اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139801103581611447

چرم طبیعی، سود و یا ضرر؟

کد: 139801103581611447

http://bit.ly/2InMeVU

، تهران , (اخبار رسمی): استفاده از چرم در میان مردم ایران پس از حمله مغول‌ها رواج یافته است. شهرهای همدان، تبریز و اصفهان از مراکز مهم تولید و صادرات چرم بوده‌اند.

تصور اشتباهی که از چرم طبیعی داشتید
چرم طبیعی، سود و یا ضرر؟

همه افراد امروزه تبلیغات مختلف کیف چرم را دیده‌اند. تاریخچه چرم در ایران نشانگر آن است که استفاده از چرم در میان مردم ایران پس از حمله مغول‌ها رواج یافته است. شهرهای همدان، تبریز و اصفهان از مراکز مهم تولید و صادرات چرم بوده‌اند. اولین کارخانه چرم‌سازی ایران در سال ۱۳۰۸ در شهر تبریز بنا شده است. شهرهای مهم در تولید چرم عبارتند از مشهد، تبریز، اصفهان و همدان. با توجه به این تاریخچه، چرم طبیعی در هر دورانی از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار بوده است.

دلایل کیفیت کیف چرم

عمر طولانی: چرم طبیعی عمری طولانی دارد. به طوری که اگر یک مدل کلاسیک را انتخاب شده باشد؛ می‌توان پس از گذشت سالیان طولانی، آن را به نوادگان خود هدیه داد.

مستحکم و بادوام: استحکام چرم طبیعی زبانزد خاص و عام است. چرم به سادگی از بین نمی‌رود و پوسته پوسته نمی‌شود.

نرم و منعطف: نرمی و انعطاف چرم، حس رضایت را به شخص خواهد بخشید و به اصطلاح کهنگی آن شخص را از تصمیمش پشیمان نخواهد کرد.

زیبا و به روز: زندگی چرم طبیعی همواره فراتر از مرز مد و استایل در جریان است. چرم محصولی است که به مکان و زمان خاصی تعلق ندارد و گذر زمان جلوه و زیبایی آن را دو چندان می‌کند.

طبیعی و سازگار: چرم ایجاد حساسیت نمی‌کند و با پوست انسان سازگاری بالایی دارد. استفاده از چرمی که با مواد گیاهی رنگ شده باشد، می‌تواند مانع از بروز مشکلاتی از قبیل آلرژی و خارش پوست شود.

زنده و زندگی بخش: چرم زندگی می‌کند! افرادی که تجربه استفاده از چرم طبیعی و محصولات آن را از قبیل کیف چرم، کفش چرم و البسه چرم طبیعی را داشته باشند؛ به سادگی درک خواهند کرد که هوا به خوبی در آن جریان پیدا می‌کند و به هیچ نوع آلودگی قارچی دچار نخواهد شد.

خرید محصولات چرم طبیعی می تواند شخص را در هر زمان و مکانی متفاوت جلوه دهد و سود بی پایانی باشد که ضرری به همراه نخواهد داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرسا چرم

فروشگاه چرم مرسا تولید و تامین کننده محصولات چرم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس