اطلاعات تماس
  • 093688*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712293573711410

طراحان راحت و سریع می‌توانند طرح‌های خود را به فروش برسانند

کافه دیزاین رونمایی شد

کد: 139712293573711410

https://goo.gl/9odfyb

، (اخبار رسمی): وب‌سایت «کافه دیزاین» با هدف فروش فایل‌های گرافیکی لایه باز، دانلود رایگان و انجام پروژه‌های طراحی گرافیک و وب‌سایت به آدرس cafe-design.ir در تاریخ ۲۵ اسفند 97 رونمایی شد.

کافه دیزاین رونمایی شد
در روزهای آخر سال 97 از وبسایت کافه دیزاین رونمایی شد

به گزارش کافه دیزاین، وبسایت cafe-design.ir که یک سایت مرجع برای طراحان گرافیک و وب‌سایت است قصد دارد با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدید در این حوزه فروش فایل‌های مورد نیاز طراحان را تسهیل کرده و بستر مطمئنی را برای انجام پروژه‌های گرافیک و طراحی وبسایت فراهم آورد.

ایمان جعفری از بنیان گذاران کافه دیزاین در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه اندازی این وبسایت گفت: «طی تحقیقاتی که مجموعه کافه دیزاین در رابطه با کاستی‌ها و نیازهای پیش روی طراحان داشت به این نتیجه رسید که وجود یک مرجع مطمئن و حرفه‌ای برای تسهیل نیازهای طراحان در داخل کشور حس می‌شود.

از این رو وبسایت کافه دیزاین با هدف ایجاد بستری مطمئن که به صورت یک مرجع برای طراحان گرافیک و وبسایت است راه اندازی شد تا محصولاتی با کیفیت و همگام با آخرین پیشرفت های به دست آمده در حوزه دیزاین را در  دسترس طراحان قرار دهد.»

ابوالفضل خلج اسکندری دیگر بنیان گذار کافه دیزاین در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « در حال حاضر بخش‌هایی در سایت قرار گرفته که طراحان با صرف هزینه‌های پایین به انواع فایل‌های لایه باز در دسته‌بندی‌های مختلف دسترسی پیدا کنند. بخشی از سایت هم به ارائه‌ فایل‌های رایگان در حوزه دیزاین و نیز آموزش‌های رایگان در خصوص طراحی گرافیک و طراحی وب‌سایت می‌پردازد. با روند رو به رشدی که برای کافه دیزاین در نظر گرفته‌ایم در آینده نزدیک شاهد رونمایی از بخش‌های جدیدی هستیم که قطعاً مورد توجه طراحان و کارفرمایان خواهد بود. آخرین بخش‌های اضافه شده به سایت به مرور به اطلاع مخاطبان خواهد رسید.»

ایمان جعفری مژده‌ای برای طراحان جویای کار هم داشت:« کافه دیزاین همواره علاقه‌مند به گسترش مجموعه خود است، از این رو بسیار خرسند می‌شویم که با طراحان عزیز همکاری داشته باشیم. بخشی از سایت با عنوان «فروشنده شوید» مختص طراحانی است که می‌خواهند در کنار مجموعه کافه دیزاین فایل‌های خود را به فروش گذاشته و کسب درآمد کنند. مجموعه ما با آغوش گرم پذیرای طراحان خوش ذوق و با سلیقه است.»

گفتنی است کافه دیزاین به مناسبت این رونمایی اقدام به انتشار کدهای تخفیف برای خرید فایل‌ها کرده است. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت کافه دیزاین به آدرس cafe-design.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093688*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی