اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980118358787477

آشنایی با هزینه‌های سفر به آفریقای جنوبی و نحوه دریافت ویزا با کمترین هزینه!

آفریقای جنوبی دنیای شگفت انگیز در یک کشور

کد: 13980118358787477

http://bit.ly/2InFp6D

، تهران , (اخبار رسمی): افرادی که به دنبال سفری پر هیجان و با ماجراجویی هستند، می‌توانند با ناخدای سفر به کشور آفریقای جنوبی، کشوری با مناظر طبیعی و بی‌نظیر مسافرت کنند.

نحوه سفری ارزان به آفریقای جنوبی و دریافت ویزای افریقا !
آفریقای جنوبی دنیای شگفت انگیز در یک کشور

ایرانیان برای سفر به آفریقای جنوبی به دریافت ویزا نیاز دارند کارشناسان ویزای ناخدای سفر کلیه مراحل ویزا برای گردشگران را انجام خواهند داد

سفری مقرون به صرفه به آفریقای جنوبی

گردشگران ایرانی با شرکت در تورهای آفریقای جنوبی می‌توانند سفری خاطره‌انگیز با صرف هزینه‌های مناسب، تعطیلاتی لوکس و خریدهای آنچنانی و تفریحات دیگر را تجربه کنند.

اولین اقدام برای سفر، اخذ ویزای آفریقای جنوبی است. ایرانیان برای سفر به آفریقای جنوبی به دریافت ویزا نیاز دارند که کارشناسان ویزای ناخدای سفر کلیه مراحل ویزا برای گردشگران را انجام خواهند داد.

هزینه تور آفریقای جنوبی

معمولا هزینه تور آفریقا شامل هزینه بلیط هواپیما، هزینه هتل، هزینه ویزا و ترانسفر است.

هزینه بلیط هواپیما

قیمت بلیت آفریقای جنوبی به این بستگی دارد که از چه شهری سوار هواپیما شده و مقصد کدام شهر آفریقا باشد و همچنین انتخاب نوع ایرلاین و یا این که چه پروازی باشد مثلا اکونومی باشد یا فرست کلاس باعث تغییر نرخ بلیط هواپیما هستند. هزینه بلیط رفت و برگشت هواپیما از تهران به کیپ تاون تقریبا از ۶ میلیون به بالا شروع می‌شود.

هزینه هتل و اقامتگاه

پول رایج آفریقای جنوبی، راند (ZAR) است. اقامت در هاستل 10 تا 20 تخته شبی از ۱۲۰ تا ۱۵۰ راند و برای یک اتاق ۴ تا ۸ تخته، شبی ۲۵۰ تا ۳۰۰ راند است. می‌توان در تمام هاستل‌ها دسترسی به وای فای رایگان و حتی صبحانه رایگان هم داشت.

اقامت در هتل‌های آفریقای جنوبی به ازای هر شب به طور میانگین هزینه‌ای بین 500 تا 1200 راند را خواهد داشت که البته این مقدار در شهرهای بزرگ کمی بیشتر و در مناطق کوچک‌تر کمتر است. البته توصیه می‌شود برای داشتن اقامتی ارزان در یک هتل خوب از تیم رزرواسیون ناخدا مشاوره گرفته شود.

هزینه حمل و نقل

یکی از امن‌ترین و قابل اعتمادترین و البته ارزان‌ترین وسایط حمل و نقل در آفریقای جنوبی استفاده از اتوبوس است که با آن‌ها می‌توان به هر جایی که خواستید با پراخت ۲۵ الی ۷۰۰ راند جا به جا شد. مثلا  هزینه اتوبوس از کیپ تاون به ژوهانسبورگ برابر ۵۰۰ راند خواهد داشت. یکی دیگر از روش‌های مرسوم جابه جایی، استفاده از قطار است که آن‌ها هم کاملا امن هستند و راحت‌تر از اتوبوس‌ها هستند و با توجه به مسافت و مسیرهای مختلف قیمت آن‌ها هم عوض می‌شود.

البته معمولا ناخدا به گردشگران پیشنهاد می‌کند، توریست‌هایی که زیاد گردش می‌کنند و به این طرف و آن طرف می‌روند، یک ماشین کوچک اجاره کنند و با پرداخت هزینه فقط 260 راند برای یک روز کامل به کارشان برسند.

هزینه خورد و خوراک

باید گفته شود که در آفریقای جنوبی نیازی نیست نگران هزینه غذا و خورد و خوراک بود چرا که رستوران‌های آفریقای جنوبی به طرز باورنکردنی ارزان هستند و مثلا صرف یک وعده غذا در یکی از فست‌فودهای زنجیره‌ای آن ۵۰ راند خواهد شد.

اما اگر قرار مسافر بخواهد به رستورانی بهتر برود با پرداخت ۲۲۵ راند می‌تواند سه وعده غذای کامل از جمله پیش غذا، غذای اصلی و دسر بخورد. خرید یک بطری آب، ۹ راند خواهد شد و اگر هم شخص بخواهد در اقامتگاه خوددر  آشپزخانه،  آشپزی کند می‌تواند مواد مورد نیاز را از سوپر مارکت خریداری کند که هزینه آن حدودا ۵۰۰ راند خواهد شد.

هزینه تفریح و ورودیها

در سفر به آفریقای جنوبی، پیاده‌روی و طبیعت‌گردی مشهودترین و البته از تفریحات رایگان یا نزدیک به رایگان آن هستند. افرادی که می‌خواهند وارد یکی از مناطق طبیعی با هزینه ورودی شوند باید هزینه‌ای معادل ۱۰۰ الی ۳۰۰ راندی بپردازند.

سفرهای روزانه هم از ۴۰۰ تا ۲۰۰۰ راند هزینه دارند که البته مقدار دقیق آن بستگی به انتخاب تفریحات آن مقصد دارد.

هموطنان ایرانی برای سفر به آفریقای جنوبی نیاز به دریافت ویزا دارند و پس از دریافت ویزا می‌توانند به این کشور مدرن سفر کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و اخذ ویزا، رزرو تور، بلیط تخفیف‌دار و هتل ارزان می‌توانند با کارشناسان بخش آفریقای جنوبی ناخدای سفر تماس بگیرند و از مشاوره رایگان بهره‌مند شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس مسافرتی ناخدای سفر

شرکت خدمات مسافرت هوایی ناخدای سفر با شماره مجوز رسمی 14123 – 902 از سازمان میراث فرهنگی و ، صنایع دستی و گردشگری  و سازمان هواپیمایی کشوری فعالیت می نماید . مجری تورهای اروپا به صورت گروهی و انفرادی ،مجری تورهای آسیایی و مجری تور کانادا کلیه خدمات اخذ ویزای شینگن ، کانادا و آسیایی انجام رزرواسیون هتل و بیمه مسافرتی صادرکننده کلیه پروازهای چارتری و سیستمی خارجی و داخلی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی