اطلاعات تماس
  • 091254*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802313698410841

فروشگاه هوانوردی آسمان

پوسترهای آموزشی پنل Airbus 320

کد: 139802313698410841

http://bit.ly/2MnzSkj

، تهران , (اخبار رسمی): پوسترهای آموزشی پنل مرجع معتبری در آموزش خلبانی هستند که افراد می‌توانند قبل از ورود به کابین خلبان با تمامی موارد آشنایی کامل بدست آورند.

پوسترهای آموزشی پنل Airbus 320
پوسترهای آموزشی پنل Airbus 320 در فروشگاه هوانوردی آسمان

 پوستر آموزشی پنل Airbus 320 شامل ابزار پرواز، پایه مرکز و پنل سرنشین و یک تصویر دقیق از ابعاد و کنترل به صورت تمام رنگی است

پوسترهای آموزشی مربوط به پنل‌های هواپیما یکی از مواردی است که خلبانان به آن در طول دوره نیاز پیدا می‌کنند و با استفاده از عکس‌های واقعی به آنها اجازه می‌دهد قبل از پا گذاشتن در داخل هواپیما خود را در کابین خلبان A320 تصور کنند.

پوستر آموزشی پنل Airbus 320 شامل ابزار پرواز، پایه مرکز و پنل سرنشین، یک تصویر دقیق از ابعاد و کنترل به صورت تمام رنگی است و مربوط به تایپ ایرباس 320 و محصول شرکت Flight Vectors است. این محصول زیبا و جذاب در سه تکه شامل قسمت پنل جلویی Front Panel، قسمت بالای سر خلبان Overhead Panel و بخش کناری Pedestal Panel است.

این محصول باکیفیت و عالی، کاغذ کوتد در سایز A0 به صورت کاملا رنگی است و دارای ضمانت نامه رسمی و کتبی و یک ماه ضمانت تعویض است.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و تهیه شبیه ساز پرواز می‌توانند به سایت فروشگاه هوانوردى آسمان مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه هوانوردی آسمان

یک خرید عالی و فوق العاده به همراه یک ضمانت معتبر را با ما تجربه کنید. شبیه ساز پرواز و تمامی محصولات فروشگاه هوانوردی آسمان دارای ضمانت می باشند. فروشگاه هوانوردی آسمان در ۱۵ بهمن ماه سال ۱۳۸۴ به عنوان اولین و بزرگترین فروشگاه هوانوردی فعالیت خود را آغاز نمود.​

اطلاعات تماس
  • 091254*****
[نمایش اطلاعات]