اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971214353556094

مرکز ملی مبارزه با حوادث سایبری ژاپن از ترندمیکرو کمک می‌گیرد

همکاری ترندمیکرو و NISC

کد: 13971214353556094

https://goo.gl/2SBWrj

، تهران , (اخبار رسمی): مرکز ملی مبارزه با حوادث سایبری ژاپن (NISC) جهت شناسایی بهتر مجرمان سایبری از کمپانی ترندمایکرو (Trend Micro) کمک می‌گیرد.

همکاری Trend Micro و NISC ( مرکز ملی مبارزه با حوادث سایبری ژاپن )
همکاری Trend Micro و مرکز ملی مبارزه با حوادث سایبری ژاپن NISC

از جمله رقبای جدی Trend Micro در حوزه شبکه می‌توان به شرکت‌های Symantec و McAfee و در حوزه آنتی ویروس‌های خانگی به Symantec ،McAfee و Webroot اشاره کرد

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت دورانتاش، مرکز ملی آمادگی و استراتژی برای امنیت سایبری ژاپن، توافق نامه‌ای را با کمپانی امنیتی ترندمیکرو (Trend Micro) منعقد کرد.

مرکز ملی آمادگی و استراتژی برای امنیت سایبری ژاپن (National Centre of Incident Readiness and Strategy for Cybersecurity) به اختصار NISC گفته می‌شود.

براساس این توافق نامه، کمپانی امنیتی ترندمیکرو، اطلاعات حملات و تهدیدات سایبری مورد نظر NISC رو تا 31 دسامبر سال 2020 به این مرکز ارائه می‌دهد.

ترندمیکرو هم اکنون نیز با بسیاری از سازمان‌های قانونی و قضایی مانند پلیس اینترپل، FBI (پلیس فدرال آمریکا) و سازمان‌های قضایی و قانونی در ژاپن، همکاری دارد.

شرکت ترندمیکرو یکی از شرکت‌های پیشرو و بزرگ امنیت سایبری و تولیدکننده نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی، شبکه و دیتاسنتر در دنیا است و با بسیاری از شرکت‌های بزرگ فناوری از جمله Cisco ،HP ،IBM ،VMware ،Amazon ،Facebook ،ASUS ،TP-Link ،F5 Networks و  RSA همکاری بسیار نزدیکی دارد.

محصولات آنتی ویروس ترندمیکرو از سال 1387 توسط شرکت دورانتاش در بازار ایران ارائه می‌شوند و هم اکنون هزاران کاربر و شرکت ایرانی از آنتی ویروس‌ها و سرویس‌های ترندمایکرو برای حفاظت از اطلاعات ارزشمندشان استفاده می‌کنند.

از جمله رقبای جدی Trend Micro در حوزه شبکه می‌توان به شرکت‌های Symantec و McAfee و در حوزه آنتی ویروس‌های خانگی به Symantec ،McAfee و Webroot اشاره کرد.

علاقه‌مندان از طریق لینک نسخه‌های خانگی آنتی ویروس‌های ترندمیکرو را با گارانتی اصلی شرکت دورانتاش تهیه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]