اطلاعات تماس
  • 021339*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712253565710269

تاریخچه تابلوسازی در ایران و جایگاه کشورمان در صنعت تابلوسازی جهان

کد: 139712253565710269

https://goo.gl/8pBY9w

، تهران , (اخبار رسمی): تابلوسازی در ایران از دهه چهل شمسی پا به عرصه تبلیغات گذاشت، یعنی تا آن زمان صاحبان مشاغل و مغازه‌ها به فکر معرفی شغل خود نبودند، تابلوسازی در ایران فعالیت خود را با ابتدایی‌ترین وسایل در دسترس شروع کرد که شامل چوب،پارچه،کاغذ و … بود.

تاریخچه تابلو سازی در ایران و جایگاه کشورمان در صنعت تابلو سازی جهان
تاریخچه تابلوسازی در ایران و جایگاه کشورمان در صنعت تابلوسازی جهان

تابلوسازی نیکان تیام از تابلوسازی‌های پیشرفته و در زمینه ساخت انواع تابلو از جمله تابلوهای چلنیوم است. این تابلوسازی با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات اقدام به تولید محصولاتی باکیفیت و مقاوم کرده

صنعت تابلوسازی از صنایع قدیمی است که قدمتی دیرین دارد، آثار به جای مانده نشان می‌دهد که از سال‌های خیلی دور افراد با استفاده از سفال اقدام به تولید تابلو برای نشان دادن مسیرها می‌کردند، در ایران نیز آثاری وجود دارند که نشان می‌دهند، ایرانیان با استفاده از ابزار و متریال در دسترس تابلوهایی برای معرفی می‌ساختند. اما جالب است بدانید صنعت تابلوسازی همزمان با رونق گرفتن صنعت چاپ و نشر جان تازه‌ای گرفت و توانست به سرعت پیشرفت کند که امروزه شاهد ساخت تابلوهای زیبا و مدرن در رنگ‌ها و ظاهری متنوع هستیم. کشور ایران نیز از این پیشرفت عقب نمانده و توانسته در دسته کشورهای پیشرفته در زمینه ساخت انواع تابلوها باشد.

تاریخچه تابلوسازی در ایران

تابلوسازی در ایران از دهه چهل شمسی پا به عرصه تبلیغات گذاشت، یعنی تا آن زمان صاحبان مشاغل و مغازه‌ها به فکر معرفی شغل خود نبودند، تابلو سازی در ایران فعالیت خود را با ابتدایی‌ترین وسایل در دسترس شروع کرد که شامل چوب، پارچه، کاغذ و … می‌شد. در آن زمان اساتید خوشنویسی با استفاده از قلم متن مورد نظر را نگارش کرده و آن را در جای خود نصب می‌کردند. اما با گذر زمان تابلوهای نئون جای خود را به تابلوهای خوشنویسی دادند و سپس تابلوهای چلنیوم توانست جایگزینی مناسب و متنوع برای تابلوهای نئون باشد.

صنعتی‌ترین کشورهای جهان

صنعتی‌ترین کشور در جهان، در حال حاضر کشور آمریکا است. این کشور توانسته به راحتی اقتصاد دنیا را در دست بگیرد و کشور رتبه دوم با آمریکا هشت‌ صد میلیارد دلار تفاوت دارد. به همین ترتیب این کشور در صنعت تابلوسازی نیز اول است و پس از آن کشورهای ژاپن، چین، آلمان، انگلیس، ایتالیا و فرانسه قرار دارند. البته ایرانی نیز در صنعت پیشرفته‌های عظیمی داشته و در دسته کشور های صنعتی در زمینه تابلو سازی به شمار می رود.

رتبه صنعتی ایران

رتبه صنعتی کشورهای جهان براساس میزان ارزش افزوده آنها تعیین می‌شود که در این بین کشورهای  آلمان، آمریکا، ژاپن و چین از ارزش افزوده بالایی برخوردارند اما ایران در بین این کشورها جایگاهی ندارد. ولی امید است که در آینده با افزایش تولیدات داخلی و صادرات آنها به سایر کشورها بتوان میزان این ارزش افزوده را افزایش داد.

رتبه ایران در صنعت تابلوسازی جهان

تابلوسازی از صنایع پیشرفته ایران محسوب می‌شود زیرا که می‌تواند تابلوهای مدرن چلنیوم که از محبوب‌ترین تابلوها در بین مشتریان است را به بهترین نحو طراحی و تولید کند اما در رابطه با این موضوع باید گفته شود چون دستگاه‌های ساخت تابلو چلنیوم از کشورهای دیگر وارد می‌شود و مختص ساخت حروف‌های آنها تولید شده، کار با این دستگاه‌ها مشکل است و نیازمند افرادی ماهر خواهد بود. با این حال کشور ایران در زمینه تابلوسازی روز به روز در حال پیشرفت است و با قدرت‌مندترین کشورهای دنیا در حال رقابت است. در آینده‌ای نزدیک کشور ایران با کشورهای صاحب سبکی مانند اروپای غربی و آمریکای شمالی تفاوت رتبه نخواهد داشت. ایران در ساخت سایر تابلوها (به جز چلنیوم) دارای رتبه است.

تابلوسازی نیکان تیام از تابلو سازی‌های پیشرفته و در زمینه ساخت انواع تابلو از جمله تابلوهای چلنیوم است. این تابلو سازی با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات اقدام به تولید محصولاتی با کیفیت و مقاوم کرده و توانسته از تابلو سازی‌های مجرب در زمینه ساخت تابلوهای صنعتی به شمار رود.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت تابلو سازی نیکان تیام به آدرس www.nikantnt.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تابلو سازی نیکان تیام

تابلوسازی نیکان تیام طراح ومجری تمامی تابلوهای کامپوزیتی وحروف برجسته،تابلوفلکسی .تابلوبنر .حروف چلنیوم، نئون پلاستیک، حروف فلزی(استیل) ،حروف پلکسی.حروف پانچی، حروف لترمکس .لایت باکس .نورپردازی ونصب هالوژن وساخت ونصب درب کرکره برقی(کرکره اتوماتیک)

اطلاعات تماس
  • 021339*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی