اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980105357626094

نام چند بانک که آنتی ویروس‌های وبروت را به مشتریان‌ پیشنهاد می‌کنند

کد: 13980105357626094

https://goo.gl/V8ye2f

، تهران , (اخبار رسمی): موسسات مالی و بانکی بسیاری طی همکاری با شرکت وبروت، آنتی ویروس‌های این شرکت مطرح آمریکایی را به مشتریان خود پیشنهاد می‌کنند.

نام چند بانک دیگر که آنتی ویروس های Webroot را به مشتریانشان پیشنهاد میکنند
آنتی ویروس های وبروت Webroot

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، چندین بانک و موسسه مالی از جمله 3 بانک بزرگ و بین‌المللی Citi Bank ،HSBC Bank و Ally Bank آنتی ویروس‌های قدرتمند و بسیار سبک وبروت Webroot را به مشتریان خود پیشنهاد می‌دهند.

نام چند موسسه مالی و بانکی دیگر که آنتی ویروس‌های وبروت Webroot را توصیه و پیشنهاد کرده‌اند شامل Danske Bank ،Barclays Bank ،American River Bank ،First National Bank، موسسه مالی GTE و Virginia Community Bank است.

آنتی ویروس‌های قدرتمد وبروت که عنوان سبک‌ترین و کم حجم‌ترین آنتی ویروس‌های دنیا را نیز در اختیار خود دارند، از سال 1387 توسط شرکت دورانتاش در ایران ارائه می‌شوند و تاکنون موفق به دریافت 21 جایزه وب سایت پی سی مگزین (PC Magazine) و چندین جایزه Passmark شده‌اند و هم‌اکنون هزاران کاربر ایرانی از جمله مشتریان شرکت‌های اینترنتی از آنتی‌ویروس‌های این شرکت مطرح با گارانتی و پشتیبانی اصلی شرکت دورانتاش استفاده می‌کنند.

علاقه‌مندان جهت خیرد آنتی ویروس‌های خانگی Webroot، با گارانتی و پشتیبانی اصلی دورانتاش می‌توانند به سایت این شرکت مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]