اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139801123583611451

7 راه برای افزایش فالوورهای اینستاگرام

کد: 139801123583611451

http://bit.ly/2Iw5UqA

، لنگرود , (اخبار رسمی): اینستاگرام در دنیای دیجیتال امروز محبوبیت زیادی در بین شبکه‌های اجتماعی پیدا کرده است. افزایش فالوورهای اینستاگرام برای یک کسب‌وکار می‌تواند به جذب مشتری کمک بسیاری کند.

7 راه برای افزایش فالوور های اینستاگرام
7 راه برای افزایش فالوورهای اینستاگرام

اینستاگرام به یک برنامه خانوادگی تبدیل شده است که همه برای گرفتن بهترین عکس‌ها و انتشار آنها در اینستاگرام رقابت می‌کنند.

محبوبیت اینستاگرام به دلیل اجتماعی بودن آن است و در کنار اجتماعی بودن، امکانات نوآورانه‌ای نیز به آن اضافه شده است و تمام اینها دلیلی شده تا همه برای رسیدن به برخی از این امکانات با یکدیگر بر روی افزایش فالوور رقابت داشته باشند.

این شبکه اجتماعی دارای بیش از یک میلیارد کاربر است و این محیط مناسبی را برای کسب‌وکارها فراهم می‌سازد تا برند خود را به عموم مردم بشناسانند و فروش خود را افزایش دهند.

با این پیش زمینه که اینستاگرام می‌تواند موفقیت را تضمین کند به سراغ معرفی 7 روشی که می‌توان توسط آنها فالوور جذب کرد، پرداخته می‌شود.

1- به طور منظم پست انتشار دهید

با وجود فعالیت شرکت‌ها و افراد زیادی که در اینستاگرام هستند باید به شکلی پست‌های خود را منتشر ساخت که همیشه در جلو دیدگان کاربران باشد و نام برند در ذهن آنها باقی بماند.

با ارسال سه پست در روز می‌توان از افزایش فالوورهای خود شگفت زده شد. اینستاگرام به شکلی طراحی شده است که می‌توان بدون کمترین وقفه به طور مداوم در صفحه خود پست منتشر کرد. تمام کاری که باید انجام شود این است که بهترین پست در بهترین زمان‌ها باید ارسال شود.

2- ایجاد محیط بحث و گفت‌وگو

افراد کمی به این توجه می‌کنند که پست‌های مربوط به یک مسابقه و یا پست‌هایی که زمینه بحث را ایجاد می‌کنند بیشترین کامنت را دریافت می‌کنند. در صورتی که به فکر افزایش فالوور و جذب مشتری‌های ثابت باشید این بهترین راه و سرگرم کننده‌ترین راه برای این کار است.

به عنوان مثال خوب است یک مسابقه عکاسی برگزار شود و با ایجاد هشتگ اختصاصی خود برای آن مسابقه و درخواست از دوستان برای شرکت در آن می‌توان بازخورد خوبی را دریافت کرد. باید به این نکته نیز توجه شود که هشتگ انتخابی ساده و قابل درک باشد.

می‌توان یک قدم جلوتر رفته و از آنها خواست که در زیر پست‌های خود که منتشر کرده‌اند فعالیت کرده و دوستانشان را نیز به این مسابقه و یا چالش دعوت کنند.

از این روش می‌توان برند خود را به افراد زیادی معرفی کرده و بدون اینکه هزینه‌ای شود محبوبیت زیادی به دست آورد.

3- ارسال همگانی یک پست

سایت‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند. این یک راه موثر برای بازاریابی است که شرایط برابری را برای همه فراهم آورده است.

با ارسال یک پست در شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند فیسبوک، توییتر، لینکدین و … می‌توان به دنبال‌کنندگان خود در شبکه‌های اجتماعی دیگر گفت که در اینستاگرام فعال هستید و به نوعی می‌توان دنبال کننده‌های مشترکی در تمام شبکه‌های اجتماعی داشته باشید.

4- استفاده از هشتگ‌ها

امروزه هر چه دنیای دیجیتال گسترش پیدا می‌کند مردم بیشتری با مفهوم هشتگ آشنا می‌شوند. این‌که هشتگ راهی است برای پیدا کردن مطالب مورد نظر و با توجه به قابلیت دنبال کردن هشتگ‌ها که جدیدا به اینستاگرام اضافه شده است، خلق یک هشتگ و همچنین استفاده درست از هشتگ‌ها می‌تواند تاثیر چشم‌گیری در افزایش فالوور داشته باشد.

استفاده درست از هشتگ‌ها صفحه، را به افراد زیادی معرفی می‌کند و حتی افراد زیادی را به کار جذب می‌کند. باید به خاطر داشت که لازم نیست فقط یک هشتگ استفاده شود. با افزایش هشتگ‌های مرتبط در پست‌ها، شانس افزایش فالوور و دیده شدن را می‌توان بیشتر کرد.

5- آگاهی از فیلترها

فیلترها یکی دیگر از ویژگی‌هایی هستند که نمی‌توان در مورد آنها اشتباه کرد. فیلتر‌های تصاویر و طرحی که برای آنها استفاده می‌شود باید به شکلی باشد که کاربران را جذب کند.

کاربران واکنش‌های متفاوتی به فیلترهای مختلف یک عکس دارند. داشتن دانش کافی برای استفاده به موقع از این فیلترها از هنرها است که اگر این کار به درستی انجام شود موفقیت  ایجاد می‌شود.

6- با استفاده از تگ موقعیت، خود را به اطرافیان معرفی کنید

اینستاگرام نرم افزاری پیچیده است و تنها هشتگ‌هایی که در پست‌ها زده می‌شود عامل افزایش فالور و معرفی کسب و کار نیستند. برای موفقیت در اینستاگرام باید آن را به خوبی شناخت.

طبق نظر کارشناسان بازاریابی، بازاریابی محلی اولین قدم برای شناساندن یک برند است. بدین معنا که اگر کسب و کاری بخواهد  برند خود را گسترش دهد و یا محصولات خود را به فروش برساند، اولین قدم این است که محصول یا خدمات خود را برای همشهری‌ها خود عرضه کند.

تگ موقعیت نیز در این امر یاری می‌دهد. با تگ کردن موقعیت مکانی برند، شرکت و یا دفتر کاری، می‌توان همشهری‌های خود را از وجود این کسب و کار در اطراف مطلع ساخت.

7- داشتن قالب منحصر به فرد

داشتن یک برند به تنهایی کافی نیست. برای شناخته شدن باید خود را از دیگر برندها متمایز کرد. داشتن صفحه‌ای که از قالب مشخصی پیروی کند باعث هویت پیدا کردن برند می‌شود و کاربر از این طریق متوجه اهمیتی که برای کار خود قائل است می‌شود.

مردم همیشه به دنبال برندهایی هستند که از دیگران متمایز هستند. می‌توان با تمرکز بر کاری که غالب شرکت‌ها در صفحات اجتماعی خود انجام نمی‌دهند، خود را از آنها متمایز کرده و کاربران بیشتری را جذب محصولات و یا خدمات خود کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وینک دیزاین

وینک دیزاین یک وبسایت در زمینه طراحی است. هدف آن پوشش دادن همه خدمات طراحی است تا بتواند نیازهای مشتریان خود را برطرف سازد و گامی در جهت متمرکز سازی خدمات طراحی و چاپ در یک نقطه بردارد تا سردرگمی کاربران برای پیدا کردن سایت های مناسب برای هریک از این خدمات کمتر شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی