اطلاعات تماس
  • 021339*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712253566010269

انواع تابلوهای تبلیغاتی و انتخاب مکان مناسب برای نصب آن‌ها

کد: 139712253566010269

https://goo.gl/hrDxux

، تهران , (اخبار رسمی): استفاده از تابلوهای تبلیغاتی یکی از متداول‌ترین راه‌کار‌های جذب مشتریان و معرفی کالاها و خدمات است، به خصوص نصب این تابلو‌ها در محیط کار و سر در مغازه و فروشگاه‌ها به شدت در جذب مشتریان تاثیرگذار است.

انواع تابلوهای تبلیغاتی و انتخاب مکان مناسب برای نصب آنها
انواع تابلوهای تبلیغاتی و انتخاب مکان مناسب برای نصب آن‌ها

عابران می‌توانند با یک نگاه و برداشت مفهوم تابلو، از خدماتی که ارائه می‌شود آگاه شده و جذب شوند. صنعت  تابلوسازی امروزه از تنوع و زیبایی فوق‌العاده‌ای برخوردار است و از متریال و طراحی‌های متنوعی برای ساخت این نوع تابلوها استفاده می‌شود.

انواع تابلوهای تبلیغاتی

انواع تابلوهای تبلیغاتی به این شرح است:

تابلوهای فلکسی: در این مدل تابلو‌ها از رویه‌های فلکس برای ساخت تابلو استفاده می‌شود و در زیر آن نیز مهتابی نصب می‌شود. ویژگی تابلوهای فلکسی این است که پس از طی مدتی می‌توان رویه فلکس را با طرحی جدید‌تر جایگزین کرد.

تابلو‌های چلنیوم: این نوع از تابلوها با رویه‌ای از جنس فلکسی گلاس و لبه‌های تابلو چلنیوم یا آلیاژ آلومینیوم، تولید می‌شود. این تابلو زیبا، می‌تواند جلوه‌ای متفاوت به محیط کار شما بدهد. برای ساخت این تابلوها از دستگاه‌های لیزر و cnc استفاده می‌شود. این تابلوها را می‌توان به صورت چلنیوم ستاره‌ای، پانچی یا الماس نیز یافت که در این حالت لبه‌های حروف پانچ شده است و با عبور نور از آن‌ها،  تابلو زیباتر دیده می‌شود.

حروف برجسته پلاستیک سه بعدی و کیوم: این نوع تابلو شامل طرح‌های متنوع، زیبا و فانتزی است.

تابلوهای رینگی: این نوع از تابلو‌ها ترکیبی از پلاستیک و فلز هستند، استفاده از پلاستیک باعث شده فضایی جهت عبور نور وجود داشته باشد.

تابلوهای فلزی : حروف برجسته این نوع تابلو‌ها از نوع فلز بوده و نور را از خود عبور نمی‌دهد. برای نصب این نوع حروف از زمینه‌هایی استفاده می‌کنند که با حروف، کمی فاصله داشته باشد تا در آن محیط لامپ‌های smd قرار بگیرند.

حروف استیل: انواع حروف با جنس‌های حروف استیل طلایی براق، طلایی خش‌دار، نقره‌ای براق، نقره‌ای خش‌دار، دودی و مسی در این دسته قرار می‌گیرند.

انتخاب مکان مناسب برای نصب تابلو تبلیغاتی

برای نصب تابلوهای تبلیغاتی نکات زیر را باید در نظر گرفت:

انتخاب محیطی مناسب و قابل رویت برای نصب بیلبورد

نصب در ارتفاع مناسب

انتخاب مکانی که مانعی بر سر راه بیلبورد نباشد

نزدیک بودن محل بیلبورد با محل کار شما

در نظر گرفتن مسیر و شرایط رقبا

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.nikantnt.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تابلو سازی نیکان تیام

تابلوسازی نیکان تیام طراح ومجری تمامی تابلوهای کامپوزیتی وحروف برجسته،تابلوفلکسی .تابلوبنر .حروف چلنیوم، نئون پلاستیک، حروف فلزی(استیل) ،حروف پلکسی.حروف پانچی، حروف لترمکس .لایت باکس .نورپردازی ونصب هالوژن وساخت ونصب درب کرکره برقی(کرکره اتوماتیک)

اطلاعات تماس
  • 021339*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی