اطلاعات تماس
  • 021220*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980507389969472

نمایشگاه گروهی آبرنگ با موضوع طبیعت و بناهای تاریخی ایران در نگارخانه آتشزاد

آبرنگ‌هایی از طبیعت و بناهای تاریخی ایران

کد: 13980507389969472

http://bit.ly/2SP44UU

، تهران , (اخبار رسمی): نمایشگاه گروهی آبرنگ دریا آذری و هنرجویان این مدرس آبرنگ در نگارخانه آتشزاد برپا می‌شود.این نمایشگاه، آثار آذری و هنرجویان این مدرس آبرنگ را در بر می‌گیرد و شامل ۳۰ اثر از هنرجویان مختلف است.

آبرنگ‌هایی از طبیعت و بناهای تاریخی ایران
آبرنگ‌هایی از طبیعت و بناهای تاریخی ایران

 نمایشگاه گروهی آبرنگ به انتخاب دریا آذری در نگارخانه آتشزاد برپا می‌شود و آثاری از هنرجویان، گیتا ابوطالبی، پری آزاد، نسترن جدیدی، جاثیه جهانمنش، هما دارینی، فاطمه خسروی، محیا دُری، شکیبا حاجی اکبری، الناز روح‌افزایی، پریسا طالبی، شیما لولایی و نفیسه هاتفی به نمایش گذاشته می‌شود.

در این نمایشگاه ابنیه تاریخی ایران از جمله تخت جمشید، حافظیه، روستای ابیانه و همچنین طبیعت و حیات وحش ایران سوژه هنرجویان قرار گرفته است. قطع اکثر این آثار، ۴۰ در ۶۰ سانتی‌متر است.

نمایشگاه گروهی آبرنگ دریا آذری و هنرجویانش روز جمعه یازدهم مرداد از ساعت ۱۷ تا ۲۱ در نگارخانه آتشزاد افتتاح می‌شود. این نمایشگاه تا ۱۶ مرداد از ساعت ۱۷ تا ۲۰ پذیرای علاقه‌مندان به هنر نقاشی است.

نگارخانه آتشزاد از ۱۳۸۰ فعالیت خود را بر تا تمرکز بر هنر نقاشی به ویژه آبرنگ آغاز کرده و در خیابان ولی‌عصر، نرسیده به میدان ونک، خیابان عباسپـور (توانیـر) شمالی، بعد از پل همت، پـلاک ۲۳ واقع شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس تبلیغاتی سی‌سرو

آژانس خلاق خدمات بازاریابی دیجیتال، برندینگ و تبلیغات

اطلاعات تماس
  • 021220*****
[نمایش اطلاعات]