اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980111358196094

حذف فضای ذخیره کلود از آنتی ویروس خانگی ترندمیکرو

کد: 13980111358196094

https://goo.gl/RKqGP2

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت ترندمیکرو فضای ذخیره سازی کلود که با نام SafeSync به مشتریان ارائه می‌داد را حذف کرد.

حذف فضای ذخیره سازی کلود از ماگزیمم سکیوریتی Trend Micro
آنتی ویروس ترندمایکرو ماگزیمم سکیوریتی

از بزرگترین مشتریان ترندمایکرو می‌توان به بانک SBI هندوستان اشاره کرد که حفاظت از 285000 سرور و کلاینت «ایستگاه کاری» ، سرور مجازی و سیستم‌های مالی خود را به Trend Micro سپرده است

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت دورانتاش، شرکت امنیتی ترندمیکرو Trend Micro، پنج گیگابایت فضای ذخیره سازی کلود که با نام SafeSync بر روی آنتی ویروس‌های مالتی دیوایس ماگزیمم سکیوریتی ارائه می‌شد را حذف کرد.

به نظر می‌رسد ترندمیکرو به طور کامل سرویس و محصول SafeSync را حذف کرده است.

ترندمایکرو از اولین شرکت‌های ارائه دهنده آنتی ویروس‌های مالتی دیوایس در دنیا است و اولین آنتی ویروس مالتی دیوایس این شرکت با نام «اینترنت سکیوریتی پرو» به بازارهای جهانی عرضه شد.

شرکت دورانتاش حدود 12 سال پیش اولین نسخه ترندمیکرو اینترنت سکیوریتی پرو را به بازار ایران ارائه کرد.

از محصولات آنتی ویروسی که در کلاس ماگزیمم سکیوریتی ترندمیکرو ارائه می‌شوند می‌توان به نورتون سکیوریتی، وبروت اینترنت سکیوریتی پلاس، وبروت اینترنت سکیوریتی کامپلیت، مکافی توتال سکیوریتی، بیت دیفندر توتال سکیوریتی، کسپرسکی توتال سکیوریتی، بولگارد پریمیوم پروتکشن، آویرا پرایم و جی دیتا توتال سکیوریتی اشاره کرد.

البته هم اکنون آنتی ویروس وبروت اینترنت سکیوریتی کامپلیت که مانند ماگزیمم سکیوریتی یک محصول مالتی دیوایس است، 25 گیگابایت فضای ذخیره سازی کلود در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد که از طریق کامپیوترهای ویندوزی، اپل مکینتاشی و گوشی‌های موبایل اندرویدی قابل دسترسی است.

ترندمیکرو Trend Micro که با نام پی سی سیلین نیز شناخته می‌شود یکی از شرکت‌های پیشرو و مطرح ارائه دهنده آنتی ویروس در دنیا است و ده‌ها کمپانی فناوری از جمله Cisco ،RSA F5 Networks ،Linksys ،ASUS ،TP-Link ،Panasonic ،VMware ،Amazon و Facebook از محصولات و تکنولوژی‌های حفاظتی آن استفاده می‌کنند.

بیش از 500 هزار شرکت و سازمان شبکه، از محصولات ترندمایکرو استفاده می‌کنند که از جمله آنها می‌توان به موسسات مالی و بانکی اشاره کرد.

از بزرگ‌ترین مشتریان ترندمیکرو می‌توان به بانک SBI هندوستان اشاره کرد که حفاظت از 285000 سرور و کلاینت «ایستگاه کاری» ، سرور مجازی و سیستم‌های مالی خود را به Trend Micro سپرده است.

ترندمیکرو ماگزیمم سکیوریتی یکی از کامل‌ترین آنتی ویروس‌های خانگی است که قابلیت نصب بر روی انواع سیستم عامل‌های ویندوزی، اپل مکینتاشی ، اندرویدی و اپل iOS را دارد.

حفاظت در برابر همه تهدیدات سایبری از جمله تروجان‌ها، باج افزارها، مالورها و هرزنامه‌ها، حفاظت دو برابری در برابر باج افزارها با ویژگی Folder shield، مدیریت پسورد (Trend Micro DirectPass)، امنیت دو برابر برای پرداخت‌های اینترنتی (Trend Micro Pay Guard)، حفاظت در برابر تهدیدات وب، بهینه سازی سیستم، استفاده از آخرین تکنولوژی‌های یادگیری ماشینی (ML) و هوش مصنوعی (AI) برای شناسایی جدیدترین تهدیدات سایبری(تکنولوژی XGen)، حفاظت از کودکان (Safe Kids) و حفاظت در برابر تهدیدات شبکه‌های اجتماعی از جمله ویژگی‌های آنتی ویروس ماگزیمم سکیوریتی ترندمیکرو است که در ایران با گارانتی و پشتیبانی معتبر شرکت دورانتاش ارائه می‌شود.

از جدیدترین محصولات آنتی ویروس تحت شبکه (شرکتی و سازمانی) ترندمیکرو می‌توان به Trend Micro Apex One اشاره کرد.

علاقه‌مندان برای خرید آنتی ویروس‌های ترند مایکرو با گارانتی و پشتیبانی اصلی دورانتاش می‌توانند به شرکت دورانتاش مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]