اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980111358216094

کامل شدن الحاق شرکت وبروت به شرکت Carbonite

کد: 13980111358216094

http://bit.ly/2ImeEiP

، تهران , (اخبار رسمی): فرایند الحاق شرکت امنیتی وبروت به شرکت Carbonite به طور کامل صورت گرفت.

کامل شدن الحاق شرکت Webroot به شرکت Carbonite
آنتی ویروس های بسیار سبک و کم حجم وبروت

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، همانطور که پیش از این در اخبار رسمی اعلام شده، طبق توافق صورت گرفته بین 2 شرکت Carbonite و وبروت، شرکت Carbonite با پرداخت 618.5 میلیون دلار آمریکا، مالکیت شرکت امنیتی وبروت را در اختیار می‌گیرد.

براساس اعلام شرکت Cabonite، فرایند الحاق شرکت امنیتی وبروت به شرکت Carbonite به صورت کامل صورت گرفت و هم اکنون کمپانی وبروت بخشی از شرکت Carbonite است.

شرکت Carbonite این اطمینان را به شرکاء و مشتریان شرکت وبروت داده که به مانند سابق بهترین خدمات، محصولات و سرویس‌ها را در اختیار آنها قرار خواهد داد.

بیش از 12 هزار MSP با شرکت وبروت قرارداد همکاری دارند و ده‌ها غول فناوری از جمله Cisco؛ HP ،RSA ،F5 Networks ،Aruba Networks ،PaloAlto Networks ،F445 Networks و Citrix از جمله مشتریان و شرکای استراتژیک شرکت وبروت هستند.

وبروت سازنده سبک‌ترین و کم حجم‌ترین آنتی ویروس‌های دنیا است که با نام تجاری Webroot Secure Anywhere شناخته می‌شوند.

شبکه حفاظتی کلود وبروت که با نام WIN و به نوعی مادر شبکه Reputation کلود وبروت با نام Webroot BrightCloud است، از جمله بزرگترین شبکه‌های حفاظت ابری در دنیا است که از نسل ششم یادگیری ماشینی و تکنولوژی هوش مصنوعی (AI)، برای شناسایی سریع تهدیدهای سایبری استفاده می‌کند.

اولین بار آنتی ویروس‌های وبروت در سال 1387 و توسط شرکت معتبر دورانتاش در بازار ایران و خاورمیانه معرفی و ارائه شد و هم اکنون هزاران کاربر خانگی و شرکتی ایرانی از محصولات و آنتی ویروس‌های Webroot استفاده می‌کنند.

از جمله مشترکان ایرانی آنتی ویروس‌های وبروت می‌توان به مشترکان شرکت‌های اینترنتی از جمله آسیاتک، داتک «رهام داتک»، صفرویک پرداز «شهراد شبکیه سابق»و مبناتلکام اشاره کرد. علاقه‌مندان جهت خرید آنتی ویروس‌های خانگی وبروت با گارانتی و پشتیبانی اصلی شرکت دورانتاش، می‌توانند از این لینک استفاده کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]