اطلاعات تماس
  • 093688*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802063632611410

کافه دیزان طراح گرافیک استخدام می‌کند

کد: 139802063632611410

http://bit.ly/2IUXDN8

، (اخبار رسمی): وبسایت کافه دیزاین از کلیه طراحان گرافیک که توانایی تولید فایل‌های لایه باز تبلیغاتی و مناسبتی را دارند و نیز طراحان وب‌سایت که قادر به طراحی و آماده‌سازی قالب‌های وبسایت هستند دعوت به همکاری می‌کند.

جذب طراح گرافیک در وبسایت کافه دیزاین
کافه دیزان طراح گرافیک استخدام می‌کند

ایمان جعفری بنیان گذار وبسایت کافه دیزان در رابطه با حوزه فعالیت و نحوه همکاری گفت: «کافه دیزاین بستری مطمئن برای کلیه طراحان گرافیک و وب‌سایت است که می‌توانند فایل‌های گرافیکی، تبلیغاتی و همچنین قالب‌های وب‌سایت خود را در آن به فروش گذاشته و کسب درآمد کنند.

پس از بررسی و تایید رزومه و نمونه کارهای ارسالی، پنل مخصوص فروشندگی در اختیار طراحان قرار می‌گیرد تا مستقیما فایل‌های خود را در سایت بارگذاری کرده و از میزان فروش و درصد سود خود مطلع شوند.»

وی افزود: « همکاری طراحان جذب شده با کافه دیزاین کاملاً به صورت دورکاری بوده و نیازی به حضور آن‌ها در محیط کار نیست. مجموعه ما با تجمع متخصصان جوان سعی در حفظ فضایی دوستانه و پویا را دارد در نتیجه طراحانی که با این مجموعه همکاری داشته باشند تجربه‌ای به یادماندنی را با ما خواهند داشت.»

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر و ارسال رزومه و نمونه کارها می‌توانند به وبسایت کافه دیزاین به آدرس www.cafe-design.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093688*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام