اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980119359086094

راهکار امنیتی Trend Micro’s Telecom گواهی VMware-Ready دریافت کرد

کد: 13980119359086094

http://bit.ly/2ImmaKG

، تهران , (اخبار رسمی): کمپانی ترندمیکرو (رهبر جهانی در راهکارهای امنیت سایبری) اعلام کرد که راهکارهای (telecom IoT security solution, Virtual Network Function Suite (VNFS موفق به کسب گواهی‌نامه VMWare - Ready از کمپانی VMware شدند.

راهکار امنیتی Trend Micro’s Telecom گواهی VMware-Ready دریافت کرد.
راهکارهای ترندمیکرو Telecom موفق به کسب گواهی VMware Ready شد.

این تعیین سازگاری، راه‌حل Trend Micro را برای تأمین امنیت شبکه‌های مدرن که برای حمایت از 5G و اینترنت اشیاء (IoT) ساخته شده است، تایید می‌کند

این تعیین سازگاری راه حل Trend Micro را برای تأمین امنیت شبکه‌های مدرن که برای حمایت از 5G و اینترنت چیزها (IoT) ساخته شده است، تایید می‌کند.

Kristen Edwards، مدیر برنامه Partner Alliance Partner ،VMware گفت: «ما خوشحالیم که Trend Micro برای لوگوی VMware آماده است، نشان می‌دهد که مشتریان دارای استانداردهای همکاری با VMware خاص هستند و به طور موثر با زیرساخت‌های ابر VMware کار می‌کنند.»

وی افزود: «این به مشتریان نشان می‌دهد که راه حل Trend Micro می‌تواند در محیط‌های تولیدی با اطمینان مستقر شود و می‌تواند زمان را برای ارزش‌گذاری در محیط‌های مشتری افزایش دهد.»

صدور گواهینامه VMware اجازه می‌دهد تا ارائه دهندگان سرویس‌های ارتباطی که ترجیح می‌دهند یا قبلا VMware vCloud NFV را قبول کرده‌اند به راحتی سرویس‌های امنیتی شبکه را به Trend Micro مجهز کنند.

کسانی که به راه حل‌های Trend Micro علاقه‌مند هستند، اما شبکه‌های مجازی خود را مجازی نکرده‌اند، محیط VMware vCloud NFV برای آنها بسیار ساده‌تر خواهد بود.

Hideyuki Tsugane، مدیر توسعه کسب‌وکار NFV در Trend Micro گفت: «ما خوشحالیم که گواهینامه VMware Ready را تأیید کنیم، زیرا Hideyuki Tsugane مدیر توسعه NFV در ترندماکرو می‌گوید: «به سرویس گیرنده‌های مخابراتی، سرویس‌دهندگان و سرویس‌دهندگان ابر می‌گویند که پاسخ به نگرانی‌های مربوط به حفاظت از معماری‌های توسعه یافته مورد نیاز برای پشتیبانی از 5G است.». «پیشروان تلفن‌های همراه می‌توانند از آخرین راه حل مجازی شبکه مجتمع از Trend Micro برای ارائه امنیت و قابلیت اطمینان صنعت در مقیاس استفاده کنند.»

انتظار می‌رود اپراتورهای مخابراتی شبکه‌های بسیار قابل اعتماد ارائه دهند که می‌توانند بار اضافی را از حجم وسیع دستگاه‌های هوشمند سازمانی و مصرف‌کننده پشتیبانی کنند،

واقعیت این است که Trend Micro بیش از 20.4 میلیارد تهدید را برای هر دو در نیمه اول سال 2018 مسدود کرد که این امر برای حفظ امنیت کسب‌وکار و کاربران خانگی مناسب است.

Trend Micro VNFS شامل یک مجموعه کامل مجازی از توابع شبکه است که در شبکه حامل نشسته است، با استفاده از فیلتر کردن URL، کنترل برنامه، جلوگیری از نفوذ و خدمات شهرت IoT. این سیستم عامل پیشرو در شبکه جهانی تهدید اطلاعاتی Trend Micro، Smart Protection Network ™ را تهیه می‌کند که 65 میلیارد تهدید در سال برای مشتریان را مسدود می‌کند.

راه حل Trend Micro از شبکه‌های نسل بعدی NFV پشتیبانی می‌کند و منابع امنیتی را به صورت پویا برای سرویس‌های مختلف اختصاص داده و پیکربندی می‌کند، زیرا آنها در مقیاس بالا و پایین برای پاسخگویی به نیازهای ترافیکی متنوع قرار می‌گیرند. با استفاده از کیت توسعه داده‌ها برای پردازش بسته‌های با سرعت بالا، عملکرد عالی را تضمین می‌کند.

از جمله شرکای استراتژیک ترندمیکرو می‌توان به شرکت‌های سیسکو، اف5 نتورک، ایسوس، تی پی لینک، آی بی ام، پاناسونیک، لینک سیس، وی ام ویر، آمازون و فیس‌بوک اشاره کرد.

محصولات و آنتی ویروس‌های کمپانی ترندمیکرو در ایران از سال 1387 شمسی تحت گارانتی و پشتیبانی شرکت دورانتاش ارائه می‌شوند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]