اطلاعات تماس
  • 091254*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139801073578210841

بررسی نرم افزار شبیه ساز پرواز ایکس

کد: 139801073578210841

http://bit.ly/2In0MEZ

، تهران , (اخبار رسمی): ارتقاء علم یکی از مهم‌ترین نکات در طول دوران آموزش دانشجوی رشته خلبانی است که یکی از ابزارهای مهم این آموزش، شبیه ساز پرواز است.

بررسی نرم افزار شبیه ساز پرواز ایکس
بررسی نرم افزار شبیه ساز پرواز ایکس

شبیه ساز پرواز ایکس نوعی DVD، نرم افزار است. این شبیه ساز پرواز، محصول شرکت Microsoft محصول سال ۲۰۰۶ است و از جمله ویژگی‌های آن می‌توان به گرافیک بسیار بالا، امکان تغییر در آب و هوا، امکان پرواز به صورت تحت شبکه، امکان دریافت آب و هوای روز دنیا از طریق اتصال به اینترنت است و دارای ماموریت‌های مختلف پروازی، تاریخچه هواپیماهای مختلف، دارای آموزش خلبانی، دارای آموزش کاربردی برای کاربران به زبان انگیسی است.

این محصول یکی از پرطرفدارترین شبیه سازها در جهان است و منبعی مناسب برای آموزش خلبانی و پرواز با انواع هواپیماهای کوچک و غول پیکر از جمله هواپیماهای مختلف و دو نوع بالگرد و شامل کلیه فرودگاه‌های دنیا با زمان واقعی (Real Time) است و  در عین حال دارای بیش از ۱۵ مدل هواپیما در فضایی واقعی و با زبان انگلیسی و در فضایی جذاب است.

شبکه ساز پرواز ایکس دارای ۷۲ ساعت ضمانت تعویض است و به صورت اورجینال در فروشگاه هوانوردی آسمان به فروش می‌رسد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه هوانوردی آسمان

یک خرید عالی و فوق العاده به همراه یک ضمانت معتبر را با ما تجربه کنید. شبیه ساز پرواز و تمامی محصولات فروشگاه هوانوردی آسمان دارای ضمانت می باشند. فروشگاه هوانوردی آسمان در ۱۵ بهمن ماه سال ۱۳۸۴ به عنوان اولین و بزرگترین فروشگاه هوانوردی فعالیت خود را آغاز نمود.​

اطلاعات تماس
  • 091254*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | سرگرمی و تفریح