اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971223356205904

معرفی بهترین ویدئو پروژکتورهای سال 2019

کد: 13971223356205904

https://goo.gl/jt3KdC

، تهران , (اخبار رسمی): بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند به جای تلویزیون از ویدئو پروژکتور استفاده کنند. انواع ویدئو پروژکتور با توجه به درخواست و نوع نیاز مصرف‌کننده تنوع گسترده‌ای در بازار دارد. از پروژکتورهای جیبی گرفته تا پروژکتورهای خانگی و همچنین پروژکتورهای با مصارف خاص.

معرفی بهترین ویدئو پروژکتورهای سال 2019
معرفی بهترین ویدئو پروژکتورهای سال 2019

انواع ویدئو پروژکتور با توجه به درخواست و نوع نیاز مصرف‌کننده تنوع گسنرده‌ای در بازار دارد. از پروژکتورهای جیبی گرفته تا پروژکتورهای خانگی و همچنین پروژکتورهای با مصارف خاص

بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند به جای تلویزیون از ویدئو پروژکتور استفاده کنند. در این مطلب بهترین ویدئو پروژکتورهای سال 2019 معرفی خواهد شد.

معرفی بهترین ویدئو پروژکتورهای سال 2019

 انواع ویدئو پروژکتور با توجه به درخواست و نوع نیاز مصرف کننده تنوع گسنرده‌ای در بازار دارد. از پروژکتورهای جیبی گرفته تا پروژکتورهای خانگی و همچنین پروژکتورهای با مصارف خاص. در ادامه به معرفی سه مدل از ویدیو پروژکتورهایی که در سال 2019 قرار است در لیست بهترین‌ها باشند پرداخته می‌شود.

1. ویدئو پروژکتور جی وی سی JVC DLA-X5900

برای 10 سال گذشته، JVC نامی تجاری در میان پروژکتورها بوده که سطوح سیاه را به خوبی به نمایش در می‌آورند به گونه‌ای که حتی صفحه نمایش سینمایی را نیز کنار می‌زند. اینها همه به لطف تکنولوژی D-ILA JVC است که مدل‌های رقیب DLP و SXRD نمی‌توانند به آن دست یابند.

کنتراست اصلی 40000:1 در ویدئو پروژکتور جی وی سی JVC DLA-X5900 باعث می‌شود سیاه واقعا سیاه به نظر برسد.

امسال یکی از ارتقاهای اصلی دیتا ویدئو پروژکتور JVC DLA-X5900 وجود ویژگی HDR است. کیفیت پویایی HDR در این پروژکتور نمی‌تواند یک تلویزیون ال سی دی فوق‌العاده روشن را به چالش بکشد، اما در عوض یک تصویر با سایزی چند برابر بزرگتر خواهید داشت.

یکی از چیزهایی که باید قبل از خرید دانست این است که JVC DLA-X5900 پنل نمایش رزولوشن 4K را در پروژکتور خود تعبیه نکرده است اما در عوض، از تکنولوژی eShift JVC استفاده می‌کند که دو عکس مختلف 1080 پیکسل را با فرکانس 120Hz پردازش کرده و جزئیات صفحه نمایشی با رزولوشن 4K را تولید می‌کند.

2. ویدئو پروژکتور سونی Sony VPL-VW300ES

اولین نکته بارز در مورد ویدئو پروژکتور سونی sony VPL-VW300ES وجود داشتن سطوح رنگی و سیاه در سطح کیفی خوب بدون توجه به میزان نور محیط است که این دستگاه را در دومین جایگاه از بهترین ویدئو پروژکتورهای سال 2019 قرار داده است.

نکته دوم، فناوری شگفت انگیز ایجاد واقعیت است که حداکثر جزئیات را برای مخاطبان خود از منابع با رزولوشن اصلی 4K، Blu-ray و حتی DVD به ارمغان می‌آورد.

سومین نکته، حالت سینمایی درخشان و برجسته هنگام تماشای فیلم سینمایی است که می‌توان آن را از پیش تعیین کرد. در نهایت باید به گزینه‌های منعطف زوم اپتیکال، لنز اشاره کرد.

درباره ویدئو پروژکتور سونی VPL-VW300ES می‌توان گفت که بدون شک از بهترین ویدئو پروژکتورهای خانگی است و اگر شخصی قصد خرید ویدئو پروژکتور خانگی را دارد، این ویدئو پروژکتور سونی با نمایش محتوای 4K، خانه را تبدیل به یک سینما می‌کند.

3. ویدئو پروژکتور اپتما Optima HD39Darbee

در ادامه معرفی بهترین ویدئو پروژکتورهای سال 2019 باید گفته شود که سومین جایگاه از این لیست مربط به ویدئو پورژکتور Optoma HD39Darbee است که حتی در میان رقیبان بسیار عالی، یک پروژکتور پرطرفدار و با ارزش است.

همواره امکان‌پذیر نیست که هر دو طیف از طرفداران فیلم و هواداران بازی‌های رایانه‌ای را راضی کرد، اما این مدل بیشتر از آنکه در این زمینه امتیاز از دست بدهد امتیاز گرفته است.

Optoma HD39Darbee یک نمایشگر موثر در انجام بازی‌های رایانه‌ای است، وظیفه خود را به خوبی در مورد فیلم‌ها انجام می‌دهد و به اندازه کافی روشن است تا رویداد ورزشی مورد نظر را به یک مناسبت اجتماعی واقعی برای جمع شدن دوستان دور هم تبدیل کند.

تکنولوژی Darbee می‌تواند کمی قطبشی باشد. در صورت عدم آشنایی با این فناوری باید گفته شود Darbee تصاویر متغیر بهبود یافته را پردازش کرده که منجر به نمایشی شگفت‌انگیز از تصاویر می‌شود.

علاوه بر این موارد باید گفت، این ویدئو پروژکتور اپتما حداکثر روشنایی را ارائه می‌دهد و برای تصاویر دقیق‌تر رنگ تزریق کرده و لبه‌ها را شارپ‌تر می‌کند.

این ویژگی‌ها سبب شد شخص گاهی اوقات تصاویر ارائه شده را دوست داشته باشد و گاهی اوقات از دیدن آنها لذت نبرد، البته از نقاط ضعف پروژکتور نیست بلکه این موضوع بیشتر وابسته به محتوای ارائه شده دارد.

بازی‌های کارتونی و انیمیشن‌ها همه از اشباع رنگ بالاتر سود می‌برند، اما در نمایش‌های Blu-ray از این ویژگی کمتر استفاده می‌شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی