اطلاعات تماس
  • 091254*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803113728310841

آموزش خلبانی بدون پرواز با شبیه ساز پرواز در فروشگاه هوانوردی آسمان

کد: 139803113728310841

http://bit.ly/2QBFKVn

، تهران , (اخبار رسمی): شبیه ساز پرواز و یا همان Flight simulator شرایطی دقیقا همانند پرواز را بدون هیچ خطری و با کمترین هزینه برای یادگیری و آموزشی خلبانی ایجاد می‌کند.

آموزش خلبانی بدون پرواز با شبیه ساز پرواز در فروشگاه هوانوردی آسمان
آموزش خلبانی بدون پرواز با شبیه ساز پرواز در فروشگاه هوانوردی آسمان

شبیه ساز پرواز در انواع مختلفی در دسترس است و تجربه مراحل مختلفی از پرواز را فر اهم می‌کند

یادگیری و آموزشی خلبانی کار دشواری است چرا که امکان فراگیری پرواز با استفاده از تجربه عملی استفاده از هواپیما به علت هزینه و خطرات بسیار امکان پذیر نیست. اما روش‌های جدیدی ابداع شده است که فراگیری این علم را سهولت بخشیده است.

یکی از مهمترین و پرطرفدارترین این روش‌ها، استفاده از شبیه ساز پرواز ز و یا همان Flight simulator است. این بازی کامپیوتری یا نرم افزار شبیه ساز به کاربر خود اجازه می‌دهد که شرایطی دقیقا همانند پرواز را بدون هیچ خطری و با کمترین هزینه تجربه کند تا بتواند در آینده به خلبانی باتجربه و موفق تبدیل شود. البته لازم به ذکر است که سایر افرادی که علاقه مند به تجربه چنین شرایطی با تحقیق در مورد این شبیه سازها هستند می‌توانند همین شرایط را تجربه کنند.

شبیه ساز پرواز در انواع مختلفی در دسترس است و شامل تجربه مراحل مختلفی از پرواز از جمله آموزش بلند شدن از زمین، کنترل هواپیما و ... است. همچنین این نرم افزارها امکان تجربه شرایطی مختلف آب و هوایی از جمله طوفان، تاریکی، سرما، نقص موتور و ... را برای کاربران خود فراهم می‌کند.

همچنین کابین شبیه ساز پرواز نیز دقیقا شرایطی همانند کابین واقعی را فراهم می‌کند. این کابین دارای کلیدها، نمایشگرها، چراغ‌ها و اهرم‌های واقعی هواپیما است که به آموزش راحت‌تر دانشجویان پرواز کمک می‌کند.

تمامی تجهیزات به کاررفته در این کابین‌ها شبیه به مدل واقعی آن است. تنها تفاوت این کابین این است که تصویر روبه روی کاربر مجازی است. بر اساس قوانین سازمان بین المللی هوانوردی (ICAO)، تمامی خلبانان آموزش دیده لازم است بخشی از دوره خود را از طریق کار با این کابین شبیه ساز گذرانده باشند.

اغلب هواپیماهای پیشرفته دارای سیستم هدایت خودکار هستند که موجب شده توسط آن بتوان هواپیما را به هر نقطه هدایت کرد. برای استفاده از این سیستم خلبان ابتدا اطلاعات ضروری از جمله محل فعلی، مقصد و ... را به سیستم می‌دهد تا هواپیما خود به مقصد مورد نظر برسد. این سیستم کاملاً قابل کنترل بوده و ممکن است در برخی شرایط جوی خلبان ترجیح دهد که به جای استفاده از آن خود شرایط پرواز را تحت کنترل قرار دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه هوانوردی آسمان

یک خرید عالی و فوق العاده به همراه یک ضمانت معتبر را با ما تجربه کنید. شبیه ساز پرواز و تمامی محصولات فروشگاه هوانوردی آسمان دارای ضمانت می باشند. فروشگاه هوانوردی آسمان در ۱۵ بهمن ماه سال ۱۳۸۴ به عنوان اولین و بزرگترین فروشگاه هوانوردی فعالیت خود را آغاز نمود.​

اطلاعات تماس
  • 091254*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید