اطلاعات تماس
  • 021220*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980111358259472

خلاقیت در تبلیغات نوروزی به سبک ظریف مصور

کد: 13980111358259472

http://bit.ly/2IncS0R

، تهران , (اخبار رسمی): بسیاری از تبلیغات موجود در اطراف خسته کننده و تکراری شده‌اند ولی وجود دارند برندهایی که همچنان از خلاقیت و ابتکار در تبلیغات خود استفاده می‌کنند. برند ظریف مصور در نوروز 98 در برج میلاد تهران به عنوان یکی از مقاصد گردشگری اصلی مسافران نوروزی تهران، به برگزاری یک رویداد هیجان‌انگیز کرده بود.

خلاقیت در تبلیغات نوروزی به سبک ظریف مصور
خلاقیت در تبلیغات نوروزی به سبک ظریف مصور

خلاقیت می‌تواند ماندگاری برند را در ذهن مخاطب تقویت کند. این یک ارزش آفرینی برای برند است که تبلیغات خلاقانه‌ای با موضوعات سرگرم کننده، تکان دهنده، درگیر کننده و عجیب و غریب را به مخاطبان عرضه کرده و در آخر سر هم آن‌ها را به خرید محصول یا خدمات ترغیب کرد، اینها بازی و سرگرمی نیستند بلکه نشان دهنده ذهن خلاق و متفکر و درک مخاطب خاص و عام است.

با توجه به حجم بالای تبلیغات در فضاهای مختلف، دغدغه یک برند باید این باشد که چگونه از ازدحام تبلیغاتی موجود عبور کند و تبلیغات خلاقانه و به یادماندنی‌ای را برای مخاطبان یا بازار هدف خود ایجاد کند؟ برای این منظور، ابتدا باید به مفهومی قوی برسید و سپس به طراحی خلاقانه‌ای فکر کنید. توجه به طرح‌بندی و نحوه‌ی ارائه موجب می‌شود که تبلیغات مورد توجه قرار بگیرد، ولی توجه به مفهوم و خلاقیت کمک می‌کند تا تبلیغات در ذهن مخاطبان باقی بماند.

عید نوروز یکی از زمان‌هایی است که خیلی از برندها در ایران حجم تبلیغات خود را کاهش می‌دهند یا معمولا با بیان تبریک‌های نوروزی تنها به یادآوری برند می‌پردازند. اما برند ظریف مصور از این فرصت استفاده کرده و در زمانی که هیاهوی تبلیغاتی برندهای مختلف بعد روزهای پایانی سال 97 (به خصوص روز مادر پایان سال) فروکش کرده و بسیاری از برندها منتظر هستند در بهار 98 کمپین‌های خود را برنامه‌ریزی کنند، کمپین خلاقانه‌ای را با حال و هوای شاد ایام نوروز برگزار کرده است.

حلقه اصلی این کمپین، رویدادی بود که در برج میلاد تهران برگزار شد. برج میلاد تهران که یکی از مقاصد گردشگری اصلی برای مسافران نوروزی و تهرانی‌ها به شمار می‌رود، به گفته آریازند مدیرعامل برج میلاد، در ایام نوروز میزبان بیش از یک میلیون بازدیدکننده بوده است. در این رویداد، برند ظریف مصور امکانی را فراهم کرده بود که بازدیدکنندگان با دراز کشیدن بر روی موکت‌های ظریف مصور، می‌توانستند عکس‌های خلاقانه‌ای با فضاسازی‌های مختلف بگیرند، این تصاویر برای مخاطبان ارسال نیز می‌شد.

با توجه به استقبال خوب از این غرفه در کنار سایر برنامه‌های تفریحی در برج میلاد تهران، می‌توان نتیجه استفاده از خلاقیت در تبلیغات و همچنین شناسایی زمان مناسب را مشاهده کرد. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده تصاویر بیشتر این کمپین می‌توانند به اینستاگرام ظریف مصور به آدرس www.instagram.com/zarifmosavarofficial مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس تبلیغاتی سی‌سرو

آژانس خلاق خدمات بازاریابی دیجیتال، برندینگ و تبلیغات

اطلاعات تماس
  • 021220*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | مسابقه و فراخوان