اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971222356127477

هفته آخر اسفند، بهترین زمان خرید تورهای نوروزی ارزان ناخدای سفر

آغاز فروش تورهای نوروزی ارزان با تخفیف ویژه

کد: 13971222356127477

https://goo.gl/K5g1Wp

، تهران , (اخبار رسمی): گردشگرانی که تا حالا فرصت نکردند برای تعطیلات نوروز خود برنامه ترتیب دهند اصلا نگران نباشند، هفته آخر اسفند و حتی ایام نوروز هم همه گردشگران می‌توانند از تورهای آفر و نرخ‌های ویژه هتل و پرواز ناخدای سفر استفاده کنند.

آغاز فروش تورهای نوروزی ارزان با تخفیف ویژه
آغاز فروش تورهای نوروزی ارزان با تخفیف ویژه
آغاز فروش تورهای نوروزی ارزان با تخفیف ویژه
آغاز فروش تورهای نوروزی ارزان با تخفیف ویژه

افرادی که هفته دوم  تعطیلات نوروزی  زمان برای سفر دارند، می‌توانند ارزان‌تر سفر کنند!

هفته آخر اسفند بهترین زمان خرید تورهای نوروزی ارزان 

بهترین زمان سفر بعد از یک سال کار و تلاش، تعطیلات عید نوروز است که فرصت مناسبی برای ایرانیان است تا بدون دغدغه در کنار خانواده به استراحت و تفریح بپردازند.

شمارش معکوس برای نوروز شروع شده و حالا گردشگران و علاقه‌مندان فرصت دارند از میان  تورهای لحظه آخری ویژه نوروز و مقاصد گردشگری یکی را برای سفر خود انتخاب کنند.

گردشگرانی که تا حالا فرصت نکردند برای تعطیلات نوروز خود برنامه ترتیب دهند اصلا نگران نباشند، هفته آخر اسفند و حتی ایام نوروز هم می‌توانند از تورهای آفر و نرخ‌های ویژه هتل و پرواز ناخدای سفر استفاده کنند.

البته افرادی که بعد از تعطیلات نوروزی زمان برای سفر دارند، می‌توانند سری به قسمت تورهای لحظه آخری سایت ناخدای سفر بزنند یا اینکه برای اطلاع از آفرها و پیشنهادات ویژه با تیم رزرواسیون ناخدا مستقیم تماس بگیرند و تور، هتل یا بلیط خود را رزرو کنند.

گردشگران می‌توانند با عضویت در سایت ناخداسفر یا شبکه‌های اجتماعی ناخدا  از آفرها و تورهای لحظه آخری مطلع شوند.

از آنجایی که بیشتر پروازهای چارتر برای مسیرهای پر تردد از جمله تایلند، دبی، مالزی، ترکیه، گرجستان و مسیرهای داخلی کیش و مشهد) هستند، ناخدای سفر همواره در جهت خدمات‌رسانی به مسافران، نرخ‌های تخفیف‌دار و  آفر را در این مسیرها اعلام می‌کنند.

افرادی که هفته دوم  تعطیلات نوروزی  زمانی برای سفر دارند، می‌توانند ارزان‌تر سفر کنند. چرا که قیمت بلیط و تورها در اواخر هفته دوم نوروز و حتی بعد نوروز با کاهش زیاد مواجه می‌شود و به همین جهت پیشنهاد می‌شود مسافران در صورت تمایل تورهای هفته دومی رو از دست ندهند.

علاقه‌مندان و مسافران برای داشتن اوقاتی و سفری خوش در تعطیلات نوروز، با کسب مشاوره رایگان از ناخدای سفر، می‌توانند مسیر مورد نظر خود را انتخاب و جهت دریافت تخفیف‌های نوروزی در زمینه هتل، بلیط و ویزا زودتر اقدام کنند.

علاقه‌مندان جهت دریافت مشاوره رایگان و سفری ارزان و باکیفیت در نوروز می‌توانند با شماره  88984780 - 021 تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس مسافرتی ناخدای سفر

شرکت خدمات مسافرت هوایی ناخدای سفر با شماره مجوز رسمی 14123 – 902 از سازمان میراث فرهنگی و ، صنایع دستی و گردشگری  و سازمان هواپیمایی کشوری فعالیت می نماید . مجری تورهای اروپا به صورت گروهی و انفرادی ،مجری تورهای آسیایی و مجری تور کانادا کلیه خدمات اخذ ویزای شینگن ، کانادا و آسیایی انجام رزرواسیون هتل و بیمه مسافرتی صادرکننده کلیه پروازهای چارتری و سیستمی خارجی و داخلی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]