اطلاعات تماس
  • 091254*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139801183588110841

شبیه ساز پرواز ایکس نسخه طلایی

کد: 139801183588110841

http://bit.ly/2InaMhy

، تهران , (اخبار رسمی): ارتقاء علم یکی از مهم‌ترین نکات در طول دوران آموزش دانشجوی رشته خلبانی است که یکی از ابزارهای مهم این آموزش، شبیه ساز پرواز است.

شبیه ساز پرواز ایکس نسخه طلایی | فروشگاه هوانوردی آسمان
شبیه ساز پرواز ایکس نسخه طلایی

شبیه ساز پرواز ایکس نسخه طلایی تحت عنوان Microsoft Flight Simulator X Gold Edition توسط شرکت مایکروسافت به بازار عرضه شد.

این محصول یکی از با کیفیت‌ترین شبیه سازهای پرواز است که می‌توان در تمامی فرودگاه‌های جهان با استفاده از وسایل پرنده گوناگون پروازی جذاب و واقعی را تجربه کرد، این محصول دارای گرافیک بالا این امکان را به همگان می‌دهد تا هم به صورت آزاد پرواز را انجام دهند و یا از طریق ماموریت‌ها بتوانند در شرایط‌های مختلف خلبانی پرواز را تجربه کنند.

این پک علاوه بر دارا بودن خود نرم افزار شبیه ساز پرواز، یک عدد DVD جهت نصب سرویس پک‌ها تحت عنوان Acceleration را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتوانند دیگر نرم افزارهای الحاقی را به راحتی نصب و اجرا کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه هوانوردی آسمان

یک خرید عالی و فوق العاده به همراه یک ضمانت معتبر را با ما تجربه کنید. شبیه ساز پرواز و تمامی محصولات فروشگاه هوانوردی آسمان دارای ضمانت می باشند. فروشگاه هوانوردی آسمان در ۱۵ بهمن ماه سال ۱۳۸۴ به عنوان اولین و بزرگترین فروشگاه هوانوردی فعالیت خود را آغاز نمود.​

اطلاعات تماس
  • 091254*****
[نمایش اطلاعات]