اطلاعات تماس
  • 091590*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980328377918928

معرفی پاساژ پروما مشهد

کد: 13980328377918928

http://bit.ly/2Ks0mz0

، (اخبار رسمی): در ادامه راهنمای مرکز خرید پروما مشهد، توسط تیم گردشگری نشاط آوران ارائه شده است.

معرفی پاساژ پروما مشهد
مرکز خرید پروما مشهد در سایت نشاط آوران

مرکز خرید پروما کجاست؟

مجتمع تجاری پروما مشهد یکی از مراکز تجاری مورد توجه در بین شهروندان و گردشگران داخلی و خارجی این شهر است. پاساژ پروما مشهد، مجموعه‌ای از فروشگاه‌های زنجیره‌ای است که در اکثر شهرهای ایران شعبه دارد و شعبه مشهد در سال 1379 با زیر بنایی در حدود 25000 متر مربع در شهر مقدس مشهد آغاز و در سال 1383 به بهره برداری رسید.

از امکانات رفاهی پروژه مجتمع تجاری پروما مشهد که در سایت گردشگری نشاط آوران به آن اشاره شد می‌توان به شهربازی، پارکینگ، کافی شاپ، بولینگ، بیلیارد و … اشاره کرد. مجتمع تجاری پروما مشهد در 4 طبقه ساخته شد که طبقه همکف آن به هایپر مارکت پروما با زیر بنای 6000 متر مربع تعلق دارد و در آنجا می‌توان انواع محصولات مورد نیاز مانند آرایشی و بهداشتی، موادغذایی، میوه، پوشاک، کیف و کفش، لوازم خانگی و … را تهیه کرد.

در طبقات دیگر پاساژ پروما مشهد حدود 300 واحد تجاری قرار دارد که می‌توان از کالاها و اجناس مختلف آنها دیدن کرد. همچنین فروشگاه‌هایی که ارائه دهنده محصولاتی با برندهای معروف هستند را مشاهده و خریداری کرد. علاوه بر تمام این کالاها، افرادی که به دنبال تهیه سوغات و صنایع دستی مشهد هستند، می‌توانند زعفران و خشکبار را از فروشگاه‌های عرضه کننده این محصولات در مرکز خرید پروما مشهد تهیه کنند. اگر در سفر به مشهد فرصت زیادی برای دیدن همه مراکز خرید و تهیه سوغات وجود ندارد توصیه می‌شود که به مرکز خرید پروما مشهد سر زد زیرا هر آنچه را که نیاز است می‌توان انجا پیدا کرد.

فودکورت و کافی شاپ پروما

پس از خرید کردن هر شخصی دوست دارد خستگی خود را بگونه‌ای بدر کند. سرو نوشیدنی‌های مختلف و غذاهایی رنگارنگ می‌تواند خرید یک روز را با خوردن یک میان وعده عالی در طبقه آخر پروما دلچسب‌تر کند. غذاها و خوردنی‌های خوشمزه در آخرین طبقه مرکز خرید پروما مشهد قرار دارد.  بعلاوه در این طبقه، کافی شاپ و فست فود برای میزبانی وجود دارد. بعد از گشت و گذار در طبقات مختلف پاساژ پروما مشهد قطعا می‌توان با خوردنی‌های خوشمزه لحظات بیاد ماندنی داشت.

شهربازی پروما مشهد

در طبقه انتهایی پروما در کنار فروشگاه‌های غذایی، شهربازی (سرزمین عجایب) با محیطی ایمن قرار گرفته، می‌توان در این مکان فرزندان را سرگرم کرد. با وجود این شهربازی و همه امکانات این مجموعه و در نظر گرفتن نیازهای همه اعضای خانواده، می‌توان یک روز خاطره انگیز را در کنار هم داشت. بازی‌های هیجانی این مجموعه موجب شده تا عده‌ای صرفا جهت بازی و سرگرمی به این مکان سربزنند.

بیلیارد و بولینگ پروما مشهد

علاوه بر تمام امکاناتی که در داخل مرکز خرید پروما مشهد قرار دارد یکی از مسائل مهم و مورد توجه، پارکینگ مجموعه است. آن دسته افرادی که با وسیله‌ی شخصی به این مرکز خرید می‌روند براحتی می‌توانند از امکانات پارک خودرو بهره مند شوند. افرادی که قصد دارند به دور از شلوغی سری به مرکز خرید پروما بزنید کافی است در ساعات اولیه روز برای خرید اقدام کنند چرا که در روز خیابان‌های اطراف و پاساژ از ازدحام جمعیت برخوردار نیستند. همچنین یکی دیگر از امکانات آن که تاکسی‌های اختصاصی پروما است. آنها جلوی مجتمع آماده ارائه خدمات به مسافران و شهروندان محترم هستند. 

در مجتمع تجاری پروما مشهد، سوپر مارکتی بزرگ در طبقه همکف قرار دارد. نتایج تحقیقات بازار، قدرت خرید مردم، عدم وجود رقیب درخور توجه و دیگر عوامل، پیش بینی حضور روزانه ۷۰۰۰ نفر خریدار مستعد را تائید می‌کند.  برخی از مشخصه‌های ویژه این سوپر مارکت را به صورت زیر است:

  •  ۶۰۰۰ متر مربع سطح فروش متشکل از واحد پخت نال و شیرینی، خشکبار، مواد پروتئینی و لبنی،‌ میوه و تره بار و بانک.
  • یخچال‌های ایستاده و نشسته، فن آوری Linde آلمان.
  •  قفسه‌های چوبی طبقه همکف و پوشش ستون‌ها از کشور ترکیه تماما MDF  
  • سیستم یکپارچه فروش (Pos)
  • قفسه‌های فروشگاهی، راه بندها و میزهای فروش، ساخت Arneg ایتالیا.

مرکز خرید پروما به جهت دسترسی از موقعیت مکانی بسیار مناسبی بهره مند است، موقعیت این بازار تا حرم امام رضا (ع) دارای دسترسی‌های بسیار و مسیرهای متعدد منتهی به حرم است.

وجود تاکسی‌های آماده در ورودی پروما امر رفت و آمد را برای خریداران با دستانی پر، ساده کرده است.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت نشاط آوران به آدرس www.eneshat.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نشاط آوران

سایت نشاط آوران در سال 1393 با هدف اطلاع رسانی جاذبه های گردشگری ایران و جهان، راهنمای حرفه ای ایرانگردی و جهانگردی و اخبار و مقالات کاربردی حوزه گردشگری تاسیس شد که در حال حاضر در رتبه نخست سایت های گردشگری در ایران قرار دارد .

اطلاعات تماس
  • 091590*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح