری آرزوها است، افراد می توانند در ویشاتو آرزوها و خواسته های خود را به اشتراک گذاشته و با استفاده از این بستر به آرزوهای خود برسند. ویشاتو هم اکنون در قالب وبسایت قابل دسترس است و اپلیکیشن آن هم به زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ