اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971220355336094

جدیدترین Patch آنتی ویروس‌های تحت شبکه WFBS منتشر شد

کد: 13971220355336094

https://goo.gl/PgTyCh

، تهران , (اخبار رسمی): کمپانی امنیتی ترندمیکرو (Trend Micro) جدیدترین فایل Patch به شماره 1516 را برای نسخه 10 آنتی‌ویروس‌های تحت شبکه Worry Free Business Security که از پرفروش‌ترین آنتی‌ویروس‌های تحت شبکه در دنیا هستند، منتشر کرد.

جدیدترین Patch به شماره 1516 برای آنتی ویروس های تحت شبکه WFBS منتشر شد.
آنتی ویروس های تحت شبکه Trend Micro Worry Free Business Security

در مجموع بیش از 500 هزار شرکت، سازمان و موسسه از جمله شرکت‌های مخابراتی، پتروشیمی، نفتی، صنایع، ماشین‌سازی، انرژی و مالی و بانکی از آنتی‌ویروس‌های ترندمیکرو استفاده می‌کنند

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت دورانتاش، کمپانی امنیتی ترندمیکرو که در برخی کشورها با نام پی.سی.سیلین نیز شناخته می‌شود، جدیدترین فایل Patch به شماره 1516 را برای آنتی‌ویروس‌های تحت شبکه Worry Free Business Security که به اختصار WFBS نامیده می‌شود، منتشر کرد.

فایل‌های Patch آنتی‌ویروس‌های تحت شبکه ترندمیکرو، هم به صورت خودکار و هم دستی قابل‌نصب بر روی کنسول آنتی ویروس هستند و به صورت خودکار بر روی همه کلاینت‌ها و سرورها نصب می‌شود.

درباره ترندمیکرو (Trend Micro)

کمپانی امنیتی ترندمیکرو که در برخی کشورها مانند چین، استرالیا و ایران با نام پی.سی.سیلین ( PC-Cillin ) نیز شناخته می‌شود از شرکت‌های مطرح و پیشرو ارائه‌دهنده سرویس‌های امنیتی و نرم‌افزارهای آنتی‌ویروس برای کاربران خانگی، شبکه و مراکز داده فیزیکی، مجازی و کلود است.

ترندمایکرو براساس بسیاری از گزارشات آماری از جمله IDC ،Gartner و Forrester Wave و Market Share همواره جزء 3 برند برتر و پرفروش آنتی‌ویروس دنیا بوده است.

نسخه‌های اصلی و معتبر آنتی‌ویروس‌های ترندمیکرو از سال 1387 شمسی توسط شرکت دورانتاش در ایران توزیع می‌شود و هم‌اکنون هزاران کاربر خانگی و شرکتی و سازمانی از محصولات ارزنده این برند ژاپنی بین‌المللی برای حفاظت از خود استفاده می‌کنند.

در مجموع بیش از 500 هزار کمپانی از جمله شرکت‌های مخابراتی، درمانی و بیمارستانی، پتروشیمی، نفتی، صنایع، ماشین‌سازی، انرژی و مالی و بانکی از آنتی‌ویروس‌های ترندمیکرو استفاده می‌کنند که برای نمونه می‌توان به حفاظت از 280 هزار سرور و کلاینت بانک SBI هند اشاره کرد.

همچنین ده‌ها غول فناوری از جمله Cisco ،Vmware ،IBM ،DELL ،HP ،Linksys ،ASUS ،Amazonو  RSA از جمله شرکای استراتژیک شرکت ترندمیکرو هستند و از محصولات و تکنولوژی‌های Trend Micro استفاده می‌کنند.

از جمله محصولات خانگی ترندمیکرو می‌توان به اینترنت سکیوریتی و ماگزیمم سکیوریتی اشاره کرد که از پرفروش‌ترین آنتی ویروس‌های خانگی در دنیا هستند و علاوه بر نصب و کاربری آسان و راحت، دارای ویژگی‌های منحصر به فرد امنیتی و حفاظتی مانند مدیریت پسورد و حفاظت ویژه در برابر باج‌افزارها با ویژگی Folder Shield هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید نسخه‌های اصلی و معتبر آنتی ویروس‌های ترندمیکرو با شرکت دورانتاش به نشانی www.ddn.ir تماس بگیرند و یا جهت خرید آنتی ویروس‌های خانگی ترندمیکرو به طور مستقیم به این لینک مراجعه و خرید خود را انجام دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]