اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139801093579810588

از رابطه پوست و روغن بنفشه چه می‌دانید؟

کد: 139801093579810588

http://bit.ly/2Inc24d

، بهشهر , (اخبار رسمی): بعد از چند سال تولید روغن بنفشه و ملاحضه کردن آثار این روغن بر روی بیماران، بهتر است گفته شود که پوست و روغن بنفشه با یکدیگر دوستان صمیمی هستند. شاید این اصطلاح خنده‌دار باشد ولی در ادامه خواهید دید که کاملا درست است.

از رابطه پوست و روغن بنفشه چه می دانید؟
از رابطه پوست و روغن بنفشه چه می‌دانید؟

روغن بنفشه چیست؟

روغن بنفشه از ترکیب گل بنفشه دارویی یا جنگلی با یک روغن پایه مانند روغن زیتون، روغن بادام و روغن کنجد به دست می‌آید. البته تولید این روغن در یک پروسه 40 روزه و با روش خاصی صورت می‌پذیرد. نکته قابل توجه این است که در ایران بنفشه دارویی به صورت خودرو و در مناطق کوهستانی رشته کوه البرز رویش دارد.

روغن بنفشه‌ای که با ترکیب روغن زیتون تولید می‌شود معروف به روغن بنفشه پایه زیتون است.

آیا روغن بنفشه برای پوست مفید است؟

همانطور که در بالا توضیح داده شد، روغن بنفشه پایه زیتون از ترکیب بنفشه کوهی و روغن زیتون به دست می‌آید. روغن زیتون مواد مغذی زیادی برای پوست دارد و یک ضد التهاب قوی برای پوست است. حالا اگر خواص روغن زیتون با خواص بنفشه جنگلی باهم ترکیب شود.

در نسخه‌های طب سنتی و طب اسلامی، روغن بنفشه به عنوان یکی از داروهای اصلی مشکلات پوستی به شمار می‌آید که با ترکیب داروهای دیگر، تجویز می‌شود.

اکثر مشکلات پوستی هم عامل داخلی داشته و هم عامل بیرونی. پس برای درمان اصولی این بیماری‌ها باید علاوه بر داروهای موضعی مانند روغن بنفشه از داروهای پاک‌کننده خون مثل داروی صاف کننده خون، عناب، انار، آب زرشک و سکنجبین طبیعی استفاده کرد.

برخی از خواص روغن بنفشه پایه زیتون

رفع جوش و جای جوش

از بین بردن لک صورت

درمان کک و مک

شفاف کردن پوست

برطرف کردن خشکی پوست

درمان اگزما، کهیر و خارش پوست

تقویت موثر مو و ابرو و جلوگیری از ریزش مو

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روغن‌های گیاهی می‌توانند به سایت بازار روغن بنفشه مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

محصولات گیاهی توسکا

برای خرید و مشاوره در مور محصولات می توانید با شماره های 09023396980 و 09179396980 تماس حاصل نمایید. محصولات شرکت شامل: پکیج ضد لک 8 کاره شمعدانی، پکیج ضد جوش 10 کاره شمعدانی، کرم زیبایی چند منظوره روبینا گلد و روبینا سیلور شمعدانی، روغن ضد ریزش و تقویت مو کویین، روغن خراطین و زالو گامنو، شیافت ماریانا دکتر آز شمعدانی، صمغ عربی با اسانس متفاوت، انواع روغن گیاهی شامل روغن بنفشه، روغن بابونه، روغن گلسرخ، روغن جوانه گندم و..... می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی