اطلاعات تماس
  • 091590*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980121359738928

با مرکز خرید فردوسی مشهد آشنا شوید

کد: 13980121359738928

http://bit.ly/2IvOMB6

، (اخبار رسمی): معرفی مجتمع تجاری فردوسی مشهد، توسط تیم گردشگری نشاط آوران ارائه شده است.

معرفی مرکز خرید فردوسی مشهد
مرکز خرید فردوسی مشهد در سایت نشاط آوران

بازار فردوسی مشهد که در سایت گردشگری نشاط آوران به طور کامل به آن پرداخته شده است، یکی از مراکز خرید بزرگ برای خریدهای کل خانواده به شمار می‌رود. این بازار در مجاورت یک فضای سبز قرار گرفته است که همین امر موجب می‌شود خریداران از فضاسازی‌های اطراف این بازار استفاده کرده و لذت خریدشان دوبرابر شود. میل تاریخی طبرسی در نزدیکی این بازار مدرن و بروز تلفیق دو بافت سنتی و مدرن را در کنار هم به‌وجود آورده است. 

موقعیت قرارگیری این مرکز خرید بیشتر برای خریداران محلی و زائران و گردشگران در آن منطقه مناسب است، دسترسی مجموعه بسیار عالی بوده و توسط وسایل حمل و نقل عمومی به‌راحتی می‌توان به آن دست پیدا کرد. مرکز خرید فردوسی مشهد دارای نمایی مدرن و لوکس است که شامل ترکیبی از کامپوزیت و شیشه می‌شود.

مشخصات اولیه بازار فردوسی مشهد

مجتمع تجاری فردوسی مشهد در کوی طلاب واقع شده است، این بازار در زمینی به مساحت 7 هزار مترمربع و 30 هزار مترمربع زیربنا در چهار طبقه ساخته شده است. این مجموعه دارای چندین درب ورودی از دو خیابان اصلی و کوچه‌های مجاور است. فضای پارکینگ در اطراف مجتمع تجاری فردوسی بسیار است. فضای پارکینگ روبه‌روی مجموعه و فضاهای پارکینگ متعلق به خود بنا در اختیار خریداران و شهروندان و مسافران قرار گرفته است. با وجود فضای تعبیه شده‌ پارکینگ در اطراف این بازار به علت مراجعه فراوان با کمبود جای پارک برای مشتریانی که با وسیله نقلیه شخصی مراجعه می‌کنند، مواجه است. 

بخش تجاری مجتمع تجاری فردوسی مشهد

واحد‌های تجاری پاساژ فردوسی مشهد 720 واحد است. غرفه‌های فعال این بازار دارای برندهای معروف پوشاک و محصولات دیگر هستند، علاوه بر برندهای کلی و جهانی افراد شاهد اجناس داخلی با قیمت‌های مناسب‌تر هستند. از دیگر ویژگی‌های این مجموعه می‌توان به واحدهای مواد غذایی و سوغات اشاره کرد که در بین طبقات وجود دارند.

طبقات بازار فردوسی تفکیک شده و در هر طبقه کالایی خاص به فروش می‌رسد. در طبقه 2+ لوازم عروس و داماد، ساعت و بدلیجات، طلا و جواهر، در طبقه 1+ بورس مانتو و روسری، کیف و کفش، در طبقه ی 1- سیسمونی نوزاد و لباس کودک، در طبقه همکف پوشاک بانوان و آقایان قرار دارد.

بخش خدماتی بازار فردوسی

در بخش خدماتی بازار فردوسی مشهد علاوه بر آسانسورها برای راحتی حمل و نقل از پله برقی‌های رفت و برگشتی در هر طبقه استفاده می‌شود. سیستم تهویه و هواکش مجتمع از قوی‌ترین سیستم‌های به‌روز استفاده شده است. در بخش خدمات رفاهی بخش بازی کودکان وجود دارد که در این بخش ماشین‌های حمل کودکان به صورت ساعتی کرایه داده می‌شود، این امر برای راحتی خانواده‌ها، سرگرمی کودکان و به جهت اشتغال‌زایی بیشتر تعبیه شده است. سایر خدمات این مرکز خرید شامل سیستم گرمایش و سرمایش، پارکینگ، دستگاه خودپرداز، سیستم دوربین و مانیتورینگ مدار بسته، دارای سیستم اعلام و اطفای حریق هوشمند و … است.

یکی از مزیت‌های بزرگ این مرکز خرید اختصاصی کردن طبقات است، به طور مثال در طبقه دوم مانتو روسری، در طبقه اول پوشاک آقایان، در طبقه سوم کیف و کفش و سایر طبقات به لباس مجلسی، خوراکی و سوغات و صنایع دستی اختصاص داده شده است. این امر موجب می‌شود تا خریداران زمان کم‌تری را هدر دهند و اگر کسی با عجله برای خرید یک کالا به این مکان مراجعه کند می‌تواند به‌راحتی در کم‌ترین زمان ممکن کالای خود را خریداری کند.

در ساخت بنای این مرکز خرید با وجود قرار‌گیری در بافتی قدیمی تمام استانداردهای روز ایران رعایت شده است. تیم گردشگری نشاط آوران امیدوار است با ایجاد محیطی امن و ایمن، افراد خرید خوشی را در کنار دوستان و خانواده خود تجربه کنند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت نشاط آوران، یکی از بزرگ‌ترین سایت‌های گردشگری ایران مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نشاط آوران

سایت نشاط آوران در سال 1393 با هدف اطلاع رسانی جاذبه های گردشگری ایران و جهان، راهنمای حرفه ای ایرانگردی و جهانگردی و اخبار و مقالات کاربردی حوزه گردشگری تاسیس شد که در حال حاضر در رتبه نخست سایت های گردشگری در ایران قرار دارد .

اطلاعات تماس
  • 091590*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تبلیغات و روابط عمومی | مد و لباس