اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980119359225904

بهترین لپ تاپ‌ها برای دانش آموزان و دانشجویان

کد: 13980119359225904

http://bit.ly/2Gk5XV0

، تهران , (اخبار رسمی): از چک کردن ایمیل گرفته تا پخش فیلم و یا شاید حتی نوشتن یک مقاله و در سطح پیشرفته‌تر انجام پروژه‌های حرفه‌ای، می‌تواند هدف خرید یک لپ تاپ برای تامین نیازهای دانش آموزی و دانشجویی باشد. با این حال، قبل از انتخاب دستگاه حتما باید یک لیست از ویژگی‌هایی که اهمیت دارد را جمع آوری کرد.

بهترین لپ تاپ ها برای دانش آموزان و دانشجویان
بهترین لپ تاپ ها برای دانش آموزان و دانشجویان

یک صفحه نمایش 11 اینچی، هر چند سبک‌تر، به ناچار به معنای یک لپ تاپ کوچک و یک صفحه کلید کوچک است. آیا عمر باتری اهمیت دارد؟ چگونگی قدرت پردازش، ذخیره سازی، بلندگوها و نرم افزارها چقدر اهمیت دارد؟

آیا یک لپ تاپ کروم بوک پاسخگوی نیازها خواهد بود؟ Chromebook لپ تاپ‌هایی بسیار ارزشمند هستند که با سیستم عامل گوگل کروم کار می‌کنند و هر چند که برای اتصال به اینترنت طراحی شده‌اند، می‌توانند اکثر برنامه‌های ضروری را بدون نیاز به اینترنت اجرا کنند. برای کار با اسناد، استفاده از اینترنت، ارسال ایمیل‌ها، برنامه‌های موجود در پلتفرم‌های با سیستم عامل Chrome همانند نرم افزارهای PC معمولی اجرا می‌شوند. پس آیا واقعا به نرم افزار Office نیاز است هنگامی که Google Docs همان کار را انجام می‌دهد؟

در ادامه این نوشتار، بهترین لپ تاپ‌ها برای دانشجویان و دانش آموزان معرفی خواهد شد.

1. لپ تاپ لنوو  Lenovo ThinkPad 11e Chromebook

 لپ تاپ لنوو  Lenovo ThinkPad 11e Chromebook در برابر فشار بالا، رطوبت، ارتعاش، درجه حرارت بالا، ضربه، فشار کم، دمای پایین و تابش خورشید و حتی اثرات گرد و غبار و قارچ‌ها تست شده است، بنابراین این لپ تاپ باید حتی در بدترین محل اقامت دانشجویی قابل استفاده باشد.

با نمایشگر 11.6 اینچی HD و عمر باتری 12 ساعته، این Chromebook مانند یک مخزن پر از انرژی ساخته شده است و در صدر بهترین لپ تاپ‌ها برای دانش آموزان و دانشجویان قرار دارد.

وجود لولاهای سخت و بدنه محکم می‌تواند در برابر سقوط از ارتفاع 90 سانتی‌متری که بیشتر از ارتفاع یک میز است، مقاومت کند و لپ تاپ تینک پد لنوو را در لیست بهترین لپ تاپ‌ها برای دانش آموزان و دانشجویان قرار دهد.

2. لپ تاپ لنوو Lenovo Yoga 300

لپ تاپ یوگا 300 می‌تواند 360 درجه بچرخد و به لپ تاپی با حالت ایستاده، مثلثی شکل و تبلت مانند تبدیل شود که در آن صفحه نمایش 11 اینچی امکان استفاده از صفحه نمایش لمسی را می‌دهد.

لپ تاپ لنوو 300 Lenovo Yoga به پردازنده جدید اینتل پنتیوم مجهز شده و دارای سیستم عامل Windows 10 Home است و یکی دیگر از لپ تاپ‌های مناسب دانشجویان است.

همچنین دارای اتصالات شگفت انگیز و متعددی برای چنین دستگاه کوچکی است. سه پورت USB (یک USB 3.0)، یک پورت Ethernet کامل، سوکت HDMI و یک کارت اسلات SD با اندازه کامل برای لپ تاپ Yoga در نظر گرفته شده است.

3. لپ تاپ ایسر Acer Chromebook

افرادی که با محدودیت بودجه مواجهه هستند، کروم بوک یک جایگزین عالی برای لپ تاپ‌های ویندوز یا Mac است.

معمولا کروم بوک‌ها دارای یک صفحه نمایش 11 یا 13 اینچی هستند. اما لپ تاپ ایسر Acer Chromebook با صفحه نمایش 15.6 اینچی ادعا می‌کند که بزرگترین صفحه نمایش را در میان تمام Chromebook‌ها به همراه رزولوشن Full HD به مشتریان ارائه می‌دهد. نیازی به گفتن نیست، اما یک صفحه نمایش بزرگ برای دیدن فیلم عالی است و با صفحه نمایش IPS می‌توان از زوایه دید وسیع‌تری تصویر را با وضوح بالا مشاهده کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی