اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980119359205904

معرفی بهترین تبلت‌های اندرویدی سال 2019

کد: 13980119359205904

http://bit.ly/2ImcfEY

، تهران , (اخبار رسمی): در بازار متنوع تبلت‌های اندرویدی خریدن یک تبلت که بتواند بهترین ویژگی‌ها را در یک بازه قیمتی خوب ارائه کند، یک چالش بزرگ برای مصرف‌کنندگان محسوب می‌شود. زیرا سازندگانی که در این صنعت فعالیت می‌کنند، محصولات خود را در شکل‌ها و اندازه‌های مختلفی با قیمت‌های بسیار متفاوتی عرضه می‌کنند.

 معرفی بهترین تبلت های اندرویدی سال 2019
معرفی بهترین تبلت های اندرویدی سال 2019

در بازار متنوع تبلت‌های اندرویدی خرید تبلت، یک چالش بزرگ محسوب می‌شود. زیرا سازندگانی که در این صنعت فعالیت می‌کنند، محصولات خود را در شکل‌ها و اندازه‌های مختلفی با قیمت‌های بسیار متفاوت عرضه می‌کنند

هر چند تولید تبلت‌های اندرویدی رونق گذشته را ندارد اما هنوز برندهایی محصولات اندرویدی خود را متوقف نکرده‌اند. در این نوشتار بهترین تبلت‌های اندرویدی سال 2019 معرفی خواهد شد.

1.  تبلت سامسونگ Samsung Galaxy Tab S4

 تبلت Galaxy Tab S4 بهترین تبلت اندرویدی سال 2019 است که در حال حاضر در دسترس است. تبلت گلکسی Tab S4 قیمت بالایی داشته اما به جرات می‌توان گفت مجموعه‌ای کامل از قابلیت‌هایی است که می‌تواند درصد بالایی از رضایت کاربران را جلب کند.

تبلت سامسونگ Galaxy Tab S4 همراه با قلم S Pen عرضه می‌شود و در زیر قاب Snapdragon 835 قدرتمند، 6 گیگابایت رم موجود است که سیستم عامل Android را بر روی صفحه نمایش فوق‌العاده اجرا می‌کند.

تبلت سامسونگ Samsung Galaxy Tab S4 را می‌توان به صفحه کلید و ماوس هم متصل کرد و این دستگاه از طریق Android به یک تجربه رایانه‌ای عالی نیز تبدیل می‌شود. این تبلت  تلاش می‌کند تا جایگزین لپ تاپ شود و به همان خوبی یک تبلت باقی بماند.

به طور خلاصه، سامسونگ گلکسی تب اس 4 کاربردی‌ترین و قدرتمندترین تبلت اندرویدی در سراسر جهان است.

2.  تبلت سامسونگ Samsung Galaxy Tab S3

تبلت سامسونگ Galaxy Tab S3 اکنون محبوب‌ترین تبلت اندرویدی در جهان است. این تبلت به لطف یک پردازنده قدرتمند و نمایشگر عالی که برای نمایش محتوای HDR طراحی شده است، دومین تبلت اندرویدی جهان است.

قیمت تبلت Galaxy Tab S3 بالاست، اما با توجه به قابلیت‌ها و ویژگی‌های این تبلت مقرون به صرفه است.

3.  تبلت ایسوس ASUS ZenPad 3S 10

در ادامه معرفی بهترین تبلت‌های اندرویدی سال 2019 نوبت به تبلت ایسوس Asus ZenPad 3S 10 می‌رسد که یک تبلت معمولی برای انجام کارهای روزمره نیست بلکه سومین تبلت اندرویدی در جهان است.

قدرت عالی این تبلت و همچنین صفحه نمایش فوق‌العاده درخشان و زیبا نگاه کاربران را به سمت خود جذب می‌کند.

ایسوس زن پاد 3 اس از نظر عمر باتری و کیفیت ساخت در بازار بهترین نیست، اما با توجه به قیمت پایین‌تر از Samsung Galaxy Tab S4 و Tab S3 است.

4.  تبلت هواوی Huawei MediaPad M5 8.4

MediaPad M5 8.4 تبلت قوی اندرویدی است و اندازه کوچک به همراه پوسته فلزی به کار رفته در طراحی آن، این تبلت را جایگزین واقعی برای iPad Mini 4 می‌کند.

به نظر می‌رسد که تبلت هواوی Huawei MediaPad M5 8.4 بلندگوهای استریو قابل توجهی دارد که این ویژگی به همراه صفحه نمایش با رزولوشن 1600*2560 آن را تبدیل به یک دستگاه چندرسانه‌ای کرده است.

هواوی مدیاپد ام 5 برای بازی گزینه مناسبی نیست و پورت هدفون 3.5 میلی‌متری هم ندارد اما اگر شخصی می‌خواهد یک صفحه نمایش بسیار مناسب، سبک و قابل حمل برای پخش فیلم‌ها و موسیقی داشته باشید، این تبلت گزینه خوبی است.

5.  تبلت لنوو Lenovo Yoga Tab 3 Pro

این تبلت دارای قابلیت‌های اجرای برنامه‌های چند رسانه‌ای و ورزشی با طراحی منحصر به فرد و متمایز است. تبلت لنوو Lenovo Yoga Tab 3 Pro هر آنچه که از یک تبلت اندرویدی انتظار دارید، در اختیار او قرار می‌دهد.

پروژکتور داخلی تبلت Yoga Tab 3 Pro این امکان را فراهم می‌کند که بتوان از سرگرمی‌های خود در صفحه نمایش بزرگ لذت برد، با این حال صفحه نمایش این تبلت به اندازه کافی واضح است که برای همیشه نخواهید از پروژکتور استفاده کنید.

همه این تکنولوژی به کار رفته در طراحی یوگا تب 3 پرو  باعث می‌شود که کمتر از اکثر تبلت‌های موجود در این لیست قابل حمل باشد و البته  رابط کاربری آن نیز می‌توانست بهتر باشد.

6.  تبلت هواوی Huawei MediaPad M3 8

بهترین تبلت در رده ارزان قیمت تبلت هواوی Huawei MediaPad M3 8 است که در جایگاه ششم در لیست بهترین تبلت‌های اندرویدی سال 2019 قرار دارد که صفحه نمایش عالی و قابلیت‌های مختلف از نقاط قوت این تبلت هواوی به شمار می‌رود.

این تبلت یک فریم باریک با قاب آلومینیومی دارد که باعث می‌شود به نظر جذاب بیاید و در عین حال کاربردی نیز باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی