اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807294143711448

 برگزاری جشنواره پاییزه پانومن به مناسبت پنجمین سالگرد تاسیس مرکز خلاقیت پانومن

تخفیف‌ 20 درصدی خدمات عکاسی 360 درجه و ساخت تور مجازی از اول آبان ماه

کد: 139807294143711448

http://bit.ly/2BKam0t

، شیراز , (اخبار رسمی):  جشنواره پاییزه پانومن به مناسبت پنجمین سالگرد تاسیس مرکز طراحی و خلاقیت دیجیتال پانومن از اول آبان آغاز وتا پایان آذر ادامه دارد.

تخفیف‌ بیست درصدی خدمات عکاسی 360 درجه و ساخت تور مجازی از اول آبان ماه
تخفیف‌ 20 درصدی خدمات عکاسی 360 درجه و ساخت تور مجازی از اول آبان ماه

به گزارش روابط عمومی مرکز طراحی و خلاقیت دیجیتال پانومن، جشنواره تخفیف‌های ویژه خدمات این مرکز با عنوان جشنواره پاییزه پانومن به مناسبت پنجمین سالگرد تاسیس مرکز طراحی و خلاقیت دیجیتال پانومن و در دوره زمانی 2 ماه برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، مشتریان و مخاطبان در مدت این جشنواره می‌توانند خدمات ساخت تور مجازی پانومن در سراسر کشور را از طریق ارتباط با مجموعه و با 20 درصد تخفیف تهیه کنند.

محمد جامعی، مدیرعامل شرکت مرکز طراحی و خلاقیت دیجیتال پانومن، گسترش و نشر تور مجازی و معرفی قابلیت‌های سودمند آن در تبلیغات مشاغل و کسب و کارها را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: سعی می‌شود در دوره‌های زمانی مشخص با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه کسب و کارها از خدمات تور مجازی فراهم شود.

او به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد: هدف ما شناساندن هرچه بیشتر رویکرد قدرتمند تورهای مجازی در معرفی پتانسیل‌ها و اطلاعات کسب و کارها به مخاطبان است. تلاش می‌شود تا با معرفی امکانات تور مجازی در اثرگذاری و ایجاد ذهنیت مثبت در مخاطبان، به رشد و رونق مشاغل و کسب و کارها در صنوف مختلف کمک شود. با بهره‌مندی از قابلیت‌های معرفی چند رسانه‌ای، مخاطبان صنوف مختلف با خدمات یا کالاهای قابل ارائه این مراکز به نحوی جذاب و مطلوب آشنا شده و این مساله به رونق اقتصادی و گردش چرخ فعالیت مشاغل کمک شایان و قابل توجهی خواهد کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پانومن

مرکز خلاقیت دیجیتال پانومن یک مرکز حرفه ای تولید محتوای تعاملی اطلاع رسانی شامل وب سایت، تور مجازی و نرم افزارهای چند رسانه ای برای پلتفرمهای مختلف می باشد. حوزه فعالیت ما سراسر کشور بوده و برای انجام پروژه های مختلف در سراسر ایران آمادگی لازم را داریم. یکی از فعالیتهای شاخص ما ساخت تور مجازی برای کسب و کارها و مشاغل مختلف است. تور مجازی یک رویکرد موثر تبلیغاتی برای مشاغل مختلف بوده و به بهتر دیده شدن آنها توسط مخاطبان کمک می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حراج و تخفیف