اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712253563911304

گزارش مراسم هشتمین سال فعالیت گروه رسانه‌ای عصر سوادکوه

کد: 139712253563911304

https://goo.gl/xYyKhF

، سوادکوه , (اخبار رسمی): اوایل دهه 90 شمسی و زمانی که هنوز شبکه‌های مجازی دیگر متولد نشده بودند و سوادکوه شمالی مستقل نشده بود شیرگاه نیوز به رسانه‌های استان معرفی شد با این نگاه که هر چه مردم بیشتر بدانند و مطالبات به حق آن‌ها از مسئولان بیشتر رسانه‌ای و مطرح شود دردی از دردهای آنان کم شود.

گزارش مراسم هشتمین سال فعالیت گروه رسانه ای عصر سوادکوه
گزارش مراسم هشتمین سال فعالیت گروه رسانه‌ای عصر سوادکوه

فراز و فرودهای شیرگاه نیوز در حدود 8 سال بسیار زیاد بود و شرح آن شاید به مثنوی بلند بدل شود ولی آنچه برای ادامه این رسانه، راه را شیرین و سختی‌ها را به آسانی بدل می‌کرد و می‌کند فعالیت در چارچوب موازین انقلاب و باز شدن گره‌ای از کار ملت است.

هشتمین سال شروع فعالیت شیرگاه نیوز را که چندی است به گروه رسانه‌ای عصر سوادکوه و با کارکردهایی در حوزه‌های مکتوب و شنیداری و تصویری و مجازی بدل شده با افتتاح دفتر جدید و حضور خبرنگاران و مسئولان و برخی عزیزان فرهیخته سوادکوه و سوادکوه شمالی گرامی داشته شد.

برای افتتاح دفتر عصر سوادکوه امام جمعه و فرماندار شهرستان سوادکوه شمالی به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود در حوزه اخلاق رسانه‌ای، نقش رسانه‌ها در امنیت کشور، راه‌های توسعه شهرستان و موارد از این دست پرداختند و در ادامه پوسته جدید پایگاه خبری عصر سوادکوه را افتتاح کردند.

این رسانه تا امروز تلاش کرده بر عهدی که با مردم بسته پایبند بماند و از شعارها اهداف ترسیم شده خود عدول نکند، این رسانه یقین دارد که بدون حمایت مردم ادامه این مسیر ممکن نخواهد بود.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص عصر سواد کوه می‌توانند به سایت این رسانه به آدرس www.asresavadkooh.ir و یا تلگرام  telegram.me/asresavadkooh مراجعه کنند.

برای مشاهده این تصویر در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها