اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980105357616094

جشنواره تخفیف عیدانه آنتی ویروس‌های دورانتاش

تخفیف آنتی ویروس‌های وبروت، ترندمیکرو و نورتون سایمنتک به مناسب نوروز

کد: 13980105357616094

https://goo.gl/6GANpT

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت دورانتاش از معتبرترین توزیع‌کنندگان نرم افزارهای آنتی ویروس، به مناسبت عید نوروز و فرا رسیدن سال نو، برای مدت محدودی برخی محصولات آنتی ویروس‌های خود را با تخفیف ویژه ارائه می‌دهد.

تخفیف آنتی ویروس های وبروت، ترندمیکرو و نورتون سایمنتک به مناسب نوروز
جشنواره تخفیف های عیدانه آنتی ویروس های دورانتاش

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، به مناسبت عید نوروز و فرا رسیدن سال نو، شرکت دورانتاش برخی محصولات آنتی ویروس‌های خود را با تخفیف ویژه ارائه می‌دهد.

از جمله آنتی ویروس‌هایی که شرکت دورانتاش با تخفیف ویژه در جشنواره عیدانه ارایه می‌دهد می‌توان به آنتی ویروس‌های 3 کمپانی مطرح ترندمیکرو Trend Micro، سایمنتک Symantec و وبروت Webroot اشاره کرد.

نرم افزارهای ضد ویروس، وبروت آنتی ویروس، وبروت اینترنت سکیوریتی، ترندمیکرو ماگزیمم سکیوریتی، نورتون سایمنتک اینترنت سکیوریتی از جمله محصولاتی هستند که در طرح عیدانه شرکت دورانتاش، با تخفیف ویژه عرضه شده‌اند و فرصت بسیار خوبی برای کاربرانی است که قصد تهیه نسخه‌های اصلی و معتبر آنتی ویروس‌های برندهای مطرح و پیشرو امنیتی را دارند.

علاقه‌مندان جهت مشاهده لیست قیمت طرح تخفیف عیدانه آنتی ویروس‌های دورانتاش به این لینک مراجعه کنند.

وبروت Webroot، تولید کننده سبک‌ترین و کم حجم‌ترین آنتی ویروس‌های دنیا است.

این شرکت در سال 1997 در ایالت کلورادو آمریکا تاسیس شده و امروز ده‌ها شرکت فناوری از محصولات و تکنولوژی‌های Webroot استفاده می‌کنند که از جمله آنها می‌توان به شرکت‌های Cisco ،HP،RSA ،Aruba Networks ،F5 Networks ،PaloAlto Networks ،F445 Networks ،A10 Networks و ANOMALI اشاره کرد.

همچنین ده‌ها بانک بین المللی از جمله بانک‌های Citi Bank ،HSBC Bank ،Ally Bank ،Danske Bank ،BarClays Bank ،American River Bank ،First National Bank، موسسه مالی GTE و Virginia Community Bank، آنتی ویروس‌های وبروت Webroot را به مشتریان خود توصیه و پیشنهاد می‌دهند که این نشان دهنده قدرت و اعتبار این کمپانی مطرح و پیشرو آنتی ویروس است.

ترندمیکرو Trend Micro: غول امنیت سایبری

ترندمیکرو در برخی کشورها مانند چین، ایران و استرالیا با نام پی سی سیلین PC-Cillin نیز شناخته می‌شود. ترندمیکرو تولیدکننده طیف وسیعی از سرویس‌ها و محصولات امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی، شبکه و دیتاسنترهای فیزیکی، مجازی و کلود «ابری» است.

امروز این شرکت بیش از 6 هزار کارمند و کارشناس و 12 آزمایشگاه و دفاتری در 5 قاره و بیش از 500 هزار مشتری شرکتی و سازمانی دارد.

از جمله مشتریان محصولات و تکنولوژی‌های Trend Micro و شرکای استراتژیک این شرکت ژاپنی-بین المللی می‌توان به شرکت‌های Cisco ،Linksys ،F5 Networks ،HP ،ASUS ،TP-Link Panasonic ،IBM ،VMware ،Amazon ،Facebook و Siemens اشاره کرد.

سایمنتک Symantec از بزرگترین شرکت‌های آنتی ویروس دنیا و از رقبای Trend Micro است. سایمنتک نیز مانند ترندمیکرو از جمله غول های آنتی ویروس محسوب می‌شود.

آنتی ویروس‌های خانگی سایمنتک با نام تجاری نورتون Norton ، شناخته می شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]