اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139801153584810588

روغن بابونه اصل توسکا و خواص شگفت انگیز آن

کد: 139801153584810588

http://bit.ly/2IsepDb

، بهشهر , (اخبار رسمی): امروزه خرید و فروش وسایل مورد نیاز در اینترنت بسیار راحت‌تر از گذشته شده است و مردم اعتماد بیشتری به کسب‌وکارهای فضای مجازی کرده‌اند. روغن‌های گیاهی از جمله روغن بابونه، یکی از محصولاتی است که در فضای اینترنتی عرضه می‌شود.

روغن بابونه اصل توسکا و خواص شگفت انگیز آن
روغن بابونه اصل توسکا و خواص شگفت انگیز آن

چگونه روغن بابونه درست کنیم؟

برای تولید روغن بابونه به بابونه خشک (گونه آلمانی بهتر است)، روغن پایه (روغن کنجد یا روغن زیتون)، ظرف شیشه‌ای و یک قاشق چوبی نیاز است. ابتدا بابونه خشک را آسیاب کرده و با نسبت یک به سه (یعنی یک کیلو بابونه خشک برای سه کیلو روغن پایه) بابونه را درون روغن باید ریخت.

بعد از چهل روز می‌توانیم روغن را صاف کرده و استفاده کرد. البته هفته‌ای دو تا سه بار ترکیب مورد نظر را با قاشق چوبی خشک هم باید هم زد و ظرف شیشه‌ای را در نور غیر مستقیم آفتاب قرار داد.

باید توجه داشت که گروه بازرگانی توسکا، برای تولید روغن‌های گیاهی، روش منحصر به فردی دارد و مراحل مختلفی برای تولید و فراوری روغن بابونه انجام می‌دهد.

آیا روغن بابونه برای پوست مفید است؟

روغن بابونه به دلیل خاصیت ضد باکتری و ضد التهابی برای درمان جوش و آکنه مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روغن یک رطوبت بخش قوی به پوست است از این رو برای درمان طبیعی آفتاب سوختگی بسیار مناسب است. روغن بابونه با توجه به اینکه مقادیر بالایی از آنتی اکسیدان برخوردار است از پیری زودرس جلوگیری کرده و علاوه بر رفع چین و چروک پوست و دور چشم، موجب جوانسازی پوست نیز می‌شود.

افرادی که دارای موهای بلوند هستند با استفاده روغن بابونه می‌توانند موهای خود را روشن و درخشان کنند.

برای رهایی از شوره سر، یکی از بهترین راهکارهای گیاهی، استفاده از روغن بابونه است که علاوه بر درمان شوره سر، خارش سر را نیز برطرف می‌کند. این روغن به دلیل رطوبت‌رسانی خیلی قوی، یک نرم کننده بسیاری شگفت‌انگیز و ارزان برای موها است.

برخی از خواص دیگر روغن بابونه توسکا

همان‌طور که اساتید طب سنتی گفته‌اند، بابونه یک داروخانه سیار است. برخی از خواص این گیاه بی نظیر شامل:

برای درمان زخم معده و درد معده، بابونه بهترین درمان است.

تقویت اعصاب و نیروی بدن

موجب تقویت مغز می شود

تنظیم عادت ماهانه و درد ناشی از آن است

موجب ازدیاد شیر مادران است

برای رهایی از سردرد و میگرن کمک کننده است

مسکن قوی برای درد های عضلانی

رفع اسپاسم و گرفتگی عضلات

درمان سرماخوردگی

کمک به درمان سینوزیت به روش بخور

پایین آوردن تب

درمان کننده زخم‌های دردناک دهان

رفع کمردرد

علاقه‌مندان برای اطلاع از خواص و روش مصرف انواع روغن‌های گیاهی و خرید روغن بابونه می‌توانند به سایت toskaplant.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

محصولات گیاهی توسکا

برای خرید و مشاوره در مور محصولات می توانید با شماره های 09023396980 و 09179396980 تماس حاصل نمایید. محصولات شرکت شامل: پکیج ضد لک 8 کاره شمعدانی، پکیج ضد جوش 10 کاره شمعدانی، کرم زیبایی چند منظوره روبینا گلد و روبینا سیلور شمعدانی، روغن ضد ریزش و تقویت مو کویین، روغن خراطین و زالو گامنو، شیافت ماریانا دکتر آز شمعدانی، صمغ عربی با اسانس متفاوت، انواع روغن گیاهی شامل روغن بنفشه، روغن بابونه، روغن گلسرخ، روغن جوانه گندم و..... می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی