اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139801103581511448

تخفیف‌ بیست درصدی عکاسی 360 درجه و ساخت تور مجازی

کد: 139801103581511448

http://bit.ly/2IjoyBS

، شیراز , (اخبار رسمی):  شگفتانه پانومن به مناسبت سال جدید از اول فروردین آغاز وتا 15 اردیبهشت ماه 98 ادامه دارد.

تخفیف‌ 20% درصدی عکاسی 360 درجه و ساخت تور مجازی از اول فروردین 98
20 در صد تخفیف تور مجازی

مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند عکاسی 360 درجه و ساخت تور مجازی چند رسانه‌ای را از طریق سراسر ایران و با 20 درصد تخفیف نسبت به لیست قیمت تور مجازی درج شده در سایت پانومن تهیه کنند

به گزارش روابط عمومی پانومن، جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات این مرکز با عنوان جشنواره شگفتانه پانومن به مناسبت سال جدید و در دوره زمانی 45 روز برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند خدمات حرفه ای عکاسی 360 درجه و ساخت تور مجازی چند رسانه‌ای در تمامی شهرهای ایران را با  20% تخفیف نسبت به لیست قیمت تور مجازی درج شده در سایت پانومن تهیه کنند.

محمد جامعی مدیرعامل مرکز ساخت تور مجازی پانومن، کمک به رونق مشاغل و کسب و کارها در سراسر کشور با بهره مندی از قابلیت‌های تور مجازی را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از خدمات این مرکز فراهم شود.

او به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد: بر آن هستیم تا با معرفی هرچه بیشتر مزایا و پتانسیل‌های تور مجازی برای کسب و کارها، به رونق هرچه بیشتر مشاغل در سراسر کشور و معرفی هر چه بهتر آنها به مخاطبان و مشتریان یاری رسانیم. تمام مشاغل می‌توانند با صرف هزینه‌ای اندک، موجبات توجه بیشتر مخاطبان به کسب و کار خود را فراهم سازند.

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر درباره تور مجازی و اطلاع از امکانات و قابلیت‌های آن می‌توانند به وب سایت پانومن مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پانومن

مرکز خلاقیت دیجیتال پانومن یک مرکز حرفه ای تولید محتوای تعاملی اطلاع رسانی شامل وب سایت، تور مجازی و نرم افزارهای چند رسانه ای برای پلتفرمهای مختلف می باشد. حوزه فعالیت ما سراسر کشور بوده و برای انجام پروژه های مختلف در سراسر ایران آمادگی لازم را داریم. یکی از فعالیتهای شاخص ما ساخت تور مجازی برای کسب و کارها و مشاغل مختلف است. تور مجازی یک رویکرد موثر تبلیغاتی برای مشاغل مختلف بوده و به بهتر دیده شدن آنها توسط مخاطبان کمک می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]